In feite geef je jezelf al antwoord in je bericht, maar graag geef ik je duidelijkheid. We hebben geen plannen om kosteloos een tweede betaalrekening aan te bieden.
De SNS levert mij diensten die (lijkt) niet door mij gewenste gevolgen begint te vertonen.
... bedrijven krijgen echter niet zomaar toegang tot je betaalrekening. Die functie staat bij ons standaard uit. Wil je wel toegang geven, dan moet je eerst je betaalrekening ervoor instellen.
Ondertussen hebben we al veel vragen beantwoord.
Zoals we ook eerder hebben gemeld. SNS kan die wet zelfstandig niet veranderen. Dat moet in Europees verband worden geregeld. In de Nederlandse politiek zijn er verontruste signalen over de PSD2 wetgeving in de relatie tot privacy. Dus wij zijn hoopvol dat er vanuit Nederland ook een signaal naar de commissie gaat. Maar dat is iets waar wij geen invloed op hebben.
Beste @Koos, @eRik19 en @JanStel,
In het antwoord van Sijmen is te lezen dat we discussie over het 'achterdeurtje' sluiten. Vanzelfsprekend ronden we het topic PSD2 niet af. Het laatste woord is er, op allerlei niveaus en bij verschillende instanties, nog niet over gezegd. Zodra er noemenswaardige PSD2 ontwikkelingen waarover ik kan vertellen dan doe ik dat (in samenwerking met Sijmen) in dit topic. Tot zover en een fijne avond heren.
Beste @BigBen,
Ik begrijp dat je na 5 dagen geen internet heel wat gemist hebt. Het topic over PSD2 is actueel voor SNS en onze klanten. Vanzelfsprekend blijven we erover praten en we volgen de ontwikkelingen. Mensen mogen best een reactie plaatsen over 'het achterdeurtje'. Maar zoals Sijmen liet weten: de achterdeur is niet te sluiten, tenzij de wet wordt aangepast. SNS zoekt naar oplossingen, maar kan die wet zelfstandig niet veranderen.
Dit antwoord is wel niet aan mij gericht, maar ....
ik had 5 dagen geen internet en heb dus vooral gemist dat jij veel berichten plaatst (6 van de 10 nog niet door mij gelezen berichten).
Dit antwoord is wel niet aan mij gericht, maar ....
ik had 5 dagen geen internet en heb dus vooral gemist dat jij veel berichten plaatst (6 van de 10 nog niet door mij gelezen berichten).
De Duitsers zijn erg behoudend maar daar merk je hierbij dus niets van.
Ik verrek het natuurlijk om voor zoiets onbenulligs mijn geboortedatum op te geven en beëindig dan maar het gesprek. kan iemand van jullie, moderator, moderateuse of pientere bankklant mij uitleggen waarom het nodig is dan men ter plekke inzage moet hebben in je hele financiële hebben en houwen om zo'n vraag te beantwoorden
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.