Spam berichten verwijderd

Beste allemaal,

Afgelopen nacht hebben we ongewenst bezoek van een spammer gehad. Erg fijn dat jullie de moeite hebben genomen om de spamberichten te melden en te verplaatsen, hartelijk dank ook voor jullie oplettendheid. We hebben maatregelen genomen: de berichten én de deelnemer zijn verwijderd van de community. Onze excuses voor het ongemak, met gezellige 'Jinglebells' op de achtergrond pakken we de draad weer op!

Fijne maandag en vriendelijke groet van Sanne, Sven en Evelyn

5 Reacties

Reputatie 2
=) nix gemerkt, des te beter.

Fijne feestdagen allemaal!
Reputatie 1
Ik heb het gezien. Het was dermate opvallend dat ik het geen lang leven toedichtte.
Ik wist trouwens niet dat ik berichten van een ander kan verplaatsen. Hoe doe je dat?
Sanne schreef:

Fijne feestdagen allemaal!

Hoi @Sanne, bedankt voor je feestelijke groet, ik wens je alvast vrolijke kerstdagen en een fijne jaarwisseling.
Hallo @Koos,

Inderdaad, spam op de community is niet zeker fraai. Om op je vraag in te gaan: alle moderators kunnen berichten verplaatsen, hoe je dat zelf kunt doen moet ik voor je navragen. Ik weet echter niet hoe relevant het is, zoals je weet is spam niet toegestaan op de community. Het gebruik kan het forum kan schaden en voor overlast zorgen bij andere gebruikers. Zie je ergens spam? Dan kun je dit rapporteren door in het betreffende bericht op het vlaggetje te klikken. Op die manier help je ons volledig en zullen we actie ondernemen :)
Reputatie 1
Ik zie geen vlaggetje, maar in het menuutje een mogelijkheid tot rapporteren. Dat moet voldoende zijn.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)