SNS

Sneak preview SNS Mobiel Bankieren

• 12 december 2012
  • 35 Reacties
  • 8396 Keer bekeken

De volgende versie van de app SNS Mobiel Bankieren komt eraan! Bekijk hier alvast de nieuwe functionaliteiten en test als eerste de nieuwe app.
Lees de hele blogpost

35 reacties

Ziet er wel goed uit, wordt steeds completer.
Vraag me wel af waar de instellingen worden bewaart, lokaal of bij SNS??
Groet,
Ben 🆒
PS doe natuurlijk mee!
Ziet er inderdaad netjes uit.
Paar mooie features zitter er in, oa. :
- inloggen met een pincode
- scannen van acceptgiro

Ben hier wel blij mee.  Hopelijk is er een goede integratie met de website.
Badge +1
Hallo Abbdel en Ben,

Fijn dat jullie enthousiast zijn 😃. Wij zijn zelf ook erg enthousiast.

@Ben Instellingen worden bewaard op de app zelf omdat deze toestelgebonden zijn. Daarbij is het zo ingeregeld dat instellingen bewaard worden bij het updaten van de app.
Hallo Abbdel en Ben,

Fijn dat jullie enthousiast zijn 😃. Wij zijn zelf ook erg enthousiast.

@Ben Instellingen worden bewaard op de app zelf omdat deze toestelgebonden zijn. Daarbij is het zo ingeregeld dat instellingen bewaard worden bij het updaten van de app.

Dat betekend dus voor mij voorzichtig zijn met opruimen, anders ben je alle instellingen kwijt (ik hou er van rigoreus toe te slaan 🙂 Ook wel beetje noodgedwongen, ik probeer veel, dus ook veel restanten.)
Groet,
Ben 🆒
Ziet er goed uit!
Zijn er ook al plannen voor een zakelijke versie van deze app?
Reputatie 2
Badge +1
Super! Ik heb de acceptgiro functie inmiddels al aangetroffen in de recente update van de iPhone app (v2.1).
Uiteraard test ik graag mee 🆒
Ziet er goed uit!
Zijn er ook al plannen voor een zakelijke versie van deze app?

@ need4it Leuk om te horen, we geven je compliment door aan de ontwikkelaars 🙂.
De zakelijke app staat op de planning voor 2013, maar er zijn nog geen concrete data die we kunnen communiceren.

@ Stefan Top dat je gaat testen! 🆒
@Allen: in verband met de feestdagen is de test naar voren verplaatst. Vanaf aanstaande vrijdag kun je op je eigen toestel of tablet de nieuwe app testen. Stuur dan voor vrijdag 21 december een e-mail naar: [email]erik.verreijt@sns.nl[/email]
Vermeld in deze e-mail het type van je toestel en het systeem van je toestel.
Ziet er inderdaad meer dan perfect uit.

Ik zoek net nog naar de voordelen tov een pc en MijnSNS. Een van de zaken waar ik namelijk nog wil over nadenken is gegevens op het toestel zelf. Soms ben je je telefoon wel eens kwijt. meestal voor enkele minuten, maar sommige mensen voor eeuwig. Hoe zeker zijn dan mijn prive gegevens op de gestolen telefoon?
Wauw...ziet er goed uit hoor! Ik heb me aangemeld voor de test.
Reputatie 3
Badge +1
en ook ik heb me aangemeld voor de test... ben benieuwd
@ TheVMaster en Sanne: Leuk dat jullie gaan testen 😃.

Sjeufke52:
Een van de zaken waar ik namelijk nog wil over nadenken is gegevens op het toestel zelf. Soms ben je je telefoon wel eens kwijt. meestal voor enkele minuten, maar sommige mensen voor eeuwig. Hoe zeker zijn dan mijn prive gegevens op de gestolen telefoon?

Goed punt Sjeufke. Zeker de nieuwste smartphones zijn soms gewilde producten voor mensen met lange vingers. Onze webcare collega Tineke ondervond dit laatst in Amsterdam. Gezellig in een café'tje aan de koffie, ineens iPhone weg :mad:. Balen als een stekker, maar gelukkig is mobiel bankieren net zo veilig als internetbankieren via je computer.

Op het momenteel dat de app niet meer actief is (zichtbaar is), wordt je automatisch uitgelogd en worden al je financiële gegevens in app gewist. Er worden geen financiële gegevens in je telefoon opgeslagen. Mocht het noodlot toch toeslaan 😞 (of je verkoopt je toestel, in een gunstiger scenario :D), dan kun je mobiel bankieren als volgt deactiveren:

1. Start de app en ga bij inloggen naar Help (vraagteken). Klik daarna op de button: Opnieuw aanmelden.
2. Log op je PC in bij Mijn SNS. Klik bij Instellingen op: Mobiel toestel afmelden.
3. Bel met SNS en meldt dat je je toestel wilt deactiveren.
Ik zou inderdaad graag in aanmerking lomen om de nieuwe app uit te testen!!!

met vriendelijk groet

Gusta Wesche
Badge +1
Ik zou inderdaad graag in aanmerking lomen om de nieuwe app uit te testen!!!
met vriendelijk groetGusta Wesche

Hallo Gusta,

Welkom op SNS Community 😃. Fijn dat je de app wilt testen. Hiervoor kun je -voor vrijdag 21 december- een e-mail sturen naar: [email]erik.verreijt@sns.nl[/email]. Vermeld in deze e-mail het type van je toestel en het systeem van je toestel.

We hopen je vaker te zien op deze community 🙂.
@Lindsay :
Ik zie optie 2 niet (om het toestel af te melden).

Krijgen we overigens vandaag automatisch een link ofzo?
Badge +1
Hi TheVMaster, we begrijpen niet helemaal wat je precies niet ziet. Had je je aangemeld om de app te testen?
Is het zo als je een overboeking doet dat je nog steeds de reader nodig hebt of kan het nu ook al met je gebruikersnaam en wachtwoord?
Badge +1
Als de pincode is geïnstalleerd, kun je dadelijk met je mobiele pincode geld overmaken naar eerder gebruikte rekeningnummers. Hiervoor heb je dus geen digipas meer nodig
@Tineke : Ik heb me inderdaad aangemeld om de App te testen. Heb hier ook al een e-mail over ontvangen met de mededeling dat de test verschoven is naar begin januari. Gewoon nog even afwachten dus... 🙂
Badge +1
@Tineke : Ik heb me inderdaad aangemeld om de App te testen. Heb hier ook al een e-mail over ontvangen met de mededeling dat de test verschoven is naar begin januari. Gewoon nog even afwachten dus... :)

Hi TheVMaster,

Fijn dat je de e-mail hebt ontvangen 😃. Alvast de beste wensen voor 2013 🆒.
Reputatie 2
Badge +1
Resultaten na een half dagje \"spelen\" met de nieuwe app: 14 bevindingen :eek:
Toch zou ik niet meer terug willen naar de officiele app ;)
Reputatie 3
Badge +1
Inloggen met pincode is zoveel fijner 🙂
@Stefan en Sanne: Wat leuk dat jullie al zo enthousiast zijn! Nog even wachten en dan is de app officieel beschikbaar 🙂
Ik ben al lekker aan het testen met de nieuwe app. Heb de bevindingen al naar jullie toegestuurd.
Badge +1
Goed om te horen TheVMaster. :)

Reageer