SNS

Community Experts ontmoeten elkaar in SNS Historisch Centrum

• 28 oktober 2014
  • 17 Reacties
  • 3861 Keer bekeken

Onze community experts spreken elkaar regelmatig online op SNS Community. Het werd tijd om elkaar eens in het echt te ontmoeten in het SNS Historisch Centrum
Lees de hele blogpost

17 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Nu zou ik heel graag op een "like" button van de SNS community website willen kunnen klikken ;)
@Stefan: op speciaal verzoek:
Kon weer eens niets bijvoegen :mad:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
Compliment voor het leuke verslag! Maakt de dag en de herinnering er aan compleet.
Ik ben benieuwt hoeveel reacties er op deze oproep gaan komen.
Groet,
Ben 🆒
PS één maal, ander maal! Dan maar meteen goed! ;-))
Reputatie 4
Badge +1
😮 Was erg leuk en SNS historisch centrum was zeer boeiend!
Een beetje mosterd na de maaltijd maar het was inderdaad leuk, leerzaam en boeiend. Herman kan ook enthousiast vertellen. Een bezoek aan het centrum is voor iedereen een aanrader!  Zeer geslaagd!:o Dank je wel Wanda en Herman.
Een beetje mosterd na de maaltijd maar het was inderdaad leuk, leerzaam en boeiend. Herman kan ook enthousiast vertellen. Een bezoek aan het centrum is voor iedereen een aanrader!  Zeer geslaagd!:o Dank je wel Wanda en Herman.

Hallo anjamuller,
Welkom op de community.
Aangezien je aangeeft het ook leuk vond, neem ik aan dat je er dus ook was.
Klantenraad?

Groet,
Ben 🆒
Welkom op de community Anja! Leuk dat je erbij was vorige week vrijdag.

@Ben, Anna is (nog) geen lid van de Community Experts. Dit topic staat in het forum 'Over SNS Community' dus alle leden kunnen meelezen en reageren.
Welkom op de community Anja! Leuk dat je erbij was vorige week vrijdag.

@Ben, Anna is (nog) geen lid van de Community Experts. Dit topic staat in het forum 'Over SNS Community' dus alle leden kunnen meelezen en reageren.

Had mijn blunder ontdekt en kon mijn tekst nog binnen verbeter tijd herstellen.
Groet,
Ben 🆒
Groet,
Ben 🆒

Mogelijk dat er in de tussentijd toch mensen je niet-goed-geformuleerde-bericht hebben gelezen 😕
Groet,
Ben 🆒

Mogelijk dat er in de tussentijd toch mensen je niet-goed-geformuleerde-bericht hebben gelezen 😕

Wanda is een trouwe volgster van mijn teksten... :)
Groet,
Ben 🆒
PS En veel online!
Een beetje mosterd na de maaltijd maar het was inderdaad leuk, leerzaam en boeiend. Herman kan ook enthousiast vertellen. Een bezoek aan het centrum is voor iedereen een aanrader! Zeer geslaagd!:o Dank je wel Wanda en Herman.

Hallo anjamuller,
Welkom op de community.
Aangezien je aangeeft het ook leuk vond, neem ik aan dat je er dus ook was.
Klantenraad?

Groet,
Ben 🆒

Dag Ben, klopt! En je eerdere bericht heb ik ook gelezen 🙂 Kon helaas niet eerder reageren.
Dag Ben, klopt! En je eerdere bericht heb ik ook gelezen 🙂 Kon helaas niet eerder reageren.

Kijk Ben,  Wanda is niet je enige trouwe volger 😃

Hallo Anjamuller,
Bij mij was enige verwarring ontstaan omdat ik dacht je bericht op een bepaalde plek te lezen, wat haast niet kon. Vandaar mijn eerste reactie. Mijn verontschuldiging voor de verwarring.
Blijft over; welkom in ons midden. Leuk meer mensen van de "Klantenraad" hier aan te treffen. Ik hoop dat je ook zin (en tijd enz.) hebt om hier mee te discuteren over van alles en nog wat.
Lijkt me leuk en zinvol wat meer "verbindigen" tussen verschillende betrokkene bij de SNS te krijgen / hebben!
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 2
Leuk verslagje Wanda.
Reputatie 2
Welkom op de community Anja.

Reageer