SNS

Update app SNS Mobiel Bankieren

• 9 juli 2013
  • 5 Reacties
  • 1866 Keer bekeken

Lees hier de nieuwe functionaliteiten van de app SNS Mobiel Bankieren.
Lees de hele blogpost

5 reacties

Het saldo zien zonder dat je inlogt als je dit wil
Reputatie 3
Badge +1
Super! 🆒
Ik ben blij dat een aantal ontbrekende functies zijn toegevoegd. Vooral het niet kunnen overboeken van/naar mijn Extra Ruimte Hypotheek rekeningen vond ik hinderlijk. Verder vind ik het prettig dat ik het pinnen buiten Europa nu via de app kan instellen. Dit is typisch iets dat je vergeet te doen als je op vakantie gaat. Met de app kun je het achteraf alsnog regelen! De app begint meer en meer een volwaardig alternatief te worden voor 'Mijn SNS'! 

Ik heb de vernieuwde app net getest en ben nog een paar kleine foutjes tegengekomen:
- in het overzicht van verzonden betalingen staan ten onrechte de geannuleerde betalingen (een geagendeerde betaalopdracht die is geannuleerd voor de uitvoeringsdatum) gemeld als 'geweigerd'. Daar staat verder ook geen reden bij vermeld waarom de betaling is afgekeurd. Ik heb ook 1 overschrijving in mijn overzicht die ook echt is geweigerd; daar staat netjes bij vermeld dat het saldo ontoereikend was.
- bij het aanpassen van de rekeningnaam kan ik de 'Ga' knop in het iPhone virtuele toetsenbord niet goed gebruiken. In plaats van dat de wijziging wordt toegepast, verplaatst de cursor zich naar het rechter einde van het woord waar de cursor op dat moment staat.

De Android ondersteuning heb ik als Apple addict niet kunnen testen...;)

Er zijn nog wel een paar zaken die bij mij op het verlanglijstje staan (gesorteerd op prioriteit):
- het automatisch laden van de volgende transacties/betalingen als je helemaal naar beneden scrolt in de lijst. Ik vind de knop 'Meer transacties laden' niet praktisch.
- het kunnen agenderen van een interne overboeking (dit kan nu alleen bij normale- en acceptgiro overboeking)
- periodieke overboekingen inzien (alle) en wijzigen (alleen interne overboekingen), incl. ASA en restsparen
- huishoudboekje
- het aanpassen van de rekeningvolgorde d.m.v. drag&drop

En een app voor SNS beleggen zou natuurlijk ook heel welkom zijn...
Badge +1
Super! 🆒

Ik heb de vernieuwde app net getest en ben nog een paar kleine foutjes tegengekomen:
- in het overzicht van verzonden betalingen staan ten onrechte de geannuleerde betalingen (een geagendeerde betaalopdracht die is geannuleerd voor de uitvoeringsdatum) gemeld als 'geweigerd'. Daar staat verder ook geen reden bij vermeld waarom de betaling is afgekeurd. Ik heb ook 1 overschrijving in mijn overzicht die ook echt is geweigerd; daar staat netjes bij vermeld dat het saldo ontoereikend was.
- bij het aanpassen van de rekeningnaam kan ik de 'Ga' knop in het iPhone virtuele toetsenbord niet goed gebruiken. In plaats van dat de wijziging wordt toegepast, verplaatst de cursor zich naar het rechter einde van het woord waar de cursor op dat moment staat.

Er zijn nog wel een paar zaken die bij mij op het verlanglijstje staan (gesorteerd op prioriteit):
- het automatisch laden van de volgende transacties/betalingen als je helemaal naar beneden scrolt in de lijst. Ik vind de knop 'Meer transacties laden' niet praktisch.
- het kunnen agenderen van een interne overboeking (dit kan nu alleen bij normale- en acceptgiro overboeking)
- periodieke overboekingen inzien (alle) en wijzigen (alleen interne overboekingen), incl. ASA en restsparen
- huishoudboekje

Hoi Stefan,

Fijn dat je blij bent met de toegevoegde functionaliteiten 😃. En bedankt voor het inbrengen van verbeterpunten en overige wensen.

De 'kleine foutjes' worden zo snel mogelijk opgelost; ze staan op de backlog. De ontwikkelaars waarderen het enorm dat je zo actief meedenkt. Je wensenlijst wordt meegenomen in de verdere ontwikkeling van de app; de ontwikkelaars gaan uitzoeken hoe ze gerealiseerd kunnen worden. 
Badge +1
Het saldo zien zonder dat je inlogt als je dit wil

Hallo P49191480,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je hier een kijkje komt nemen en meteen meedenkt, dank daarvoor. We hebben je wens voorgelegd een de ontwikkelaars van de app. Zij vinden het een goed idee en gaan uitzoeken of de functionaliteit op een veilige manier gerealiseerd kan worden. 
Reputatie 3
Badge +1
Super! 🆒

- huishoudboekje

Hoi Stefan,

Fijn dat je blij bent met de toegevoegde functionaliteiten 😃. En bedankt voor het inbrengen van verbeterpunten en overige wensen.

De 'kleine foutjes' worden zo snel mogelijk opgelost; ze staan op de backlog. De ontwikkelaars waarderen het enorm dat je zo actief meedenkt. Je wensenlijst wordt meegenomen in de verdere ontwikkeling van de app; de ontwikkelaars gaan uitzoeken hoe ze gerealiseerd kunnen worden. 

Hoi Tibor,
Toevallig keek ik vandaag weer in het overzicht van verzonden betalingen in de mobiele app. Daarin zag ik dat een geannuleerde betaling nog steeds ten onrechte wordt aangeduid met de term "geweigerd". Ik had gehoopt dat dit kleine euvel wel zou zijn opgelost in een van de laatste updates...:o
Groeten,
Stefan

Reageer