SNS

Nieuwe hypotheekcampagne van start!

• 6 oktober 2010
  • 6 Reacties
  • 2533 Keer bekeken

Vandaag is de nieuwe hypotheekcampagne van start gegaan. Hier vind je de commercials die horen bij deze campagne.
Lees de hele blogpost

6 reacties

Badge
Ik heb hier toch een wat dubbel gevoel bij. Fijn dat de SNS ook producten van andere hypotheekaanbieders adviseert, wanneer die beter bij mijn situatie passen (tenminste ik vermoed dat dit de boodschap van deze commercial is), maar wat is dan eigenlijk nog de meerwaarde ten opzichte van de hypotheekboer om de hoek? Als gewone consument lijkt het me juist prettig om mijn financi?le zaakjes bij ??n instantie ondergebracht te hebben en ik zou er graag op willen kunnen vertrouwen dat de SNS een hypotheekvorm adviseert waarbij ik me niet tien keer af hoef te vragen of ik niet stiekem genaaid word. En als ik meneer Toenders was dan zou ik het belangrijker vinden dat de SNS proactief met me meedenkt over het sparen voor de studie van mijn dochter dan te weten dat de SNS de financiering van mijn serre aan AEGON heeft uitbesteed.
Hoi ReinoutS,

Dank voor je bijdrage. Hoe denkt de rest hierover?

groet Liz
Ik wil de Brabantse dame terug!

Groet,

Ben
Hoi Ben,

Dank voor je mening. Specifieke reden daarvoor?

Liz
Hoi Liz,

Ik vond de reclame toen leuk, pakkend (je wilde het afkijken), in "normaal" tempo (tegenwoordig moet alles supersnel, ik wordt er gek van), "van ons" door het "gezellige" dialect (en misschien nog wel meer redenen, die ik zo snel nog niet kan bedenken).

Groet,

Ben

PS. ik zag vanavond reclame van concurrent (ABN), vond ik goede reclame. Ging over "terug naar eenvoudig sparen", 3 spaarvormen.
Hoi Ben,
dank voor je toelichting. Jullie krijgen ook via de nieuwsrubriek een preview van de reclames die onderdeel zijn van de nieuwe spaarcampagne. Ze zijn op dezelfde wijze gemaakt. Ik hoor daar ook weer graag je mening over.

Groet, Liz

Reageer