SNS

Steeds meer tevreden klanten

  • 28 september 2010
  • 2 Reacties
  • 4634 Keer bekeken

Zie hieronder de recente resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek onder SNS-klanten.
Lees de hele blogpost

2 reacties

Hallo,

Cijfers 2009?

Ik vind het verhaal nogal positief, het gaat tenslotte "maar" om enkele tienden van procenten. Passender is dan toch een teneur van "er is nog veel te doen op de weg naar een tien"! Isn't it?

Werkze.

Groet,

Ben

?
een algemene tevredenheid van een 6,3 is erg mager, net een kleine voldoende. Dat de tevredenheid over het afsluiten van een nieuw product hoger ligt is te verwachten: een nieuw product heeft bijv. een hogere spaarrente en nieuwe klanten worden natuurlijk altijd zo goed mogelijk verwelkomt.

?

Wat mist is de tevredenheid over de service/dienstverlening/mogelijkheden aan de balie. Kun je daar terecht voor de zaken die je wilt doen? Wordt je vriendelijk te woord gestaan? Vind je in het algemeen dat de SNS voldoende/goede service verleent? Ook de tevredenheid over het internetbankieren wordt niet als zodanig genoemd.

?

Het is een prima zaak dat de SNS de tevredenheid van haar klanten monitoort, maar enkele punten worden blijkbaar nog niet meegenomen.

Daarnaast zouden ook bestaande klanten die geen specifieke handelingen hebben verricht de mogelijkheid moeten hebben om hun tevredenheid aan te kunnen geven, zodat een nog completer beeld ontstaat.

Reageer