SNS

Over Bennie, keuzemenu’s en gedoe aan de telefoon

• 14 september 2015
  • 6 Reacties
  • 12527 Keer bekeken

Vandaag (maandag 14 september) start SNS met een nieuwe campagne. Met deze campagne willen we laten zien dat SNS er echt voor je is. Dat we persoonlijk contact en goede service belangrijk vinden. En dat is een uitdaging, want meestal gaan campagnes over producten die je al kent en waarover we niet veel hoeven uit te leggen. Deze keer gaat de campagne over mensen. Over mijn collega’s. Als marketeer kan ik achter mijn bureau van alles bedenken maar het zijn de mensen aan de telefoon, in de winkels, op Facebook en Twitter die het voor jullie regelen. Zij zorgen voor de service en voor het persoonlijke contact. Niet ik.

Nu is service verlenen niet nieuw. Sinds SNS vorige jaar een nieuwe koers vaart, doen we ons best om menselijker te zijn. De klant centraal te stellen. We zijn er misschien nog niet helemaal, maar we werken er hard aan. Als je SNS belt dan verdwaal je niet in allerlei keuzemenu’s. Ook zijn we op zaterdag open omdat mensen dat prettig vinden. We openen winkels in plaats van dat we deze sluiten. Dat vinden wij normaal. En toch vind ik het heel spannend om dit allemaal door Bennie in een tv-commercial te laten vertellen. Want dan moet je zeker weten dat alles wat hij zegt ook klopt. Daar hebben we aan gewerkt. Heel hard. Daarom kan ik nu met nog meer zekerheid zeggen: SNS is een bank die er echt voor je is.

Met een toegewijd team is er de afgelopen maanden gewerkt om alle campagnematerialen te ontwikkelen. Van een mooie tv-commercial tot een poster in de winkel. Van alle online reclame tot lokale advertenties. Ik ben trots dat ik bij SNS mag werken, omdat ik geloof in wat we willen bereiken. Ik ben trots op alle campagne-uitingen. Hopelijk vinden jullie het ook mooi, want dan hebben wij ons werk pas echt goed gedaan.

Laat gerust weten wat je van de campagne en de commercial vindt. Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties en vragen.

Sacha Jacobs
Marketeer

6 reacties

Een heel normale maar perfecte commercial voor alle mensen, waar vindt je dat nog.

Groetjes
Harry Haisma
deze vind ik heel leuk en hij geeft ook direct mijn irritaties weer, dus gewoon een goede normale commercial
Bennie Joling staat voor:
- Blèren en schreeuwen ipv zingen
- bier zuipen of bier gooien
- laten we zeggen "boers" in ieder a-cultureel gedrag

kortom "lomp", afzetten tegen alles wat voor te netjes, te "stads" moet doorgaan...ok! prima,
maar kan iemand mij uitleggen waarom dat mij zou moeten inspireren om voor de SNS te kiezen?
Wil ik een bank die staat voor "lomp" - "boers" - "morsig"??
Even voor de goede orde...ik woon in een buitengebied, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen er daar als een randdebiel bijloopt.
Badge +1
Goedemorgen,

@Harmen & Berbar Fijn om te horen dat jullie de commercial zo waarderen 🙂. Ik ben het met je eens dat hij -naast z'n geestige aard- pijnpunten aankaart waar veel mensen last van hebben, Berbar.

@Aleid Welkom op de community. Nu moet ik zeggen dat ik wel eens een positievere start heb meegemaakt 😉. Ik lees een hoop negativiteit; jammer dat je dit zo ervaart. Kun je iets specifieker zijn over de punten waar je tegenaan loopt?

Ben je verder al een beetje wegwijs op de community? Het topic 'Welkom op de Community' helpt je op weg.
Ik denk dat dit een commercial is met dat "net iets te" waaruit vele mensen de conclusie trekken dat de SNS echt voor iedereen is!
Badge +1
SNS is er toch ook voor iedereen, Nelly? 😉

Reageer