SNS

Hij is er: de vernieuwde Mobiel Bankieren app voor SNS Bank

  • 24 januari 2013
  • 33 Reacties
  • 15215 Keer bekeken

Lees de hele blogpost

33 reacties

Mooi, die apps. Maar komt er ook een app voor Windows 8?

Hoi hpenders,

Nog van harte welkom op de community en bedankt voor je vraag. We hebben een app die geschikt is voor Windows Phone 7 en 8. We hebben nog geen app voor Windows 8, desktop en tablet. Daar zijn ook geen concrete plannen voor, omdat de gebruikersgroep hiervoor klein is.
Badge +1
Mooi, die apps. Maar komt er ook een app voor Windows 8?

Hallo Hpenders,

Welkom op SNS Community. Dit gaan we voor je navragen en komen er zo snel mogelijk op terug.
Mooi, die apps. Maar komt er ook een app voor Windows 8?
Hoi allemaal ik heb de app nu net geinstaleert op mijn LG E610   & ben benieuwd .


Hoi Jongdewj,

Welkom op de community. Leuk dat je je hebt aangemeld.

Laat je weten hoe de app functioneert op jouw toestel? :)

Je kunt in dit voorstel-topic meer lezen over andere leden en jezelf voorstellen, als je dat leuk vindt.

Heb je vragen over het gebruik van de community, dan kun je altijd bij de moderators terecht (dat zijn op dit moment Tibor, Tineke, Marnix en ondergetekende 🆒).
Hoi allemaal ik heb de app nu net geinstaleert op mijn LG E610   & ben benieuwd .
[quote][QUOTE=er_ge;50579]ik begrijp dat er veel gebruikers zijn die graag alles willen kunnen met de pincode. Ik ben iets kritischer tav betaalverkeer via enkel een pincode, en vraag me daarom af of de app niet toegankelijk te maken via digipas (zodat je ook zonder pincode gebruik kunt maken vd app)?
[unquote]
IK ben van mening dat gebruikers wanneer zij mobiel zijn moeten kunnen betalen zonder zo'n pas in je broekzak te hebben. Ook andere banken bieden een dergelijk product.
Reputatie 3
Badge +1
ik begrijp dat er veel gebruikers zijn die graag alles willen kunnen met de pincode. Ik ben iets kritischer tav betaalverkeer via enkel een pincode, en vraag me daarom af of de app niet toegankelijk te maken via digipas (zodat je ook zonder pincode gebruik kunt maken vd app)?

Hi er_ge, dit is inderdaad vooralsnog niet mogelijk. We kunnen het doorgeven als wens bij de betreffende afdeling, maar onze ervaring is dat het merendeel van de klanten de voorkeur geeft aan het gebruik van de code. Op de mobiele website, kun je wel betalen met je digipas, mocht je geen gebruik willen maken van de code.
ik begrijp dat er veel gebruikers zijn die graag alles willen kunnen met de pincode. Ik ben iets kritischer tav betaalverkeer via enkel een pincode, en vraag me daarom af of de app niet toegankelijk te maken via digipas (zodat je ook zonder pincode gebruik kunt maken vd app)?
Badge +1
Bij gebrek aan reacties van een vraag wat ik gestart heb bij mobiel bankieren: waarom is deze app niet beschikbaar voor de BlackBerry 9320? Bijna alle broertjes en zusjes van deze BlackBerry staan in de lijst, behalve deze.


Hoi Cor,

Te eerste van harte welkom op SNS Community.

We hebben je vraag uitstaan bij de ontwikkelaars van de app. Zodra we hier terugkoppeling op krijgen, hoor je van ons.
Bij gebrek aan reacties van een vraag wat ik gestart heb bij mobiel bankieren: waarom is deze app niet beschikbaar voor de BlackBerry 9320? Bijna alle broertjes en zusjes van deze BlackBerry staan in de lijst, behalve deze.
Badge +1
Deze app is een goede verbetering (mijn andere banken kunnen daar een puntje aan zuigen).
Een puntje van kritiek: ieder keer als je iets wilt betalen aan iemand waaraan je nog niet eerder hebt betaald,wordt je toch weer via de omslachtige route via je digipas gestuurd.


Hoi Chinaboy,

Fijn dat je tevreden bent over de app 😃. In verband met veiligheid wordt er bij een externe overboeking inderdaad eenmalig gevraagd om een bevestiging met je digipas. Hierna kun je met je pincode overboeken naar datzelfde rekeningnummer.

