SNS

Vraag

Vliegticket betaald, Flybe.com failliet - Krijg ik restitutie van VISA?

  • 11 maart 2020
  • 2 Reacties
  • 6941 Keer bekeken

Goedenmiddag! Ik heb bij Flybe tickets gekocht en betaald via mijn VISA card die ik via de SNS rekening heb.  Nu geeft de site van de  Britse Civil Aviation Authority me de volgende optie:

Direct booking with an airline

If you paid the airline directly by credit card you might be protected by Section 75 of the Consumer Credit Act 1974. You should check with your card issuer for further advice. You may have similar cover if you paid by Visa debit card and should check with your bank.

bron: https://www.caa.co.uk/News/Advice-to-UK-consumers-following-Flybe-entering-administration/

SNS is mijn bank, wat kan de bank voor me doen? 

m.v.g.

Harold

 

 


2 reacties

Reputatie 3

Goedemiddag @HaroldZ, goed dat je de mogelijkheden onderzoekt vanwege de annulering van je vliegreis. In dit geval wend je je tot ICS. Je bereikt de klantenservice van de SNS Creditcard op het telefoonnummer: 020 - 660 01 88. Mijn collega zorgt dat je het juiste schadeformulier ontvangt.

Bedank Sven, voor je snelle reactie! 

Reageer