SNS

Beantwoord

Wat is er mis met de nieuw-aanduidingen?

• 15 maart 2020
  • 4 Reacties
  • 67 Keer bekeken

In de community > Recent actief wordt aangegeven waar nieuwe reacties zijn geplaatst sinds je laatste bezoek.

Dat mechanisme lijkt niet meer te werken. Ik zie “nieuwe” berichten die ik al lang heb gezien, maar ook berichten die niet als nieuw staan gemarkeerd maar (voor mij) wel nieuw zijn. Is de boel de kluts wijt?

Aanvullend: hangt dit samen met mijn eerdere klacht dat er niet veel meer klopt van de mails die ik wel of juiust niet ontvang over nieuwe berichten?

icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 15 maart 2020, 22:22

Beste @Koos,

Er is niets mis met de aanduiding, misschien is het handig om af en toe uit te loggen en/of de pagina te vernieuwen. Daarnaast vind je in het drop-down menu bovenaan de pagina de keuze: actief sinds laatste bezoek. Als je daarop klikt, krijg je topics te zien die actief zijn geweest sinds de laatste keer dat je was ingelogd. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Koos,

Er is niets mis met de aanduiding, misschien is het handig om af en toe uit te loggen en/of de pagina te vernieuwen. Daarnaast vind je in het drop-down menu bovenaan de pagina de keuze: actief sinds laatste bezoek. Als je daarop klikt, krijg je topics te zien die actief zijn geweest sinds de laatste keer dat je was ingelogd. 

Ik log minimaal één keer per dag helemaal uit. Al is het maar om alle cookies te verwijderen.

Maar uit je antwoord begrijp ik dat de categorie “Recent actief” met de aanduiding “nieuw” iets anders is dan jouw keuze uit het menu. Dat is dan in ieder geval zeer verwarrend. Waar staat deze “nieuw”-aanduiding dan wel voor?

Badge +1

Ik log minimaal één keer per dag helemaal uit. Al is het maar om alle cookies te verwijderen.

Maar uit je antwoord begrijp ik dat de categorie “Recent actief” met de aanduiding “nieuw” iets anders is dan jouw keuze uit het menu. Dat is dan in ieder geval zeer verwarrend. Waar staat deze “nieuw”-aanduiding dan wel voor?

Ja, want menu optie ‘Recent actief’ bestaat ook als je niet ingelogd bent. In dat geval bestaat menu optie die @Evelyn SNS aangeeft niet.

Ja, want menu optie ‘Recent actief’ bestaat ook als je niet ingelogd bent. In dat geval bestaat menu optie die @Evelyn SNS aangeeft niet.

Dat klopt, maar als je niet bent ingelogd, staan er ook geen “nieuw” aanduidingen. Dus dan speelt dit helemaal niet. Ik beperk mij uitsluitend tot de ingelogde situatie en concludeer dan dat er verschillen zijn.

Reageer