Zie onze website voor meer info.
Deze app is een goede verbetering (mijn andere banken kunnen daar een puntje aan zuigen).
Een puntje van kritiek: ieder keer als je iets wilt betalen aan iemand waaraan je nog niet eerder hebt betaald,
wordt je toch weer via de omslachtige route via je digipas gestuurd.
Aangezien je via deze app alleen relatief kleine bedragen kunt overmaken (goed punt), zou ik het
gebruiken voor niet regelmatige betalingen (wellicht eenmalig), maar die vlieger gaat dus niet op.
Hi Reinet,

Het klopt dat dit niet meer wordt weergegeven. Dit wordt in de toekomst wel weer zichtbaar.
Het is jammer dat de opgelopen rente niet meer vermeld wordt
Reputatie 3
Badge +1
ik heb de app vandaag gedownload op mijn tablet via de app store maar ik krijg de melding als ik hem wil gebruiken dat hij " gestopt" is. Wie weet wat er aan de hand is?

Hi Postman, er zijn geen problemen bekend met het downloaden van de app. Zou je het nogmaals willen proberen? Mocht je dan weer problemen ondervinden, horen we het graag. 🙂
ik heb de app vandaag gedownload op mijn tablet via de app store maar ik krijg de melding als ik hem wil gebruiken dat hij " gestopt" is. Wie weet wat er aan de hand is?

Hoi Postman57,
Eerlijk gezegd weet ik het ook niet, maar ..
Ik stop geregeld apps. Via het menu opnieuw opstarten geeft dan nooit problemen.
Heb je al geprobeerd hem opnieuw te installeren?
Heb je virussoftware (beveiligingssoftware) meelopen?
Het lijkt op een conflict met de software die op je tablet draait.
Ik weet niet of bovenstaande je verder helpt.
Groet,
Ben 🆒
PS Men is bij de SNS al een paar dagen op de achtergrond bezig met de servers/software, mogelijk dat dat er iets mee te maken heeft (kan het me bijna niet voorstellen, maar ja ...)
ik heb de app vandaag gedownload op mijn tablet via de app store maar ik krijg de melding als ik hem wil gebruiken dat hij " gestopt" is. Wie weet wat er aan de hand is?
Hi Anniekederoo,

Allereerst welkom op SNS Community. Jammer dat je nog gebruik maakt van de oude app, de nieuwe is namelijk erg mooi 😉.

Je kan inderdaad naar de Play Store gaan en de app updaten door de nieuwe te downloaden.
Momenteel maak ik gebruik van de oude app, als ik de reacties goed begrijp. :o
Ik heb de functie 'automatisch updaten' op mijn telefoon ingeschakeld. En vraag me af of mijn telly de nieuwe app allang heeft geïnstalleerd?
Zo niet, dan gewoon downloaden in de samsung store (aangezien ik zo'n Samsung smartphone heb)?
Reputatie 3
Badge +1
Hi Pspeel, allereerst van harte welkom op SNS Community. Leuk dat je hier bent gaan rondkijken en op dit topic hebt gereageerd. Wat goed om te horen dat je tevreden bent met app. We hebben via meerdere kanalen aangegeven dat we de app hebben ge¼pdatet, maar nemen je tip hierin uiteraard mee. Mocht je het leuk vinden; we hebben een topic “Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor” waar je meer over andere leden kunt lezen en iets over jezelf kan vertellen. https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=6698

We hopen je snel weer eens te zien.
Geweldige app. In de eerdere versies was de drempel tot gebruik hoog a.g.v. de inlogprocedure. Bij toeval ontdekte ik dat na de laatste update dit was vereenvoudigd. Wellicht handig om dit iets nadrukkelijker te communiceren. Anders had ik de app nog steeds links laten liggen. belangrijkste blijft: De app is een verrekt goede aanvulling op mijnsns! Dank daarvoor.
Badge +1
Ook voor de Windows Phone is de update nu gereed 😃. We horen graag wat je bevindingen zijn.

Zie ook http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/app/sns-mobiel/ec5e74f5-0657-435a-9dc0-7c55cb73234d
Ook ik had me opgegeven maar bij mij werkte het niet. Keurig een mailtje hieromtrent gestuurd met uitleg. Stilte helaas. Weet nog steeds niet waarom de app niet op mijn android tablet werkt/


Hi Longstelts, dat is uiteraard niet de bedoeling! De app zou op de android ook moeten functioneren. We hebben het nagevraagd bij de ontwikkelaar en hij gaf aan dat hij verwacht dat dit het probleem is:

Bij het installeren van de app kan er een fout optreden bij het signeren met de digicode. Dit kun je verhelpen door je gebruikersnaam zonder hoofdletters in te voeren bij het signeren / installeren van de app. Heeft dit het probleem niet verholpen dan kun je een andere gebruikersnaam instellen in Mijn SNS (> via instellingen > beheer digicode).

Zou je dit willen proberen, mocht dit niet hetgeen zijn waar je tegenaan loopt dan horen we dit hier graag! 🙂
Badge
Ook ik had me opgegeven maar bij mij werkte het niet. Keurig een mailtje hieromtrent gestuurd met uitleg. Stilte helaas. Weet nog steeds niet waarom de app niet op mijn android tablet werkt. 


Hi biefie,

Als het goed is heb je inmiddels e-mailcontact met mijn collega's Tibor en Marnix in verband met dit probleem 🙂.

Reageer