SNS

Consumentenbond: SNS heeft beste klantenservice

• 1 juli 2019
  • 7 Reacties
  • 5240 Keer bekeken

Da's toch weer mooi !!

7 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoi @Koos,

Dankjewel, wat attent dat je met dit nieuwtje komt. Het is inderdaad een prachtige opsteker voor onze klantenservice. Voor mensen die niét gelijk weten waar het over gaat: klanten van SNS worden het best geholpen als zij vragen hebben of als er problemen zijn. Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond, die mystery-onderzoekers inzette om de klantenservice van 8 banken in Nederland te testen. De onderzoekers stelden banken telefonisch, per mail, chat en WhatsApp zo’n 400 vragen. Andere banken scoorden wel een voldoende, maar lieten steken vallen. Vind je het leuk om meer te lezen en ben je benieuwd naar het artikel van de Consumentenbond? Je leest het hier.
Tadaaaa!!!
De klantenservice van mijn bank is nu ook door de Consumentenbond uitgeroepen tot de bovenste beste!
Wij zijn trots op ons! 🙂
Reputatie 3
Badge +3
De klantenservice van mijn bank is nu ook door de Consumentenbond uitgeroepen tot de bovenste beste!

Prachtig bericht @AlexFlex, dankjewel voor je enthousiaste reactie en welkom op de community. Nu ik je toch spreek, hoe komt het dat je zo blij bent met ons?
Nou dan heeft de consumentenbond nooit met deutekom gesproken. ik denk daar ietwat genuanceerder over gezien mijn ervaringen en aanvaringen vanuit het "recente" verleden maar dit terzijde, ik denk dan bijv. aan het niet kunnen overboeken van je volksbank rekening courant naar een volksbank spaarrekening met als resultaat dat ik die overboeking maar naar een rekening bij de abnamro gedaan heb, jammer en helaas. dus vrienden het is niet alles koek en ei. prettige en warme dinsdagmiddag zoek wat verkoeling op en denk aan de deut. wees gegroet deutekom
Reputatie 3
Badge +3
Hoi beste @Deutekom,

Heb je via de link het artikel van de Consumentenbond gelezen hoe ze te werk zijn gegaan? Voor dit onderzoek stelden mysteryonderzoekers van de Consumentenbond telefonisch, per e-mail, chat en via Whatsapp 5 verschillende vragen aan 8 banken. De vragen gingen onder andere over het terugboeken van een incasso, kosten bij pinnen in het buitenland en overstappen naar een andere bank. Ook werd gekeken naar de bereikbaarheid van de klantenservices via de diverse kanalen. ING, Rabobank en SNS zijn het snelst in het telefonisch beantwoorden van vragen. SNS weet 80% van de telefoontjes binnen 45 seconden te beantwoorden. Vandaar dat de Consumentenbond zegt: de kwaliteit van de klantenservice van SNS is het best.
Reputatie 1
Het mooiste van alles vind ik toch wel dat SNS bovenaan staat en Knab die beweert elke dag bereikbaar te zijn etc de hekkensluiter is in het lijstje van klantenservice.

Ga zo door SNS met meer winkels en bereikbaar zijn naar je klanten!
Reputatie 3
Badge +3
Ga zo door SNS met meer winkels en bereikbaar zijn naar je klanten!

Hallo @youst, graag wilde ik nog bedanken voor je fijne en enthousiaste bericht. We doen ons best en als we iets kunnen verbeteren, horen we ook graag van je. Nogmaals dank en een fijne avond 🙂

Reageer