SNS

Hij is er: de vernieuwde Mobiel Bankieren app voor SNS Bank

• 24 januari 2013
  • 33 Reacties
  • 6606 Keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

ik begrijp dat er veel gebruikers zijn die graag alles willen kunnen met de pincode. Ik ben iets kritischer tav betaalverkeer via enkel een pincode, en vraag me daarom af of de app niet toegankelijk te maken via digipas (zodat je ook zonder pincode gebruik kunt maken vd app)?
Badge +1
ik begrijp dat er veel gebruikers zijn die graag alles willen kunnen met de pincode. Ik ben iets kritischer tav betaalverkeer via enkel een pincode, en vraag me daarom af of de app niet toegankelijk te maken via digipas (zodat je ook zonder pincode gebruik kunt maken vd app)?

Hi er_ge, dit is inderdaad vooralsnog niet mogelijk. We kunnen het doorgeven als wens bij de betreffende afdeling, maar onze ervaring is dat het merendeel van de klanten de voorkeur geeft aan het gebruik van de code. Op de mobiele website, kun je wel betalen met je digipas, mocht je geen gebruik willen maken van de code.
[quote][QUOTE=er_ge;50579]ik begrijp dat er veel gebruikers zijn die graag alles willen kunnen met de pincode. Ik ben iets kritischer tav betaalverkeer via enkel een pincode, en vraag me daarom af of de app niet toegankelijk te maken via digipas (zodat je ook zonder pincode gebruik kunt maken vd app)?
[unquote]
IK ben van mening dat gebruikers wanneer zij mobiel zijn moeten kunnen betalen zonder zo'n pas in je broekzak te hebben. Ook andere banken bieden een dergelijk product.
Hoi allemaal ik heb de app nu net geinstaleert op mijn LG E610   & ben benieuwd .
Hoi allemaal ik heb de app nu net geinstaleert op mijn LG E610   & ben benieuwd .

Hoi Jongdewj,

Welkom op de community. Leuk dat je je hebt aangemeld.

Laat je weten hoe de app functioneert op jouw toestel? :)

Je kunt in dit voorstel-topic meer lezen over andere leden en jezelf voorstellen, als je dat leuk vindt.

Heb je vragen over het gebruik van de community, dan kun je altijd bij de moderators terecht (dat zijn op dit moment Tibor, Tineke, Marnix en ondergetekende 🆒).
Mooi, die apps. Maar komt er ook een app voor Windows 8?
Badge +1

Hallo Hpenders,

Welkom op SNS Community. Dit gaan we voor je navragen en komen er zo snel mogelijk op terug.

Hoi hpenders,

Nog van harte welkom op de community en bedankt voor je vraag. We hebben een app die geschikt is voor Windows Phone 7 en 8. We hebben nog geen app voor Windows 8, desktop en tablet. Daar zijn ook geen concrete plannen voor, omdat de gebruikersgroep hiervoor klein is.

Reageer