SNS

Help Webcare winnen bij De Beste Social Media Awards

• 21 mei 2015
  • 11 Reacties
  • 7686 Keer bekeken

Badge +1
  • Oud SNS Medewerker
  • 928 reacties
We zijn genomineerd! De Beste Social Media heeft SNS uitgekozen als kanshebber in de categorie: ‘Beste reactie op een consument’.
Lees de hele blogpost

11 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Rob,

Bedankt voor je toelichting, maar nu weet ik nog steeds niet wat er fout is gegaan, welke vragen je hebt gesteld en op welke manier je SNS op de hoogte hebt gebracht van deze vragen. Als klant (maar ook als lid van de klantenraad) ben ik daar natuurlijk nieuwsgierig naar, want van ieder incident kan SNS leren. Zelfs als de oorzaak eigenlijk bij de klant zit!

Neemt niet weg dat als je ontevreden bent, dat het je goed recht is als klant om een andere bank te zoeken die wel of beter tegemoet komt aan jouw wensen en eisen.

Groeten,
Stefan
Reputatie 4
Badge +1
@Kirsty
Leuk verhaal, dat over die roze eenhoorn, doet me denken aan het verhaal voer de onzichtbare roze eenhoorn (http://en.wikipedia.org/wiki/Invisible_Pink_Unicorn)
Badge +1
Dankje Sanne.

Haha, ik dacht dat het een andere versie was van de roze olifant, maar... 😉
Ik kan op de site om te stemmen nergens de SNS vinden? Wat doe ik (wederom) niet goed? Onder welk subcategorie zou de SNS dan staan?
Badge +1
Ik kan op de site om te stemmen nergens de SNS vinden? Wat doe ik (wederom) niet goed? Onder welk subcategorie zou de SNS dan staan?

Goedemorgen Blacktomcat,

De categorie 'Beste reactie op een consument' (zie afbeelding). Succes![ATTACH=CONFIG]373[/attach]
Goedemorgen Blacktomcat,

De categorie 'Beste reactie op een consument' (zie afbeelding). Succes![ATTACH=CONFIG]373[/attach]

Tibor, bedankt. Ik moet zeggen, je moet er wel veel moeite voor doen, hoor. Je kunt niet op één categorie stemmen, maar je moet op ALLE categoriën stemmen. Uiteindelijk toch maar gedaan om webcare van SNS een pleziertje te doen. :). Zo zit ik ook weer in elkaar.
Badge +1
Uiteindelijk toch maar gedaan om webcare van SNS een pleziertje te doen. :). Zo zit ik ook weer in elkaar.

Enorm bedankt voor de moeite en uiteraard je stem 🙂. Zo is onze Unicorn weer een stapje dichter bij de overwininng.

Op welke overige uitingen heb je gestemd? Of houd je dat liever voor jezelf?
Enorm bedankt voor de moeite en uiteraard je stem 🙂. Zo is onze Unicorn weer een stapje dichter bij de overwininng.

Op welke overige uitingen heb je gestemd? Of houd je dat liever voor jezelf?

Ik heb het nog even nagelopen en denk dat ik het volgende gestemd heb:

Amnesty - ANWB - Jones Brothers Coffee - Ziggo - NS - SNS - Nationale Nederlanden - Jochem Myer - Vincent Optiek - Kim Feenstra

Tevreden?
Badge +1

Amnesty - ANWB - Jones Brothers Coffee - Ziggo - NS - SNS - Nationale Nederlanden - Jochem Myer - Vincent Optiek - Kim Feenstra

Tevreden?

Ik was al tevreden door het feit dat je op SNS hebt gestemd 😉. Maar kan me ook helemaal vinden in je overige keuzes hoor.. Vooral de 'verdwijntruc' van Ziggo vind ik erg sterk.
Badge +1

Tevreden?

Ik dacht dat je zou stemmen (uit m'n hoofd):

Heineken- ANWB - Heineken - Heineken- Heineken - SNS - Heineken - Heineken - Heineken - Heineken

P.S.
Keuzes zijn vaak 'politiek' of afkomst gekleurd. Voor mij geldt als sinds jaren (ooit begonnen in een flat die eigendom was van NN): "NN nooit, wat er ook gebeurt". Zo heeft ieder zijn eigen afwegingen en het heeft niets meer met 'kwaliteit' te maken.
Ik dacht dat je zou stemmen (uit m'n hoofd):

Heineken- ANWB - Heineken - Heineken- Heineken - SNS - Heineken - Heineken - Heineken - Heineken

P.S.
Keuzes zijn vaak 'politiek' of afkomst gekleurd. Voor mij geldt als sinds jaren (ooit begonnen in een flat die eigendom was van NN): "NN nooit, wat er ook gebeurt". Zo heeft ieder zijn eigen afwegingen en het heeft niets meer met 'kwaliteit' te maken.

Zo heb ik met mezelf afgesproken dat ik geen Heineken bij ons in huis haal. Dus bij een aantal categoriën viel er één op voorhand al af.  Zo kan het dus ook :)  (en is het ook gegaan).

Reageer