SNS

12 vragen aan TheVMaster

• 23 januari 2015
  • 14 Reacties
  • 6561 Keer bekeken

TheVmaster werd als eerste uitgeroepen tot Communitlid van de Maand. Na veel heen en weer mailen lukte het ons om een afspraak te plannen om eens van gedachten te wisselen over SNS en de community.
Lees de hele blogpost

14 reacties

Badge +1
Actief meepraten, er zijn veels te weinig leden echt actief volgens mij.

Dat ben ik met je eens ongeveer 0.6% (21) van alle online-gebruikers is verantwoordelijke voor 25% van online time en 6.8% van alle online-gebruikers is verantwoordelijk voor 50% van alle online time. Inclusief SNS medewerkers.
Dus het kan wel nog wat beter.
Hoi TheVMaster,
Leuk je wat beter te leren kennen. Herkenbare opmerkingen over SNS en Community.
Ik moet wel zeggen dat naar mijn mening er wel degelijk een behoorlijke vooruitgang in de Community zit (SNS eigenlijk ook wel, maar er is zoveel). Het percentage echt activen is inderdaad nog erg laag, maar afgezet tegen de enorme stijging van het aantal leden ook weer niet verwonderlijk.
Als ik de jaren overzie, is er een duidelijke groei (misschien moet je ook wel niet te groot willen worden).
Veel klanten weten toch de community te vinden en mijn indruk is dat men over het algemeen behoorlijk tevreden over de kennismaking is. 
De professionalisering van de Community werp ook steeds meer vruchten af. En dan komt over niet al te lange tijd de nieuwe uitvoering van het platform. Ik ben erg benieuwt.
Ben je al lang actief bij Tweakers? Waar modereer je?
Groet,
Ben 🆒
Gefeliciteerd, VMaster !!
De tegenstelling tussen je avatar en je werkelijke uiterlijk vind ik nog steeds grappig.
Mijn vrouw zit bij een andere bank, dus ook onze gezamenlijke rekening.

Dat woordje "dus", dat intrigeert mij nou. Ik vind dat persoonlijk helemaal niet logisch, maar eerder een uitkomst uit een gezamenlijke discussie over voor- en andelen. En ja, als je vrouw dan aanvoert dat ze niet met een andere bank(omgeving) oveweg kan, dan geef je al gauw toe; dat snap ik ook wel. :D
Ik heb zojuist een reactie gegeven onder de blogpost met/van The VMaster en had verwacht dat ie dan ook hier zou komen te staan. Niet dus.
Dan moet iedereen zelf maar even bij die blog kijken.

Ik was met mijn bovenstaande reactie blijkbaar weer eens sneller dan de bank. 
Ik wil juist mezelf uitschrijven hier en dat lukt niet ook niet na een aantal eerdere reacties ,dus ik denk dat ik heel de sns maar weer vaarwel zeg .
IK WENS ZELF TE BESLISSEN OF IK LAST WIL HEBBEN VAN EEN CHATSIDE OF NIET !!!!
Badge +1
Ik wil juist mezelf uitschrijven hier en dat lukt niet ook niet na een aantal eerdere reacties ,dus ik denk dat ik heel de sns maar weer vaarwel zeg .
IK WENS ZELF TE BESLISSEN OF IK LAST WIL HEBBEN VAN EEN CHATSIDE OF NIET !!!!

Hoi Wanderer1952,
Ik zag dat je een prikbord bericht had achter gelaten voor je zelf. Die worden meestal niet door de SNS medewerkers gelezen.
Waarschijnlijk ben je niet de enige, want als je even opzoek gaat naar 'Veel gestelde vragen' (onderaan de pagina) kun je als laatste vraag vinden hoe je uitgeschreven kunt worden van dit forum.

Het ga je goed!
Hoi Wanderer1952,

Jammer om te lezen dat je je wilt uitschrijven voor SNS Community. Je geeft aan dat je, omdat je geen reactie kreeg op eerdere oproepen, heel SNS vaarwel wilt zeggen. Dat zou ik erg spijtig vinden. Kan ik iets doen om je een ander gevoel te geven?

Als je een mailtje stuurt naar [email]community@sns.nl[/email] met daarin je inlognaam en reden van opzeggen, zorg ik dat het in orde komt.
Reputatie 2
@Bigben : Ik modereer sinds 2009 op de Windows Client fora (ook wel Softe Goederen geheten). 

@Koos : Hoezo....de vergelijking is toch duidelijk te zien ;)

@Blacktomcat : Ja....mijn vrouw had geen zin om een nieuwe bank te leren.....en aangezien de SNS Bank geen kantoor meer heeft bij ons en er dus wel een heel grote Rabobank is....tja de keuze is dan snel gemaakt.
Zo, nu heeft TheVMaster ons weer bijgepraat. Mooi man. :D
Ik wil graag weten hoe een bedrag  kan worden gestoneerd??
Ik wil graag weten hoe een bedrag  kan worden gestoneerd??

Beste Henk241041, allereerst hartelijk welkom in de community. Volgens mij kun je alleen een afgeschreven incasso laten storneren. Dus een overboeking die je zelf hebt gedaan, kun je niet terugboeken. Om een incasso te storneren, ga je naar je internetbankieren en klik links in de kolom op 'Incasso Overzicht'. Je komt dan waarschijnlijk al in het overzicht van het tabblad 'Terug te boeken Incasso's'. Ga naar de te storneren incasso, klik op het pijltje rechtsboven en dan op het onderdeel 'Terugboeken'.
Hopelijk kom je er zo uit. Succes.

PS. Ik zou ook een andere naam kiezen; je eigen e-mailadres is eigenlijk niet zo'n goed idee. je weet nooit wat ermee gebeurt of wat je allemaal toegezonden krijgt. Een eigen plaatje als avatar is ook leuk evenals een eigen handtekening.
Badge +1
Hoi Henk241041,

Welkom op de community. Blacktomcat geeft het juiste antwoord 🙂.

Je nickname is een e-mailadres, dit is inderdaad niet verstandig want iedereen kan op deze community meelezen. Waarin mogen we je nickname veranderen?

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.

Tot snel op de community.
Badge +1
Hoi Henk241041,

Welkom op de community. Blacktomcat geeft het juiste antwoord 🙂.

Je nickname is een e-mailadres, dit is inderdaad niet verstandig want iedereen kan op deze community meelezen. Waarin mogen we je nickname veranderen?

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien is het leuk om het topic ‘https://"https://forum.snsbank.nl/over-sns-community-48/welkom-op-de-community-8170/"’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de https://"https://forum.snsbank.nl/sns-koffiekamer-44/".

Tot snel op de community.

Henk, als je nu al googlet op 'Henk241041 SNS' dan krijg je al je post te zien. Er zijn van die programma's die allerlei websites afzoeken naar email adressen!

Om Kirsty even te helpen op gang te komen vandaag: Stuur een e-mailtje naar mailto:webcare@snsbank.nl met je huidige nickname, je nieuwe nickname het het nummer 10503.

Reageer