SNS

Hulp nodig bij je belastingaangfite? SNS Bank geeft je tips!

• 27 februari 2013
  • 4 Reacties
  • 2926 Keer bekeken

Is het voor jou elk jaar weer een flinke opgave om de belastingaangifte in te vullen? SNS Bank geeft je tips.
Lees de hele blogpost

4 reacties

Badge
Waar ik nu weer tegenaan loop is het opgeven van uitgaven voor inkomensvoorzieningen, zoals sparen op een lijfrentespaarrekening. Ik doe dit nu een paar jaar, en ik geloof dat ik nu pas echt begin te snappen wat er van je verwacht wordt bij het invullen van (niet-gebruikte) jaarruimte, pensioenaangroei factor A en wat dies meer zij.
Badge +1
Waar ik nu weer tegenaan loop is het opgeven van uitgaven voor inkomensvoorzieningen, zoals sparen op een lijfrentespaarrekening. Ik doe dit nu een paar jaar, en ik geloof dat ik nu pas echt begin te snappen wat er van je verwacht wordt bij het invullen van (niet-gebruikte) jaarruimte, pensioenaangroei factor A en wat dies meer zij.

Hoi Reinout,

Dat zijn inderdaad niet de meest makkelijke producten. Goed dat je zelf de tijd neemt om het uit te zoeken; scheelt weer een dure accountant 😉. Maak je hierbij gebruik van hulp van de helpdesk bij de belastingdienst?
Badge

Hoi Reinout,

Dat zijn inderdaad niet de meest makkelijke producten. Goed dat je zelf de tijd neemt om het uit te zoeken; scheelt weer een dure accountant 😉. Maak je hierbij gebruik van hulp van de helpdesk bij de belastingdienst?

Nee, toch voornamelijk de online hulp bij het belastingprogramma en misschien wat googlen. Het was misschien makkelijker geweest als de SNS me al bij het openen van de lijfrentespaarrekening had kunnen wijzen op een webpagina met uitleg over de regelgeving hieromtrent. (hint :rolleyes:)
[quote]

Het was misschien makkelijker geweest als de SNS me al bij het openen van de lijfrentespaarrekening had kunnen wijzen op een webpagina met uitleg over de regelgeving hieromtrent. (hint :rolleyes:)

Hey Reinout, mooi dat het gelukt is! :)

Momenteel staat deze informatie niet online omdat deze producten (vooralsnog) alleen met advies kunnen worden gesloten. De adviseur legt de wet- en regelgeving van deze producten uit. We zullen echter de hint meenemen om deze informatie ook online weer te geven 🙂, dankjewel daarvoor!

Reageer