SNS

Slim mobiel bankieren? Test de nieuwste functies in onze nieuwe app Sl!m

• 27 augustus 2018
  • 110 Reacties
  • 19767 Keer bekeken

Toon eerste bericht

110 reacties

Badge

Normaal gesproken heb je onder je SNS betaalrekening een knopje met mijn budget. Dat is nu dus weg.Goedemorgen @Serrie,

Er is duidelijkheid gekomen over het knopje Mijn Budget: we hebben een aanpassing gedaan, waarbij er een fout is opgetreden. Het is helder wat er mis gaat en wat er moet gebeuren om MijnBudget te herstellen, andere zaken krijgen echter op dit moment voorrang. Tot die tijd is Mijn Budget niet beschikbaar. Bestaande gebruikers zien de knop Mijn Budget, maar krijgen een foutmelding zodra ze naar MijnBudget gaan. Nieuwe Sl!m gebruikers krijgen geen melding om MijnBudget te activeren en zien Mijn Budget niet. We gaan het oplossen, maar kunnen helaas geen termijn noemen wanneer Mijn Budget is hersteld.Het spijt me dat je Mijn Budget nu niet kunt gebruiken, maar ik houd vinger aan de pols en informeer je wanneer er nieuws is.

Is een maand geleden al besproken
Reputatie 3
Badge +3
Is een maand geleden al besproken

Hoi @Gerard met internet, om je reactie goed te begrijpen even een korte vraag: bedoel je dat ik de vraag al heb beantwoord of vind je dat er meer toegelichting nodig is?

Om twijfel of verwarring te voorkomen is dit de laatste status: bestaande gebruikers zien de knop Mijn Budget, maar krijgen een foutmelding zodra ze naar Mijn Budget gaan. Nieuwe Sl!m gebruikers krijgen geen melding om MijnBudget te activeren en zien Mijn Budget niet. We gaan het oplossen, maar kunnen helaas geen termijn noemen wanneer Mijn Budget is hersteld, als er nieuws over Mijn Budget dan laat ik het hier weten.
Badge
Hoi, ja dat klopt, het was al beantwoord. Dat had ik duidelijker kunnen zeggen 🙂
Reputatie 3
Badge +3
:)

Geen probleem @Gerard met internet, fijne dag!

Nog steeds vanuit thuis werkt het niet. Opmerkelijk is als ik mijn Android emulator (Bluestacks) thuis opstart en dan mijn laptop in sleep-mode meeneem en dan op mijn werk Sl!m probeer te openen ik ook die melding krijg. Ik moet emulator op werk herstarten.
Graag op korte termijn feedback. Heb verschillende zaken gemeld, maar nog nooit feedback ontvangen. Ik wil best wel meewerken aan testen om dit probleem helder te krijgen (jullie hebben mijn e-mail en weten mij te vinden).
Goedemorgen eRik19,

.... De foutmelding die je omschrijft met de verbinding zijn we verder niet tegengekomen en we hebben er ook geen meldingen over ontvangen. Het probleem lijkt heel specifiek te zijn en daarom hebben we daar niet direct een oplossing voor.

Met App versie 1.6.1 van Sl!m kan ik nu wel vanaf beide plekken (thuis en werk) inloggen. Toch blijkbaar iets gefixed in de afgelopen maanden...
Reputatie 3
Badge +3

Met App versie 1.6.1 van Sl!m kan ik nu wel vanaf beide plekken (thuis en werk) inloggen. Toch blijkbaar iets gefixed in de afgelopen maanden...

Fijn om te horen dat het inloggen nu zonder moeite lukt @eRik19. Binnenkort heb ik aanvullend nieuws, maar daarover later meer.

Emulatoren worden natuurlijk niet gesupport, maar er is met de laatste versie wel een grote aanpassing doorgevoerd, met name in het opzetten van de verbinding, dus dat zou ermee te maken kunnen hebben.

Alle apps worden op een scala aan toestellen getest, en bij voorkeur niet op emulators. We kunnen daar bovendien de veiligheid niet van garanderen.
Reputatie 3
Badge +3
Fijn, bedankt voor je toelichting @MarcelR 🙂
Reputatie 1

Is er al een indicatie wanneer deze handige app de SNS/ASN/Regio bank app kan vervangen? Zonde om nu 2 apps op me telefoon te hebben terwijl ik bij de Slim app alleen de iDeal functie mis.

Reputatie 3
Badge +3

Is er al een indicatie wanneer deze handige app de SNS/ASN/Regio bank app kan vervangen? Zonde om nu 2 apps op me telefoon te hebben terwijl ik bij de Slim app alleen de iDeal functie mis.

Hoi @youst,

Dat het handig is om maar 1 app op je telefoon te hebben begrijp ik, door de functie van de Sl!m app verwacht ik niet dat we dit in de toekomst gaan aanpassen. De app Sl!m is bedoeld voor klanten die de nieuwste ideeën in ‘bèta’ willen testen. Werkt een nieuwe functie goed? Dan komt het in de ‘gewone’ mobiel bankieren app. Testers moeten ook de mobiel bankieren app van hun eigen bank (ASN Bank, RegioBank of SNS) op hun telefoon of tablet aanhouden, want zoals je weet kun je Sl!m niet gebruiken om te betalen met iDEAL. Bovendien is het mogelijk dat Sl!m soms tijdelijk niet goed werkt doordat nieuwe functies nog niet zijn uitontwikkeld. Heb ik met deze uitleg je vraag beantwoord? Laat gerust van je horen als ik je aanvullend kan helpen. 

Reageer