SNS

Oprechte excuses voor het niet gebruiken van bcc in e-mail!

• 2 april 2012
  • 9 Reacties
  • 342 Keer bekeken

Vandaag heb ik een e-mail verstuurd om SNS Community te promoten. Dat is anders uitgepakt dan ik had gepland... e-mailadressen stonden in de cc en niet in de bcc. Mijn oprechte excuses hiervoor. Dat had nooit mogen gebeuren!
Lees de hele blogpost

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Deja Vu; https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=6502&highlight=gegevens

Maar goed, het overkomt iedereen wel een keer maar het blijft natuurlijk een beetje slordig.
Deja Vu; https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=6502&highlight=gegevens Maar goed, het overkomt iedereen wel een keer maar het blijft natuurlijk een beetje slordig.

Hi Sanne,

dank voor je reactie. Het is inderdaad slordig en het had niet mogen gebeuren, zeker geen tweede keer...

Excuses!
Tsja, wat moet je er nog van zeggen. Je kunt "jezelf wel voor de kop slaan", maar dat veranderd niets. Helaas al de tweede keer in de community en waarschijnlijk niet de laatste. Dus toch de systeembeheerders maar aan het werk zetten en een extra controle laten inbouwen of de optie van meer adressen en van CC uitschakelen.

Sterkte, Groet,

Ben

@ Ben, je hebt helemaal gelijk.We moeten een systeem bedenken waardoor dit niet meer kan gebeuren. We hopen een softwaresysteem te kunnen aanschaffen.Via de community kan het in ieder geval niet. We houden jullie op de hoogte.

En inderdaad; ik kon en kan mezelf wel voor de kop slaan!!! ...
Badge
Een softwaresysteem aanschaffen?! Er is al jaar en dag gratis mailinglistsoftware beschikbaar die dit probleem in een handomdraai voor je oplost. Vraag het een willekeurige IT'er (met Unix/Linux-kennis), die hebben jullie vast ook rondlopen.
Hi ReinoutS, dank voor je tip. Inmiddels heb ik deze vraag ook bij een van mijn opdrachtgevers neergelegd. We gaan samen kijken op welke manier we vanaf nu gaan mailen. In ieder geval moet het op een andere manier.
En nu maar hopen dat niet een van de "slachtoffers" in zijn verontwaardiging pardoes een "reply all" gaat doen...Affijn, in ieder geval kom ik door dit akkefietje weer eens langs bij de "SNS community"...
En nu maar hopen dat niet een van de "slachtoffers" in zijn verontwaardiging pardoes een "reply all" gaat doen...Affijn, in ieder geval kom ik door dit akkefietje weer eens langs bij de "SNS community"...

Och, er zijn gelukkig ook nog veel mensen die een open knip rustig kunnen laten liggen ;-)

Aangezien je nu dus "de weg weet" zullen we je dus wel vaker zien!
Groet,
Ben

Hi Jorisc, het is inderdaad niet wenselijk als alle adressen nogmaals over het net worden gestuurd. Laten we hopen dat het niet gebeurt!

Onder het mom 'elk nadeel heeft zijn voordeel' vind ik het leuk dat je toch weer eens een kijkje komt nemen in de community: welkom weer! Hopelijk kom je snel weer terug om mee te denken en te discussieren.

Groet Charlotte

Reageer