SNS

Direct SNS Bank producten afsluiten via telefoon

• 17 juni 2013
  • 5 Reacties
  • 449 Keer bekeken

Voortaan kun je onze producten ook telefonisch via de klantenservice afsluiten. Zo wordt je in één keer geholpen en sluit je nog gemakkelijker producten af via het kanaal van jouw voorkeur.
Lees de hele blogpost

5 reacties

Nu nog online svp. Op een of andere manier hebben jullie het voor elkaar gekregen om dit niet goed in te regelen.

De huidige procedure voor een (kind) rekening openen vanachter de MIJN SNS website is niet mogelijk, gaat niet goed of draait in een vicieuze cirkel.

Ik wil een zilvervloot rekening openen. Na invullen van het formulier wordt ik gevraagd als wett vertegenwoordiger in te loggen, maar krijg daarna de opmerking dat ik de openingsprocedure niet kan afronden omdat ik ben ingelogd op mijn eigen naam en niet op naam van mijn kind.

Tip: van de grond af aan deze openingsprocedure opnieuw ontwerpen met jullie LEAN team: eerst inloggen als mezelf, vervolgens wil ik voor mijn kind een zilvervloot rekening openen TERWIJL ik ingelogd ben. Dan is alle identificatie direct geregeld, hoeft er geen geld overgemaakt te worden of een bezoek aan kantoor plaats te vinden. Check even hoe dit bij dochter ASN bank in elkaar steekt (#stukkenbeter).
Helemaal gelijk,makkelijker kunnen we het niet maken....
Badge
@ernsthousiasme Ja dat maakte ik ook mee. Duidelijk niet goed getest. :eek:
Hallo allemaal,

Dit is inderdaad niet hoe het proces moet verlopen. We hebben begrepen dat er een aanpassing op de planning staat. Na deze aanpassing kan je als je ingelogd bent, een rekening voor je kind openen. We weten nog niet precies wanneer IT deze aanpassing gaat doen. Waarschijnlijk aan het einde van dit jaar. Dit gaan we verder navragen binnen de organisatie en komen erop terug.
Reputatie 3
Badge +1
Hi, we hebben het voor je nagevraagd en het staat inderdaad op de planning om dit proces te veranderen. Het is de bedoeling dat eind dit jaar, klanten vanuit Mijn SNS een Zilvervloot Sparen voor kinderen kunnen openen. Dan hoef je je als klant ook niet nogmaals te identificeren.

Reageer