SNS

Beantwoord

Hoe staat SNS tegenover het PSD2-me-niet filter?

• 26 februari 2020
  • 3 Reacties
  • 760 Keer bekeken

Vandaag ontving ik een mailtje van Privacy First, meet daarin een iets nadere uitleg van het functioneren van een mogelijk PSD2-me-niet filter. Zie https://psd2meniet.nl/concept-van-het-register/.

Hoe staat SNS daar tegenover?

Voor de duidelijkheid: dit filter gaat verder dan de Volksbank-hoofdschakelaar, dus een verwijzing daarnaar is geen afdoende antwoord.

Als de privacy werkelijk aan het hart gaat...

icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 27 februari 2020, 09:35

Goedemorgen @Koos,

Hierbij het antwoord van woordvoering op je vraag. ‘We volgen met veel interesse de ontwikkelingen met betrekking tot het initiatief van Privacy First. Het is een interessant idee dat zij hebben. Het is nu nog te vroeg om aan te geven of we ons aansluiten. Maar we houden alle ontwikkelingen in de gaten, in het bijzonder als het PSD2 en privacy betreft.’

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @Koos,

Dank voor het delen van het nieuws over het conceptuele PSD2-me-niet-register. Ondanks dat dit een initiatief is van Privacy First en niet van SNS, heb ik je vraag heb ik intern uitgezet. Ik hoop je binnenkort te informeren. 

Reputatie 5
Badge +4

Goedemorgen @Koos,

Hierbij het antwoord van woordvoering op je vraag. ‘We volgen met veel interesse de ontwikkelingen met betrekking tot het initiatief van Privacy First. Het is een interessant idee dat zij hebben. Het is nu nog te vroeg om aan te geven of we ons aansluiten. Maar we houden alle ontwikkelingen in de gaten, in het bijzonder als het PSD2 en privacy betreft.’

Dank je wel. Ik had niet onmiddellijk enthousiaste bijval verwacht, maar het is bemoedigend dat het niet direct wordt afgewezen.

Reageer