SNS

SNS Communityleden nemen een kijkje in de keuken bij ITC

• 4 maart 2015
  • 7 Reacties
  • 13514 Keer bekeken

Het is even zoeken waar we moeten zijn, ook voor mij is het de eerste keer dat ik bij onze IT afdeling op bezoek ga. Jacob de Rotte, één van de managers IT bij SNS heeft ons uitgenodigd voor een kijkje in de keuken bij ITC. Hij ontvangt ons hartelijk en laat meteen weten dat we een druk programma hebben.
Lees de hele blogpost

7 reacties

Wanda,
***** =
vijfsterren story!
Dank voor je uitgebreide verslag.
Ik denk er al een hele tijd aan dat de IT voor heel Reaal werkt. Dit "weten"  maakt veel zaken inzichtelijk en verklaarbaar.
Waarschijnlijk zullen we een groot verschil (en waarschijnlijk hobbels) merken wanneer ze "uit elkaar" gaan
Prettig te lezen dat de community weer iets meer op "de kaart" staat.
Wederom; dank voor je inzet.
Groet,
Ben 🆒
Bedankt Ben!
IT zit momenteel midden in de splitsing van Bank en Verzekeraar. Als dit afgerond is kunnen ze zich volledig bezig houden met SNS Bank N.V.
Badge
Bedankt Ben!
IT zit momenteel midden in de splitsing van Bank en Verzekeraar. Als dit afgerond is kunnen ze zich volledig bezig houden met SNS Bank N.V.

Misschien dan de opportunity om in SNS te starten met een volledig nieuwe IT groep. Fris en fruitig zou Humberto dit noemen.
En dan door de business laten aansturen. Nieuwe kansen!
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt Ben!

Misschien dan de opportunity om in SNS te starten met een volledig nieuwe IT groep. Fris en fruitig zou Humberto dit noemen.

Ben je aan het solliciteren Carel 😕
😉
Badge
Bedankt Ben!

Ben je aan het solliciteren Carel 😕
;)

Ha Stefan. Nee dat zeker niet hoewel als er een echte vernieuwing plaatsvindt dan weet je het maar nooit, HAHA. Hoewel ik geniet van mijn pensioen en er moet wel een echte leuke uitdaging voorbij komen wil ik weer aan het werk gaan. Het gaat mij niet om de pecunia een echte leuke uitdaging zou ik zelfs gratis pakken.
Hey Wanda, goed dat jullie geweest zijn bij ons in Den Bosch. Het was een zeer duidelijk betoog en greep mij zeker!
ik reageer even niet op reacties hierboven, maar heb me wel gelijk aangemeld op de community om misschien iets bij te kunnen dragen als er iets op mijn gebied functioneel beheer adviesapplicaties en wat daarmee te maken heeft terecht komt.
Verder wil ik graag zien wat men te melden heeft 😮
Hey Wanda, goed dat jullie geweest zijn bij ons in Den Bosch. Het was een zeer duidelijk betoog en greep mij zeker!
ik reageer even niet op reacties hierboven, maar heb me wel gelijk aangemeld op de community om misschien iets bij te kunnen dragen als er iets op mijn gebied functioneel beheer adviesapplicaties en wat daarmee te maken heeft terecht komt.
Verder wil ik graag zien wat men te melden heeft :o

Hoi JaapB,
Welkom in onze SNS community. 
Ik ben Wanda wel niet, maar toch maar even reageren. 
Ik ga er vanuit dat je bij de IT werkt van (o.a.) SNS. Leuk dat je je kennis wilt inbrengen.
Eigenlijk doen veel community leden dat. sommigen vanuit een bepaald vak- of kennis gebied. Anderen weer vanuit hun ervaring met de SNS of met hun ervaring met verschillende producten. And last but not least, degenen met MijnSNS en andere internet mogelijkheden van SNS hun ervaringen inbrengen.
Je ziet, een hele waslijst.
Het kon / kan haast niet anders dan dat een betoog van Wanda je aangrijpt. Zee is zeer betrokken en gedreven binnen de SNS (vooral de "Normaal" campagne is haar op het lijf geschreven).
Misschien heb je al een beetje rond gekeken hier, bijvoorbeeld hier. Daar hebben verschillende leden zich voorgesteld en kun je dat ook zelf doen, indien gewenst natuurlijk.
Veel plezier bij de Community.
Groet,
Ben 🆒
PS Je inbreng mag hier gevraagd zijn, maar natuurlijk ook ongevraagd. Graag zelfs!

Reageer