SNS

Infographic: 10.000 leden op SNS Community

• 30 oktober 2014
  • 6 Reacties
  • 5565 Keer bekeken

Het is feest, deze maand passeerde we de magische grens van 10.000 leden! Bekijk de infographic vol feitjes over de community
Lees de hele blogpost

6 reacties

Badge
Van harte proficiat met het bereiken van deze mijlpaal.
Ook nog hartelijk bedankt voor de uitnodiging het feestje daarvoor in Utrecht mee te maken.
Daar moet ik helaas toch van af zien want door de reis Hengelo-Utrecht-Hengelo zou het wel een heel dure borrel voor mij worden.
Bedankt Indebanvandebank! Mocht je een keer in de buurt zijn, laat het dan even weten, dan drinken we er samen een kopje koffie op!
Maarruh... Hoe kan ik nu mijn profiel opheffen??? (Zonder die mogelijkheid kom je snel aan 10,000 leden...)

Ik heb me in een optimistische bui aangemeld omdat ik "even" de feedback wilde geven dat men bij de SNS (voorafgaand aan publicatie van een nieuwe website) eens moest kijken hoe e.e.a. eruit ziet onder -bijvoorbeeld- Firefox (positieve insteek: er is enige ruimte voor verbetering), maar toen ik geconfronteerd werd met een baggerlading aan topics die mij niet boeiden, ben ik hard weggerend.

Helaas, het recht om te kunnen vergeten dat ik ooit een optimistische bui had 😉, bestaat niet bij SNS: elke keer als ik inlog op 'Mijn SNS' staat daar nu een 'SNS Community' menuutje waar ik 0,0 in geinteresseerd ben. Ik kan me niet afmelden, en dat menuutje kan ik niet wegkrijgen.

Argh!
Maarruh... Hoe kan ik nu mijn profiel opheffen??? (Zonder die mogelijkheid kom je snel aan 10,000 leden...)

Ik heb me in een optimistische bui aangemeld omdat ik "even" de feedback wilde geven dat men bij de SNS (voorafgaand aan publicatie van een nieuwe website) eens moest kijken hoe e.e.a. eruit ziet onder -bijvoorbeeld- Firefox (positieve insteek: er is enige ruimte voor verbetering), maar toen ik geconfronteerd werd met een baggerlading aan topics die mij niet boeiden, ben ik hard weggerend.

Helaas, het recht om te kunnen vergeten dat ik ooit een optimistische bui had 😉, bestaat niet bij SNS: elke keer als ik inlog op 'Mijn SNS' staat daar nu een 'SNS Community' menuutje waar ik 0,0 in geinteresseerd ben. Ik kan me niet afmelden, en dat menuutje kan ik niet wegkrijgen.

Argh!

Hoi BlahBlahBlah,
Eigenlijk eerst maar even; welkom in de community.
Het leden aantal is inmiddels al verder gestegen naar 11722. Gelukkig velen die niet meteen weer weg willen.
Je schrijft dat je niets vondt wat je boeide. Heb je inmiddels nog wat verder gelezen en nog steeds niets gevonden?
Maar ja, dan dus weer snel weg.
Geen probleem: stuur een mailtje aan webcare@sns.nl met je inlognaam en het verzoek om het op te heffen. En also geschiedde daarna.
Plezierige avond nog.
Groet,
Ben 🆒
PS Van de andere kant is het misschien wel leuk om te blijven. Dan kun jij er voor zorgen dat er ook zaken hier staan die anderen (als jij bijv.) ook boeiend vinden. Je kunt de SNS en ons (andere klanten) breder bezig te zijn.
Badge

Elke keer als ik inlog op 'Mijn SNS' staat daar nu een 'SNS Community' menuutje waar ik 0,0 in geinteresseerd ben. Ik kan me niet afmelden, en dat menuutje kan ik niet wegkrijgen.

Argh!

Onder instellingen kan je o.a. aangeven SNS Community wel/niet tonen.
Hallo Blahblahblah,

Altijd jammer wanneer communityleden vertrekken. Als je het profiel echt wilt laten verwijderen, kun je hiervoor inderdaad een mail met je inlognaam sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email]. Dan gaan we het voor je regelen.

Reageer