SNS

Slim mobiel bankieren? Test de nieuwste functies in onze nieuwe app Sl!m

• 27 augustus 2018
  • 110 Reacties
  • 19769 Keer bekeken

Toon eerste bericht

110 reacties

bedankt voor de toelichting. Dit had ik zelf niet kunnen bedenken. Ik heb er nooit gewoond en er indertijd ook nooit van gehoord (misschien een gemiste kans toen?).
Op mijn PC heb ik enkele mappen/files laten beginnen met 000- . Hierdoor staan ze bovenaan en zijn ze gemakkelijk te vinden/bereiken.
De Sl!m app werkt tot nu toe prima. Fijn die extra toevoegingen zoals "tikkie" en een scan generen om iemand iets te laten storten op je rekening. 1 ding wat deze app niet heeft t.o.v. de SNS app is een QR barcode lezer op het begin scherm. Is erg praktisch als je iets wilt kopen via internet zonder je digipas te willen gebruiken.
Badge
Super dat de betaalverzoeken werken!
Ik heb mezelf een betaalverzoek gestuurd, en zodra ik het afgerond had was er meteen geld van mijn rekening af, en ook geld bij.
Dus super!
Badge +2
Goed om te lezen dat het vlekkeloos verliep en dat je blij bent met deze functie. Het betaalverzoek is een lang gekoesterde wens van veel klanten en we verwachten het zeer binnenkort ook toe te voegen aan de SNS Mobiel Bankieren app.
Reputatie 2
Badge +1
Super! idd een lang gekoesterde wens :8
Badge +2
Zeer binnenkort was in dit geval wel erg snel, dezelfde middag is het betaalverzoek toegevoegd aan de SNS Mobiel Betalen App 🙂
We zijn nu een paar versies verder van de SL!M App. Op mijn werk kan ik de App stabiel gebruiken, maar thuis kan ik nog steeds niet inloggen. Ik krijg dan consequent fout 4024.

In deze discussie zijn veel punten aangedragen. Zou het niet handig zijn in het eerste bericht een overzicht te geven van de openstaande en opgeloste punten (met versie / datum)? En deze lijst aanpassen met elke nieuwe release. Maakt testen ook zinvoller.
We zijn nu een paar versies verder van de SL!M App. Op mijn werk kan ik de App stabiel gebruiken, maar thuis kan ik nog steeds niet inloggen. Ik krijg dan consequent fout 4024.

In deze discussie zijn veel punten aangedragen. Zou het niet handig zijn in het eerste bericht een overzicht te geven van de openstaande en opgeloste punten (met versie / datum)? En deze lijst aanpassen met elke nieuwe release. Maakt testen ook zinvoller.

Hoi eRik19, zo'n overzicht vind ik een goed idee. Ik vraag de ontwikkelaars of ze dit kunnen aanleveren en geef direct door dat je thuis foutmelding 4024 krijgt.
Ik vind de slim app echt super maar krijg nu steeds foutcode 6. dat hij geen verbinding kan maken. Ik zie wel heel snel mijn saldo maar het beginscherm laat dan niet. Hoop dat jullie dit kunnen oplossen.
App werkte tijd heel goed maar nu niet meer op mijn samsung s8
Werkt hier wel goed.
Bij mij werkt het meer niet dan wel 95% niet zeg maar. Gek genoeg krijg ik wel mijn actuele saldo te zien en als ik snel op overboeken druk zie ik ook al mijn rekeningen met de juiste bedragen. Maar dan stopt het laden en krijg ik dus foutcode 6
Bij mij werkt het meer niet dan wel 95% niet zeg maar. Gek genoeg krijg ik wel mijn actuele saldo te zien en als ik snel op overboeken druk zie ik ook al mijn rekeningen met de juiste bedragen. Maar dan stopt het laden en krijg ik dus foutcode 6
Ben je ergens waar je wifi verbinding gebruikt?
Groet,
Ben 🆒
Ik vind de slim app echt super maar krijg nu steeds foutcode 6. dat hij geen verbinding kan maken. Ik zie wel heel snel mijn saldo maar het beginscherm laat dan niet. Hoop dat jullie dit kunnen oplossen.
App werkte tijd heel goed maar nu niet meer op mijn samsung s8

Hoi jeejee999,

Welkom op de community. Leuk dat je een tevreden tester van de Sl!m-app bent, maar het is wel handig als de app goed werkt. Voordat ik inhoudelijk reageer, vraag ik eerst bij de ontwikkelaars na wat de foutcode 6 betekent. Ik kom erop terug.

Hoi eRik19, zo'n overzicht vind ik een goed idee. Ik vraag de ontwikkelaars of ze dit kunnen aanleveren en geef direct door dat je thuis foutmelding 4024 krijgt.

We zijn weer een versie verder. Krijg thuis netjes de melding: " verkeerde pincode, na 3 verkeerde pogingen wordt de app een dag geblokkeerd" (strekking). Bij zoeken in rekening met bedragen tussen grenzen, zijn beide bedragen nu wel leesbaar (gefixed dus).

