Is de SNS Homepagina - Nieuws - nog actueel?

Reputatie 3
  • 2234 reacties
Op de Home-pagina staat links onderin een link naar Nieuws.
Het laatste artikel aldaar dateert van september 2017.
Misschien moeten we die link de naam "Uit de oude doos" noemen?

8 Reacties

Hoi @Koos,

Heb je een verwijzing voor me? Ik kom zelf namelijk hier terecht.
Reputatie 2
Mij lijkt; inloggen bij MijnSNS, links in menu, onder SNS Community staat een link "Nieuws" en dat verplaatst je (waarschijnlijk via een leuke tijdmachine) naar 2017!
Groet,
Ben :cool:
Reputatie 3
Op dit scherm, zoals Ben al aangaf:

en die link verwijst naar:
https://nieuwsblog.snsbank.nl/
Goedemorgen @Koos en @BigBen,

Dank voor de verduidelijking. Ik ga het meenemen; met de komst van het nieuwe Insided (de community) wordt dit aangepast.
Reputatie 3
Kim SNS schreef:

.............met de komst van het nieuwe Insided (de community) wordt dit aangepast.

Wat bedoel je met 'de komst van het nieuwe Insided'? En kun je aangeven wat er dan zoal gaat veranderen?
Hoi @Blacktomcat,

Logische vraag. We zijn achter de schermen bezig met de vernieuwde community. Deze wordt onder andere visueler en overzichtelijker. Zodra er meer bekend is over de nieuwe community en de livegang, hoor je het natuurlijk van ons.
Reputatie 3
Dank je wel. Zoals je weet, willen we graag tijdig op de hoogte gehouden worden en niet achteraf ergens mee geconfronteerd worden. Dus als je al weet welke veranderingen er mogelijk aan zitten te komen, wij horen het graag. En zijn altijd bereid mee te denken met in te voeren wijzigingen.
Goedemiddag @Blacktomcat,

Graag gedaan natuurlijk. Het betreft een nieuwe look & feel voor de community. Zodra hier meer over bekend is, worden jullie hier tijdig over geïnformeerd. Dank je wel voor de interesse, @Blacktomcat. We houden jullie op de hoogte.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)