SNS

Uitnodiging: test nieuwe verzekeringsproducten

• 4 oktober 2018
  • 8 Reacties
  • 7026 Keer bekeken

Badge +2
Vanuit het hoofdkantoor wordt er onderzoek gedaan naar nieuwe ontwikkelingen van de SNS verzekeringsproducten. Het gaat om een project dat volgende week wordt afgerond en we willen dit graag testen bij onze klanten. Tijdens het testen krijg je het nieuwe ontwerp te zien en mag je beoordelen wat je ervan vindt. We willen graag dat je eerlijk en kritisch feedback geeft. Het onderzoek duurt ongeveer 30 tot 45 minuten en is op het hoofdkantoor in Utrecht aan de Croeselaan 1. Er is een mooie ruimte gereserveerd op de 17e verdieping, dus hopelijk heb je geen hoogtevrees 🙂 Het onderzoek vindt plaats op woensdag 10 oktober 2018 in de vorm van een 1-op-1 gesprek.

Naast de primeur van de nieuwe ontwikkelingen, krijg je van ons een cadeaubon van € 20 als dank.

Interesse?
Laat het ons dan zo snel mogelijk weten door te mailen naar rick.koehoorn1@devolksbank.nl. Rick neemt dan contact met je op om een tijd af te spreken.

8 reacties

Dank voor de uitnodiging, al zal ik er geen gebruik van maken.
Maar ik heb wel een vraag. Voor de meeste tests die niet online kunnen worden uitgevoerd, laten jullie de mensen naar Utrecht komen. Dat betekent dat er geen sprake zal zijn van een representatieve testgroep. De mensen die komen zullen overwegend uit de regio Utrecht komen.
In veel gevallen hoeft dat geen bezwaar te zijn, maar bij verzekeringen juist wel. De voorwaarden, en vooral de premies, zijn immers dikwijls afhankelijk van je woonplaats. (zie AD vandaag over autoverzekeringen).
Zou het niet handiger zijn om dit decentraal uit te voeren - bijvoorbeeld (ik roep maar wat) in Leeuwarden, Doetinchem, Roermond, Vlissingen, Leiden en Den Helder?
@Koos als Rotterdammer ben ik niet veel korter naar Leiden onderweg dan naar Utrecht!
Badge +1
@SNS hebben jullie Eva al uitgenodigd? Lijkt me de aangewezen persoon om te testen.
Badge +2
Hoi Koos,

De tests die we gaan uitvoeren hebben niets te maken met de premie of de inhoud van de verzekering. Het is daardoor in dit geval niet per se nodig om mensen uit verschillende provincies de test te laten doen. Natuurlijk is iedereen van harte welkom, maar ik kan me voorstellen dat een dagje Utrecht voor iemand uit Groningen een hele opgave is. We gaan met name kijken naar extra service die we kunnen aanbieden op verzekeringsgebied. Het gaat hierbij om het ontwerp en de uitwerking van onze ideeën.

@eRik19: we hebben haar niet persoonlijk uitgenodigd maar ze is natuurlijk van harte uitgenodigd om mee te testen.
Hallo Marijke,
Dank voor je toelichting.

@Reinout,
Ik wist niet dat Rotterdammers ook verzekerden zouden kunnen zijn:D
Reputatie 2
Badge
Ik zou graag komen maar ik zit helaas in Engeland om die tijd.
Ik begrijp trouwens dat het meer om het ontwerp gaat dan het product zelf en daar heb ik wat minder mee.
Reputatie 3
Badge
Hoi Marijke, mij gaat dit ook niet lukken. Ik had dit wel iets gevonden, wij hebben verschillende verzekeringsproducten bij SNS en ik ben wel kritisch op interfaces. Utrecht zou ik niet zo'n punt vinden.

Mijn suggestie voor de toekomst is om dit langer (~maanden) van te voren in te plannen, dan hebben de ontwikkelaars ook een stok achter de deur om op een zeker moment de functionaliteit op te leveren en kunnen gebruikers hun agenda's ervoor vrijhouden.

@Eva: hou rekening met welke informatie je wilt delen op een publiek forum🆒
Badge +2
Ik zou graag komen maar ik zit helaas in Engeland om die tijd.
Dat lijkt me geen "helaas", Eva 🙂 Alvast een fijne reis gewenst.

@Ferd: Het is inderdaad handiger om dit langer van te voren in te plannen. Het gaat in dit geval om een zogenaamde 'sprint', vandaar de korte termijn.

Reageer