SNS

Beantwoord

Overzicht Ingeplande Overboekingen

• 26 juli 2020
  • 7 Reacties
  • 896 Keer bekeken

Badge

Het gaat om de web applicatie.

Waarom gaan we toch dingen wijzigen die goed zijn?

Bij het overzicht Ingeplande Overboekingen kreeg je voor de wijziging een mooie lijst van eenmalige, maandelijkse en jaarlijkse overboekingen.

Nu komt er een lijst, NIET VAN DE REKENING WAARMEE IK BEZIG BEN , met zeer veel wit.

Totaal geen duidelijk overzicht meer.

Graag het oude overzicht terug

icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 3 augustus 2020, 08:42

Goedemorgen @RuudCas ik zie het. Dank je wel, ik het het direct doorgezet om dit op te lossen. Het overboekscherm kan ik  niet veranderen, maar de feedback geef ik door.

Bekijk origineel

7 reacties

In mijnSNS zie ik in het overzicht ‘Ingeplande overschrijvingen’  de kolommen  "Datum", “Van Rekening”, "Naar Rekening”en "Bedrag”

Omdat ik meerdere afschrijvingen heb naar eenzelfde rekening kan ik niet altijd zien waarover het gaat. Moet ik eerst de details bekijken of wijzigen. Het zou makkelijk zijn als “Omschrijving” ook in het overzicht zichtbaar is.

(Vanwege de ruimte eventueel alleen de eerste 10 posities)

Met vriendelijke groet

Hans Uijterwijk

Badge

Waarom zie ik de Emoji niet?

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen @RuudCas en goed dat je dit aangeeft. In een ander topic hebben we hier meer over gehoord en alle geluiden hierover nemen we serieus. Het gebruikersgemak moet juist voorop staan, daarom is de lay-out aangepast. Het is daarnaast ook echt een kwestie van wennen, hopelijk lukt dit snel bij jou. Je emoji zie ik ook niet terug, heb je deze zelf getypt of gekozen uit de beschikbare emojis?

Badge

@Sanne-K SNS ,

sorry voor de trage reactie.

De emoji heb ik uit de lijst gekozen, hier komt er weer een .

Aan het overzicht zoals het nu is zal ik niet wennen.

Per maand 12 automatische overschrijvingen verdeeld over de maand

Per jaar 7 automatische overschrijvingen verdeeld over het jaar.

De belangrijkste zijn de eenmalige overschrijvingen, die staan verspreid op datum door alles heen, maandelijks jaarlijks en eenmalig.

Soms denk je “heb ik deze  een eenmalige overschrijving al ingepland?” en moet je nu zoeken.

Badge

Geen emoji

Ik heb nu van alle emoji de eerste twee gekozen kijken wat er getoond wordt

Badge

GEEN EEN

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen @RuudCas ik zie het. Dank je wel, ik het het direct doorgezet om dit op te lossen. Het overboekscherm kan ik  niet veranderen, maar de feedback geef ik door.

Reageer