Nog steeds vanuit thuis werkt het niet. Opmerkelijk is als ik mijn Android emulator (Bluestacks) thuis opstart en dan mijn laptop in sleep-mode meeneem en dan op mijn werk Sl!m probeer te openen ik ook die melding krijg. Ik moet emulator op werk herstarten.
Graag op korte termijn feedback. Heb verschillende zaken gemeld, maar nog nooit feedback ontvangen. Ik wil best wel meewerken aan testen om dit probleem helder te krijgen (jullie hebben mijn e-mail en weten mij te vinden).
Badge +2
Goedemiddag jeejee99,

Het antwoord liet even op zicht wachten, maar inmiddels heb ik meer duidelijkheid. Foutmelding 6 voor Android en foutmelding 1005 voor iOS zijn meldingen die op dit moment nog voor kunnen komen als een bepaalde database aan onze kant volloopt. We hebben nu een werkwijze om ervoor te zorgen dat de database tijdig wordt opgeschoond. Er wordt gewerkt aan een structurele oplossing en we verwachten dat het deze maand helemaal wordt opgelost. De foutmelding is dan voltooid verleden tijd 🙂
Badge +2
Nog steeds vanuit thuis werkt het niet. Opmerkelijk is als ik mijn Android emulator (Bluestacks) thuis opstart en dan mijn laptop in sleep-mode meeneem en dan op mijn werk Sl!m probeer te openen ik ook die melding krijg. Ik moet emulator op werk herstarten.
Graag op korte termijn feedback. Heb verschillende zaken gemeld, maar nog nooit feedback ontvangen. Ik wil best wel meewerken aan testen om dit probleem helder te krijgen (jullie hebben mijn e-mail en weten mij te vinden).

Goedemorgen eRik19,

We vinden het super dat je zo betrokken bent en feedback geeft. Mijn collega geeft aan dat we niet alle opmerkingen of storingen per direct oplossen. We willen met name nieuwe functionaliteiten ontwikkelen en testen, zoals Mijn Budget, de tijdlijn voor Mijn Budget en CO2 besparing. We kijken welke zaken de meeste invloed hebben en welke dingen er spelen bij het grootste gedeelte van de gebruikers, hier spelen we op in. Zaken die sporadisch voorkomen, pakken we niet direct op, hier gaat tijd overheen. De foutmelding die je omschrijft met de verbinding zijn we verder niet tegengekomen en we hebben er ook geen meldingen over ontvangen. Het probleem lijkt heel specifiek te zijn en daarom hebben we daar niet direct een oplossing voor.
Zo waar heb ik met mijn ASN rekening toegang tot 'Inzicht'/kasboek en kan mij uitgaven rubriceren. Maar als ik daarmee aan de gang ga komt het verdelende probleem terug dat ik in het begin ook al gemeld had:
Na een vaste tijd spring je terug naar je pincode scherm. Ook al ben je net bezig met iets. Het lijkt er op dat de timeout geen gebruik maakt van inactiviteit, maar gewoon na N minuten na het invoeren van je pin weer om je pin vraagt. Meest vervelende is dat je daarna weer in je Overzicht scherm komt, ook al was je bezig om een Overschrijving in te vullen.
Kan hier iets aan gedaan worden?
We willen met name nieuwe functionaliteiten ontwikkelen en testen, zoals Mijn Budget, de tijdlijn voor Mijn Budget en CO2 besparing.
Fascinerend. In hoeverre wordt het verloop van de app-ontwikkeling beïnvloed door CO2 (of andersom). Ik kan me daar niet zo veel bij voorstellen dus laat me graag bijpraten.
In ieder geval lijken storingen in de app nadelig in dit opzicht.
Badge
Leuk, weer een nieuwe functie in de Sl!m app.
Bankieren met de Google assistent.
Fijn dat jullie lekker aan het ontwikkelen zijn.
Zelf ga ik het niet gebruiken omdat ik de assistent nooit gebruik.
Daarnaast voelt het ook niet prettig om Google en mijn rekening te koppelen.
Is dit al eens gevraagd:

En dan op allen niveaus natuurlijk.
Reputatie 3
Badge +3
Leuk, weer een nieuwe functie in de Sl!m app. Bankieren met de Google assistent. Fijn dat jullie lekker aan het ontwikkelen zijn.

Hoi Gerard, wat leuk om te horen dat je onze Sl!m initiatieven waardeert. Dat niet alle digitale ontwikkelingen bij je persoonlijke wensen of behoeftes passen lijkt me heel normaal. Om de mogelijkheden van de toekomst te onderzoeken, steken we tijd steken in het ontwikkelen van nieuwe functies in de mobiele app. Ik hoop dat er gauw een nuttige toevoeging beschikbaar is waar jij blij van wordt. Bedankt voor je feedback en een fijne avond 🙂
@SNS, spraakherkenning kan een mooie aanvulling zijn. Maar kan de SNS aangeven welke informatie, als ik via spraak een saldo check doe, mijn telefoon verlaat en waar die terecht komt? Ik kan me zo voorstellen dat:
1 mobiel registreert spraak-fragment
2 spraak-fragment wordt naar een google-service gestuurd, vertaald in commando, en komt terug in mijn telefoon
3 telefoon voert commando uit en krijgt toegang tot SL!M en krijgt saldobericht (bv: "Uw saldo is nu 34 euro en 12 cent").
4 telefoon stuurt saldobericht naar google-service en deze maakt er een saldo-spraakbericht van
5 telefoon speelt saldo-spraakbericht af.

Dit betekent dat er informatie naar buiten wordt gelekt en bij google terecht komt...
Reputatie 3
Badge +3
Hoi eRik19,

Bedankt voor je vragen, suggesties en ideeën. Daarbij vroeg ik me gelijk af: doe je mee aan de Sl!m app? Dat lijkt me een goed idee 🙂
Ha Evelyn, Je hebt nog niet alles gelezen op de community anders had je het antwoord geweten :8, ik test de Sl!m app op m'n laptop.
Maar zonder spraakherkenning (voorlopig) dat snap je wel.
Misschien moet je eRik dan eerst ervan overtuigen dat zijn bezwaar niet optreedt of wordt aangepakt.

Reageer