SNS

Jouw hypotheek ook onze zorg

• 11 december 2013
  • 5 Reacties
  • 5546 Keer bekeken

Verwacht je dat je je hypotheek niet meer kunt betalen? Wij adviseren je dan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de SNS Adviseur, in de winkel of telefonisch. Wacht in ieder geval niet tot er een betalingsachterstand is ontstaan.
Lees de hele blogpost

5 reacties

Beste Nanda,

Als je nu niet in scheiding ligt, niet ontslagen bent en gelukkig ook niet ziek bent, kan je dan door de SNS ook geholpen worden met een vrij normale vraag? Zie mijn eerdere mail van 2 dec j.l en jouw antwoord van 4 dec j.l. Tot op heden heb ik slechts een brief ontvangen dat ik per 2 jan a.s. een aflossing doe en ik zie op "Mijn SNS" / Hypotheek dat de rente omhoog gaat in plaats van omlaag.

Kan de heer Ton Timmerman misschien eens wat hulp bieden, want het vertrouwen daalt.

Ben
Hallo Benisboos,

We begrijpen dat het erg vervelend is dat je nog geen volledige reactie hebt ontvangen. Excuses hiervoor. We hebben je brief en dit bericht nogmaals onder de aandacht gebracht bij de betrokken personen. Zodra we een reactie hebben, laten we dat hier weten.
Beste Moderators,

Het is mooi werk dat jullie doen. Het is alleen jammer dat het niets uithaald. Ik ontvang wel regelmatig post van de heer Ton Timmerman over SEPA en Maxisparen, maar een reactie op mijn brief is nog altijd uitgebleven. Kunnen jullie mij een tip geven over hoe ik de SNS bank kan wakker maken. Moet ik eerst naar de Belbus van de VARA of is Radar meer aangewezen. Of de AFM. Of de accountant? Of weten jullie alleen iets door te geven, opnieuw onder de aandacht te brengen, en gaat de SNS Bank gewoon verder met .......... niets doen!

Ben
Hoi Ben,

Goed dat je contact met ons opneemt.

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is en snap dat je graag snel een reactie wilt. We doen ons best om dit voor elkaar te krijgen en hebben daarom intern nogmaals je brief en dit bericht voorgelegd aan de betrokken collega's van de SNS Bank Almere. Zodra er meer informatie is, laten we je dit uiteraard weten.

Ik hoop dat je spoedig duidelijkheid krijgt.
Beste Ben,

Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt met de SNS Bank Almere en de situatie wordt opgelost. Nogmaals onze excuses voor het geleden ongemak.

Reageer