SNS

De eerste bank die je helpt het maximale uit je spaargeld te halen

• 22 oktober 2010
  • 11 Reacties
  • 2394 Keer bekeken

Een voorproefje op de commercials van de nieuwe spaarcampagne!
Lees de hele blogpost

11 reacties

Ik blijf het geen leuke reclame vinden! Hetspreekt niet aan, flauw zelfs. Bovendien voel ik me slecht over de afgelopen jaren; wat deed de SNS toen dan?

Groet,

Ben
Hoi Ben,

Dank voor je mening. Waar voelde je je precies minder goed over de afgelopen jaren? En hoe had SNS Bank daar mee om kunnen gaan?

Liz
Hoi Liz,

Volgens mij vraag je nu naar "de bekende weg".

"De eerste bank die je helpt het maximale uit je spaargeld te halen"Als ze daar nu mee beginnen kan dat alleen maar als ze dat tot nu dus nog niet deden! Ik ben zeker 35jr klant, dus .....

Groet,

Ben
Reputatie 4
Badge +1
lol, raak!
Ik zit helemaal niet te wachten op een bank, die zich belerend en bemoeizuchtig opstelt. Alsof ik een klein kind ben, dat niet weet wat goed voor hemzelf is.

Als ik financieel advies nodig heb, dan vraag ik daar wel om.
In principe met je eens. Is wat anders dan wat ze nu zeggen te gaan doen.

Ophouden met steeds weer nieuwe rekeningen met hogere rente beginnen en de oude rekeningen de rente verlagen lijkt mij oke. Dat ze dan ook nog even kijken of de klanten nog steeds gebruik maken van zo?n oude rekening en dat melden kan ik waarderen.

Ben benieuwd welke adviezen anderen al hebben gekregen? Ik heb nog niets gehoord.

Groet,

Ben
Nieuwe strategie bedacht (geen dank).

Nadat ik de reclame op tv zag het volgende bedacht;

Kostenbesparing; SNS hoeft mij niet te bellen of te schrijven. Zonder mij te raadplegen machtig ik ze tot het zonder toestemming verhogen van de rente op mijn rekeningen!

SNS zou zich echt onderscheiden indien men de garante geeft op altijd de maximale rente (denk aan BCE reclame, high service, low price oid.).

Groet,

Ben
Dank voor jullie reacties!

Iemand anders hier een andere mening over?

Groet Liz

?
Yes, inderdaad;)
Hoi Liz,

En? Hoe sloeg mijn nieuwe strategie aan?

Groet,

Ben
Heb het doorgegeven. Dank voor het meedenken.

Liz

Reageer