SNS

Ding dong! Een bloemetje aan de deur

• 1 mei 2012
  • 12 Reacties
  • 2011 Keer bekeken

Wie al 25, 30, 40 of zelfs 50 jaar lang klant is bij SNS Bank, wordt voortaan in het zonnetje gezet. Jullie gaven al vaker aan dat SNS Bank haar jarenlange loyale klanten op de een of andere manier zou moeten belonen. Jullie hadden helemaal gelijk en we zijn hiermee aan de slag gegaan!
Lees de hele blogpost

12 reacties

TTTTRRRRRIIIIINNNNNGGGGGGGGGGGG!!

Net gehoord; na 3 jaar actief lid van de community, komt er een fles Be.....rg!

Tsja...

Groet,

Ben

PS. oei, heb ik wel een vaas voor 3 bossen? ;-))
Reputatie 3
Badge +1
Leuk!

Reputatie 4
Badge +1
Leuk dat dit daadwerkelijk gerealiseerd is!

Zo zo, 1000 klanten per maand, impressive
Weten jullie precies hoe lang je al klant bent bij SNS Bank?
Reputatie 3
Badge +1

Ja, bij benadering: sinds 1997 toen ik mijn eerste hypotheek afsloot bij de SNS bank. De exacte datum moet ik opzoeken, maar het was ergens in de zomer. Ik ben dus ongeveer 15 jaar klant.

Ja.

Groet,

Ben

PS nou ja, ongeveer. Ik ben in mei 1972 of 1973 in Almelo gaan wonen en heb toen dus ook een rekening geopend bij de SNS (sorry, was toen nog Bondsspaarbank meen ik)

PS 2 Leuk dienstreisje om ons het bloemetje te brengen!

PS 3 Ik hoop dat het een Hollands bosje wordt, veel meer waar voor je geld bij bloemen.
Reputatie 4
Badge +1
Nu zo'n 5 jaar denk ik....zat daarvoor bij de Rabo
@ Ben: Je kunt al bijna een bloemetje verwachten zo te zien!

Voor Sanne en Stefan duurt dat nog even

Ik kan me niet precies meer herinneren wanneer ik klant ben geworden. Kreeg als kind een spaarrekening bij SNS Bank, maar daarmee haal ik het 25 jarig jubileum voorlopig nog niet...
Badge
Inderdaad, bloemen van Nederlandse bodem zonder teveel restanten bestrijdingsmiddelen zou het mooist zijn (zie ook: http://milieudefensie.nl/publicaties/down-to-earth-magazine/artikelen/hoe-giftig-is-gif)

Nu maar hopen dat er geen "slimmeriken" zijn die namens de bank een bloemetje komen aanbieden en de gelukkige ontvanger meteen even bankpas + pincode aftroggelen.
Hoe staat het met deze actie. Ik heb er nog niets weer over gehoord of gelezen?
Groet,
Ben 🆒
Hi BigBen,

Deze actie is al van start gegaan en collega's hebben de eerste jubilarissen reeds in het zonnetje gezet. :D
Een collega uit de winkel vertelde dat de jubilarissen heel enthousiast en verrast reageren op deze verrassingsbezoekjes. Zij geeft aan dat dit echt een WOW moment is, zowel voor de klant als ook voor de medewerkers.
@wilma; Dank je voor het verslag.
Mooi te horen dat het ook inmiddels wordt uitgevoerd en hoe er op wordt gereageerd.
Groet,
Ben 🆒

Reageer