SNS

Chatsessie directielid

• 11 maart 2011
  • 20 Reacties
  • 3437 Keer bekeken

Meld hier je interesse voor deelname!
Lees de hele blogpost

20 reacties

Badge
Ik heb wel interesse. Is er een agenda of mogen we die als deelnemers aan de sessie zelf bepalen?
Reputatie 4
Badge +1
Hey Liz,

Ik vind het altijd wel interessant om mee te doen met de chat maar vroeg me af hoe jullie dit gaan structureren.

Bij een Free for all ben ik bang dat Ton bijv. gelijk bedolven wordt onder 100 vragen waarom je geen geld meer kan storten bij SNS ;)

?

?
Hoi Sanne en ReinoutS,

Dank voor jullie interesse. Er komt inderdaad een agenda om het e.e.a. te structuren. Het is dan de bedoeling dat jullie op basis van dat onderwerp met specifieke vragen komen.

Maar meer informatie volgt dus nog.

Groet

Liz
Dag Liz,

Het lijkt me leuk om hier een keer aan deel te nemen, zeker om eens te zien hoe zo een chatsessie in zijn werk gaat.

Erg leuk om te merken dat de SNS met zijn tijd meegaat!
Dag Reinout, Sanne en Taab, leuk dat jullie mee willen doen aan de chatsessie.

Jullie staan alvast genoteerd.

Ton TImmerman is verantwoordelijk voor de winkels en adviestak van SNS Bank, dus als je vindt dat we daar zaken kunnen verbeteren, dan is dit een mooie kans om dit?op "hoog" niveau?met elkaar te bespreken.?

Wil je ook meepraten over wat we aan onze persoonlijke dienstverlening kunnen verbeteren??Laat dat dan in deze discussie weten, je ontvangt?snel een mailbericht met meer informatie.?
Hoi Liz,

Ik heb ook interesse in deze sessie. Waarom er geen geld meer gestort kan worden bij SNS Bank is goed te begrijpen gezien verschuivingen in de markt en de strategie van SNS Bank, maar waarom niet meer wordt ingezet op ontwikkelingen / mobiele applicaties (voor iphone en android) van een bank die pretendeert een internetbank te zijn; dat vind ik pas onbegrijpelijk !!!

Misschien kan Dhr. Timmerman daar eens concreet op ingaan....
Bij deze mijn aanmelding! Grt., K.
Hoi Liz,?

afhankelijk van de tijd wil ik ook graag meedoen. Ik hoor de tijd graag van je.?

?

?
Ik kan helaas niet meedoen in verband met een andere afspraak.

Ik wens jullie een goede sessie toe!
ik wil wel meedoen,

groet,

Jo Bertholet
Ik zou wel willen "meelezen" als ik er ben. Is deze optie ook aanwezig?

Betekend dus "niet actief" reageren.

Groet,

Ben
Ik heb ook wel interesse om mee te doen.

?
Leuk dat jullie ook meedoen,?KKoenen, Marry, Robvayloen en Jo.

@Reinier, de sessie begint om 19.00 uur 's avonds. Hoop dat het je lukt om erbij te zijn.

Jammer dat het deze keer niet lukt Tony,?eind april komt er een nieuwe chatsessie met een ander directielid.?Wie weet, kan je?dan wel?aanschuiven.

@Ben, als ik het goed begrijp wil je?wel meedoen maar niet reageren.?Klopt dat?

Begin volgende week sturen we meer informatie en dan kan je ook?onderwerpen opgeven waarover je wilt discussi?ren.

Ook meepraten met Ton Timmerman? Laat dat dan weten via deze discussie.

?

?

??
Hoi Odette,?

die tijd moet lukken. Tot dan.?

Groetjes,?

Reinier
Hallo Liz,

Doe?graag mee met de sessie van 30 maart.

Hoor graag snel of ik deze keer wel kan meedoen.

vr.groet,

John

?
Hi John,

Prima, ik heb je naam genoteerd.?Je telefoonnummer hoef je?hier niet op te geven. Je krijgt maandag een bericht waarin staat wat je moet doen om op 30 maart mee te chatten.
Hoi Odette,

Ik wil juist niet meedoen, maar alleen meelezen.

Ik vind het jammer dat dit wordt opgezet en dat er dan maar een beperkt aantal leden kan meedoen. "De rest" krijgt er dan niets van mee. "Meelezen" is het wel volgen maar niet reageren. Hierdoor kan ik dan wel een beetje betrokken zijn bij wat er wordt gechat.

Groet,

Ben
HI Ben,

Is er een reden waarom?je alleen wilt meelezen en niet actief mee wilt doen?
Beste deelnemers aan de chatsessie komende woensdag.

Jullie ontvangen morgenvroeg een emailbericht met meer informatie over deze chatsessie ?n instructies hoe je kunt inloggen. Dus houd je mailbox in de gaten!

?

?
Hoi Odette,

Paar redenen;

- ik heb al een keer meegedaan, dus nu anderen

- ik heb het meeste wat ik wil inbrengen al wel ingebracht in de community

- ik vind het jammer dat er altijd maar een paar kunnen meedoen (wil niet anders, anders kan eenieder bijna niet reageren), door een "meelees optie" kunnen alle communityleden toch de chat volgen.

Groet,

Ben

Reageer