SNS

SNS Klantenservice sneller bereikbaar

• 2 juli 2012
  • 11 Reacties
  • 4914 Keer bekeken

Je hebt een vraag en belt met SNS Klantenservice. Voorheen maakte je eerst een aantal keuzes in het menu voordat je een medewerker aan de lijn kreeg. Dat is nu verleden tijd!
Lees de hele blogpost

11 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik vind dit een goede zaak, heb altijd zo\'n hekel aan die ellenlange menu\'s 🙂
In principe ben ik het ook mee eens dat menu´s zoveel mogelijk worden beperkt, het liefst helemaal geen. Maar ... Een van de voordelen van een paar stappen in een menu betekende dat je veelal een persoon aan de lijn krijgt die al veel beter past bij je vraag, verzoek of klacht. Als dit ook zonder menu lukt, PRIMA. Mijn ervaringen van de laatste paar jaar doet mij toch wat twijfelen. Natuurlijk waren mijn zaken niet direct alle daagse zaken, maar ik kreeg soms zeer tegengestelde antwoorden.
Een ander probleem met geen menu is vaak dat je in een callcenter bij een meestal erg jong iemand terecht komt, en deze via een stappenplan op zijn scherm mij moet helpen. Je merkt dan meestal de onbekendheid met het gevraagde en de wil je snel een antwoordt te geven. Helaas vaak erg irritant.
Dus, als het met het voorkomen van voorgaande lukt, van mij *****
Groet,
Ben 🆒
PS. Ik bedacht me dat SNELLER 1 is, maar dat anderzijds je soms 3 dagen moet wachten voordat je een reactie krijgt. Waar? https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=6854
@Sanne en Ben: Goed om te horen dat jullie positief hierover zijn!

@Ben: Alle medewerkers van de klantenservice zijn afgelopen weken intensief getraind. Complexe en niet alledaagse vragen zullen nog steeds niet altijd direct beantwoord kunnen worden en meer tijd in beslag nemen. Zowel op de community of bij de klantenservice. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je tegengestelde antwoorden krijgt. Dat mag na de training ook niet meer voorkomen 😉

Het klopt dat je op de community niet altijd direct een reactie krijgt op je vraag, bijvoorbeeld in de avond of tijdens weekenden. Zoals bij de klantenservice, hebben de moderators ook bepaalde tijden waarin ze actief zijn. Een voordeel van je vraag stellen op de community is dat medeklanten ook op je vraag kunnen reageren. Daarnaast kunnen andere klanten met dezelfde vraag het antwoord op de community vinden. En dan hebben we natuurlijk ook nog het goede gezelschap op de community 🙂
Zwaar verouderde informatie. Een SNS medewerker krijg je al tijden niet meer telefonisch aan de lijn. Zeker na het failissement van de bank is de service zwaar achteruit gegaan (net als de rente op je spaarrekening). 
Zwaar verouderde informatie. Een SNS medewerker krijg je al tijden niet meer telefonisch aan de lijn. Zeker na het failissement van de bank is de service zwaar achteruit gegaan (net als de rente op je spaarrekening). 

Hoi wouterpiet,
Wat wil je hier vragen?

Groet,
Ben 🆒
Badge

Ik denk dat we het hier hebben over verschillende onderwerpen. Ik reageer alleen even op het begrip telefonisch contact met de afdeling klantenservice.
Wat mij betreft is de service in het afgelopen jaar duidelijk verbeterd.
De bereikbaarheid van klantenservice is echt heel erg goed.
Meestal krijg je direct iemand aan de telefoon. Je wordt deskundig te woord gestaan. En als er iets is wat niet meteen duidelijk is maar wel snel duidelijk gemaakt kan worden probeert de medewerker het antwoord meteen te vinden. Als dat niet kan en je geeft door dat je dan graag het antwoord per mail wil dan zie je heel snel dat antwoord (binnen enkele dagen).
Dit is niet alleen mijn ervaring van de afgelopen maand maar ook van een familielid die in de avond meteen geholpen werd toen de digipas niet goed bleek te werken.

Mijn bovenstaande informatie  is geen "zwaar verouderde informatie." Want mijn informatie heeft betrekking op verschillende contacten in de afgelopen week.

En ga er ook maar van uit dat als iets niet goed is ik dat zeker duidelijk hier kenbaar maak.
Maar als het positief is hoor je mij ook. Bij deze dus.
DeHond, je hebt gelijk. Zojuist gebeld en vrij snel een medewerker aan de lijn gekregen. Dat valt dan weer mee. 
Hoi Wouterpiet en de rest,

Fijn dat de informatie in dit topic betrouwbaar is. Je hebt onze klantenservice gebeld en vrij snel een medewerker aan de lijn gekregen. Dat is goed om te horen en eerlijk gezegd zijn we daar ook best trots op. Bij ons geen keuzemenu, maar meteen een medewerker aan de lijn 🙂.
Hoi Wouterpiet en de rest,

Fijn dat de informatie in dit topic betrouwbaar is. Je hebt onze klantenservice gebeld en vrij snel een medewerker aan de lijn gekregen. Dat is goed om te horen en eerlijk gezegd zijn we daar ook best trots op. Bij ons geen keuzemenu, maar meteen een medewerker aan de lijn 🙂.

Voorstel:
zet dit voordeel maar in je handtekening! :)
Groet,
Ben 🆒
Badge
wouterpiet:
DeHond, je hebt gelijk. Zojuist gebeld en vrij snel een medewerker aan de lijn gekregen. Dat valt dan weer mee. 

Uitermate sportief van je dat je zo reageert. Want als iets goed gaat dan moeten we dat zeker kenbaar maken.

Reageer