SNS

Doel e-serviceteam: dé beste online klantenservice worden van Nederland

• 1 oktober 2010
  • 8 Reacties
  • 3456 Keer bekeken

SNS Bank heeft het e-serviceteam opgericht om zo de online klantenservice nog verder te verbeteren.
Lees de hele blogpost

8 reacties

Hallo,

Stel mij maar een vraag.

Ben

?

ps. wanneer gaat de postcode check weg bij online formulieren?
Wat wordt verstaan onder "de beste online klantenservice worden van Nederland" door SNS Bank?
Hoi emar10,

Diegene die het beste naar voren komt uit de nationale testen lijkt mij.

Groet Liz
Hoi Ben,

Dank voor je (creatieve;) reactie.

Wat is voor jou het allerbelangrijkste dat er veranderd moet worden als het gaat om de online klantenservice?

Liz
Hoi Liz,

Erg simpel; serieus genomen worden (toch geregeld betweter gedrag) en "ter zake" gegeven antwoorden.

(ik kreeg de laatste jaren dus antwoorden (tav postcode check in formulieren, je kunt dan dus niet verder invullen) als; de SNS richt zich op NL klanten, kan niet, moet u naar een kantoor (...) t/m een juist traject om eea te omzeilen (zeer kort geleden bij een aanvraag nieuwe rekening)).

Ook in deze comunity lees je (van medewerkers) toch ook steeds weer de extremiteiten de "verkeerde" kant op. Het lijkt er op dat men daar toch wat op gefocust is. Beter zou zijn te kijken naar die vele keren dat iets dus boven verwachting goed gaat. Krijg je ook een gelijkwaardiger "toon" naar je klanten.

Als je een 6,5-7 scoort voor klantvriendelijkheid enz., richt je op een tien, niet op een 5.

Dus...

Groet,
Ik begrijp de meerwaarde van dit nieuwsbericht niet zo goed, als er geen concrete en realistische?doelstellingen en meetaspecten aan ten grondslag liggen.
Hoi emar10,

Het testen van de die diensverlening zal neem ik aan plaatsvinden via onderzoek om zo geldige conclusies op te leveren over hoe klanten die service ervaren.

Liz
Laatste zin veeeeel beter dan 2e alinia (nogal op de borst klopperig).

Het? wordt tijd voor een update lijkt me, hoe gaat het met het team?

Groet,
Ben

Reageer