SNS

De SNS Bank in je binnenzak

• 9 november 2010
  • 11 Reacties
  • 3725 Keer bekeken

Vanaf 15 november kun je mobiel bankieren bij SNS Bank.
Lees de hele blogpost

11 reacties

Mag ik het ook gewoon op m?n laptopje thuis blijven doen? Bankieren bedoel ik!

Groet,

Ben
Reputatie 3
Badge +1
Ik ben heel benieuwd! Overigens had ik het leuk gevonden om een dergelijke app mee te helpen testen...

Stefan
Weet niet precies hoe het ontwikkelingsproces in zijn werk is gegaan of wanneer dat is gestart, maar zal het doorgeven. Inderdaad wel een interessant idee!

Liz
Reputatie 4
Badge +1

SNS Bank wil bankieren eenvoudig en toegankelijk maken voor iedereen. Daarom is gekozen voor een webversie die beschikbaar is voor alle mobiele telefoons met een webbrowser.

UNQUOTE

Dus download volgende week de app en ga internetbankieren met je mobiele telefoon.

UNQUOTE

Ehm, is het nou een app of een mobiele site? of beide?
Er is zowel een webversie als een app-versie.

Liz
GOED ZO!!! 100 punten voor het mobiel bankieren!

?

?
?
Een telefoon is om te bellen,door alle aplicaties op deze apparaten wordt het voor de digibeten en o.a. ouderen bijna onmogelijk om met een mobile telefoon om te gaan.

Vraag is ook wie er echt op zit te wachten.

?

h.w. stuyver aa
Hoi stuyver,

Belangrijk punt, inderdaad! Persoonlijk denk ik ook niet dat mobiele versies alles gaan overnemen op korte termijn. Ik ken nog heel veel mensen die gewoon een ouderwets toestel hebben (waaronder ikzelf...).Ik herken wel dat het voor velen wel heel handig kan zijn.

Hoe denken andere hierover?

Liz
Reputatie 4
Badge +1
denk dat het duidelijk is aan de reacties dat heel veel mensen hier op zitten wachten :)

dat andere mensen niet of later overstappen is met alle vernieuwingen zo

Reageer