SNS

Sneak preview SNS Mobiel Bankieren

• 12 december 2012
  • 35 Reacties
  • 8396 Keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

En vervolgens blijft het stil....heel erg stil. Krijgen we ook nog een reactie op onze bevindingen? Of was ik gewoon te snel...met insturen en komt die reactie nog?
Badge +1
Hi, goed dat je dit aangeeft. Waarschijnlijk ben jij iets te snel. 😉 We vragen het voor je na. Zodra wij antwoord krijgen hoor je dit van ons. 🙂
Badge +1
En vervolgens blijft het stil....heel erg stil. Krijgen we ook nog een reactie op onze bevindingen? Of was ik gewoon te snel...met insturen en komt die reactie nog?

Hoi TheVMaster,

Nogmaals hartstikke bedankt voor het meetesten 🆒. In de eerste testperiode zijn er veel bevindingen gemeld. We hebben hierbij ons hierbij vooral gericht op de 'showtoppers', zodat we zo snel mogelijk live konden met de lang verwachte app. De rest van de bevindingen staan voor een volgende release genoteerd.

Opgeloste belangrijke bevindingen:
  • Transactieoverzicht: soms is het getoonde rekeningsaldo niet synchroon met de onderstaande getoonde bij- en afschrijvingen.
  • Overboeken: is niet mogelijk tussen rekeningen met aparte tekens in de benaming (/&é etc.)
  • Overboeken: transacties na 21.30 uur zijn pas de volgende dag zichtbaar
  • Overboeken: het resetten van de datum naar vandaag werkt niet goed
  • Adresboek: reageert traag bij grote adresboeken
  • Nieuwe net geopende rekeningen: worden pas zichtbaar na opnieuw registreren app
  • Opgeheven rekeningen zijn nog tijdelijk zichtbaar in de app
  • Email Apple: na verzenden van de email blijft het emailscherm in de verzendstand staan
  • Android: diverse performance verbeteringen (o.a. opstarten en overboeken)
  • Windows Phone: uitloggen werkte niet + diverse performance verbeteringen
  • Diverse verbeteringen voor tonen rentepercentages
  • Diverse tekstuele verbeteringen
@Tibor; erg leuk dit soort reacties terug te lezen op invoer o.a. vanuit het forum. Gebeurd nog veel te weinig, dus ga zo door!!! :)
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
@Tibor; erg leuk dit soort reacties terug te lezen op invoer o.a. vanuit het forum. Gebeurd nog veel te weinig, dus ga zo door!!! :)Groet,Ben 🆒

😃 Dankje; we doen ons best.
Hoi, ik kom hier voor de eerste keer, maar ik wil even kwijt dat ik wel zit te denken over mobielbankieren,
maar het allemaal nog niet vertrouw of dit wel veilig genoeg is.
Kunnen jullie wat meer kwijt over de veiligheid van dit produkt.
Ik hoor en lees er wel wat over maar toch zelf doen, weet het nog zo net niet.
Wie wil me verlossen van mijn vrees dat het niet veilig is.
Groetjes Annemieke
Hallo HeupermanDerriks,

Welkom op SNS Community. Mobiel bankieren met de nieuwe SNS Bank App is net zo veilig als internetbankieren op je PC. Op onze website kun je hier meer over lezen.

Neem ook eens een kijkje op veiligbankieren.nl. Hier vind je bijvoorbeeld tips over wat jij kunt doen om de veiligheid te vergroten.
Een zakelijke app zou ook super zijn.

Misschien wel handig om dit dan te combineren (zodat je meerdere accounts in de app kunt toevoegen).
Dus een accountswitch, zonder meerdere apps te hoeven installeren.
Nog een idee/wens;

Het opgebouwde rentebedrag (in euro's), kan dit ook worden weergegeven in de app?
Nu zie je alleen het rentepercentage..

Zou een mooie toevoeging zijn 🙂
Een zakelijke app zou ook super zijn.

Misschien wel handig om dit dan te combineren (zodat je meerdere accounts in de app kunt toevoegen).
Dus een accountswitch, zonder meerdere apps te hoeven installeren.

Nog een idee/wens;

Het opgebouwde rentebedrag (in euro's), kan dit ook worden weergegeven in de app?
Nu zie je alleen het rentepercentage..

Zou een mooie toevoeging zijn

Hoi gelsweb, welkom op de community :).

Aan een app voor onze zakelijke klanten wordt op dit moment hard gewerkt. We hopen deze na de zomer aan te bieden.

Het klopt dat de opgebouwde niet (meer) wordt weergegeven. Dit wordt in de toekomst wel weer zichtbaar. Je bent niet de enige die hier behoefte aan heeft, zo zie je in het topic: 'Toevoeging rentepercentage in overzicht Mijn SNS'.

Je kunt overigens rechtsboven in de zoekbalk trefwoorden typen, zoals in dit geval 'opgebouwde rente', dan had je dit topic gevonden 😃. Heb je nog vragen over het gebruik van de community dan kun je altijd bij ons terecht. Misschien is het leuk om zo eens wat topics door te lezen of te zoeken met de zoekfunctie. Je kunt jezelf voorstellen in 'Nieuw of al bekend? Stel je voor', als je dat leuk vind 🆒.

Reageer