SNS

Klanten verdienen meer met SNS Betalen

• 31 mei 2011
  • 4 Reacties
  • 1116 Keer bekeken

SNS Bank had al een prima aanbod van betaalpakketten, met een goede prijs - kwaliteit verhouding. Maar luisterend naar de klant kan het altijd beter. Daarom introduceren we op 30 mei ons nieuwe betaalpakket: SNS Betalen.Door in gesprek te gaan met onze klanten, onder andere via de SNS Klantenraad en...
Lees de hele blogpost

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb het uitgerekend voor mijzelf, maar voor mij is het voordeliger om over te stappen. Ik heb namelijk een gezamelijke betaalrekening met 2 wereldpassen. De 2e wereldpas is bij SNS Betalen gratis. Bij SNS Plus Betalen betaal je daar extra voor, waardoor dat laatste 3,12 euro per jaar?duurder is.

Verder is het rentebedrag niet bijzonder spectaculair. Mede omdat ik nooit meer dan 100 euro op mijn betaalrekening laat staan. Een SNS spaarrekening levert immers meer op en overmaken is binnen enkele seconden geregeld.

In principe zou Automatisch RestSparen voor mij kunnen werken, maar dan zou ik het liefst automatisch dagelijks om 23:00 uur?alles boven de 100 euro willen overboeken naar mijn SNS spaarrekening. Nu doe ik dat feitenlijk zelf met "mijn SNS". Als ik 's-avonds nog even mijn e-mail controleer voordat ik ga slapen, weet ik via saldo alerts?of het saldo op mijn betaalrekening onder 0 of boven 100 euro staat en zo nodig haal ik geld van- / stort ik geld op mijn SNS spaarrekening.
Badge
Als er nou ook nog een creditcard in het pakket zat, dan werd het pas echt aantrekkelijk.?
Dank je, Sanne, voor de link. Je bent me voor...?

Ik heb Andrew om een reactie gevraagd op jouw en KKoenen's commentaar - zodat ook andere leden een beter inzicht krijgen in dit nieuwe product. Houd het in de gaten...

Ik verwijs ook nog even naar dit filmpje dat je wat meer inzicht geeft in de voordelen van de SNS Betalen rekening.

Groetjes,
Stefanie.
Reputatie 4
Badge +1
Deze rekening kost je wel EUR 6,60 per jaar meer dan een "gewone" rekening.

Zie hier voor andere punten/discussie: https://www.snscommunity.nl/conversations/topics/sns-betalen-rente-op-je-saldo-op-betaalrekening#comment-5063

?

Reageer