SNS

Vraag

Geld gepind en niet ontvangen? Zo los je het op

• 15 augustus 2019
  • 4 Reacties
  • 6686 Keer bekeken

Ik heb op 30 juli een poging gedaan om 100 euro te pinnen. Het geld is wel afgeschreven maar er kwam geen geld uit de automaat. Meteen heb ik contact opgenomen met de sns bank. Ze zouden een formulier invullen en versturen naar degene waar de automaat van is. Het kon 10 werkdagen duren voordat we een reactie hadden. Gisteren nog maar eens gebeld. Nee ze hadden van de eigenaar van de automaat geen reactie gehad. De afdeling die erover gaat die zou nu nog eens contact opnemen.
Aangegeven dat geld van je rekening af laten schrijven sneller gaat als erop krijgen. Daarbij is het niet zo klantvriendelijk om ons dan maar weer zelf te laten informeren. Het was fijner geweest als ze ons op de hoogte hadden gehouden van de status. Daar zat wat in volgens de medewerker en hij heeft nog eens al onze gegevens nagekeken zodat er ook echt contact kan plaatsvinden. Nu hebben we nog geen reactie van de betreffende afdeling gehad en nog geen geld terug gehad. Iemand nog tips hoe dit vlot te trekken. 100 euro is toch een hoop geld.....

4 reacties

Goedemiddag @ibbie , top dat je met mijn collega's contact hebt gezocht. Het lijkt erop dat er een navraag voor je is gedaan bij de eigenaar van de geldautomaat. Het klopt dat de verdere afhandeling afhangt van het antwoord van de eigenaar, maar je hoort op de hoogte gehouden te worden van de voortgang. Stuur je een mail naar webcare@sns.nl? Als je hierin je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats zet, dan zoek ik uit hoe het ervoor staat.
Alle gegevens doorgegeven, weer bijna een week verder als die 10 werkdagen en helaas geen update van de status van sns gehad en geen geld terug.........
In dit geval ligt zoiets wel erg gecompliceerd, jij moet aantonen dat je geen geld hebt gehad. Daarbij is eigenlijk de SNS geen partij (tenzij bij een SNS automaat), maar de eigenaar van de automaat. Die zal nakijken of er €100 teveel in de automaat zit (bijv. naast het uitgifte vak ligt). Zo niet???
Ik was vorige week in een parkeergarage, moest €3 betalen, deed er 2x2€ in, ik hoorde een euro rollen/vallen, maar er kwam/was niets in het geld retour vak. Knop voor hulp gedrukt, kwam na enige tijd iemand met euro in de hand. Ze hadden een potje daarvoor. (het kwam vaker voor en dan deed men die munten in een bakje voor het geval dat iemand (zoals ik dus) de moeite nam om het te melden). ????
Ik hoop dat je snel alsnog je geld krijgt, ook al zou het een coulance regeling zijn van de SNS (is toch ook beetje mee verantwoordelijk, ze zijn immers in zee gegaan met automaat eigenaar).
Groet,
Ben 😎
Uiteindelijk vanmiddag een brief en een telefoontje gehad van de sns bank. Het bedrag wordt nu voorlopig terug gestort. De sns bank zoekt het verder uit. Als we na 2 maanden niks gehoord hebben dan mogen we er vanuit gaan dat het goed is zo.

Reageer