SNS

Vanaf morgen: SNS Servicepas

• 9 juli 2012
  • 16 Reacties
  • 1189 Keer bekeken

We hebben het al eens eerder over SNS Servicepas gehad op de community. SNS Servicepas biedt een oplossing bij vermissing of diefstal van je SNS Wereldpas. Met deze tijdelijke betaalpas kun je pinnen en contant geld opnemen totdat je je nieuwe SNS Wereldpas ontvangt.
Lees de hele blogpost

16 reacties

Badge +1
[/quote]Ik heb enige tijd gedubt of ik zou reageren, maar doe dat nu toch dus.
Soms heb je het gevoel dat een antwoord wat je krijgt niet de lading dekt (meestal wat onbevredigend/ontwijkend is).
De betreffende mevrouw is, ik meen 14 augustus op het kantoor geweest. De "servicepassen" zijn er dus vast al geweest. De laatste regel geeft hoop.
Groet,Ben 🆒[/quote]

Hi Ben,

Op 14 augustus waren de servicepassen er inderdaad al. Nogmaals erg vervelend dat mevrouw hier niet op is gewezen. We attenderen de betreffende SNS Winkel hier nogmaals op.
@ Ben We hebben een antwoord van de medewerker die haar naar alle waarschijnlijkheid geholpen geeft.

Deze gaf aan regelmatig servicepassen te verstrekken en te weten van het bestaan. Echter weet de medewerker niet precies of de servicepassen al op kantoor waren toen mevrouw in de winkel kwam. Dit zou dus te maken kunnen hebben met het niet bieden van deze mogelijkheid.

Wat betreft de onvriendelijkheid, hier zal deze persoon alert op zijn en dit is absoluut niet de intentie geweest.

Ik heb enige tijd gedubt of ik zou reageren, maar doe dat nu toch dus. 
Soms heb je het gevoel dat een antwoord wat je krijgt niet de lading dekt (meestal wat onbevredigend/ontwijkend is).
De betreffende mevrouw is, ik meen 14 augustus op het kantoor geweest. De "servicepassen" zijn er dus vast al geweest. 
De laatste regel geeft hoop.
Groet,
Ben 🆒
@ Ben We hebben een antwoord van de medewerker die haar naar alle waarschijnlijkheid geholpen geeft.

Deze gaf aan regelmatig servicepassen te verstrekken en te weten van het bestaan. Echter weet de medewerker niet precies of de servicepassen al op kantoor waren toen mevrouw in de winkel kwam. Dit zou dus te maken kunnen hebben met het niet bieden van deze mogelijkheid.

Wat betreft de onvriendelijkheid, hier zal deze persoon alert op zijn en dit is absoluut niet de intentie geweest.
Mijn bedoeling in deze is het verbeteren van de service.
Groet,
Ben 🆒

Heel fijn dat je deze signalen met ons deelt om precies deze reden. We hebben een mail verstuurd naar de betreffende vestiging om opheldering te vragen.
Hi Ben, je vergist je niet en dit is duidelijk niet de juiste handelswijze. Het verbaast ons om te horen dat iemand in de winkel niets weet van de servicepas. Weet je ook wanneer dit gebeurd is? We gaan gelijk uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Ik vond het eigenlijk ook te gek, vandaar dat ik het hier meldde. Alleen; de dame in kwestie weet hier niet van.
Het heeft de afgelopen max. 2mnd. plaats gevonden.
Mijn bedoeling in deze is het verbeteren van de service.
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 3
Badge +1
Hi Ben, je vergist je niet en dit is duidelijk niet de juiste handelswijze. Het verbaast ons om te horen dat iemand in de winkel niets weet van de servicepas. Weet je ook wanneer dit gebeurd is? We gaan gelijk uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
"Servicepas"?
In 't kort;
Vriendin (73jr) van ons voor paar weken met haar vriendin naar Engeland. Tijdens het pinnen gaat het fout; na waarschijnlijk een fout antwoord of te lang wachten met reactie, wordt de pas "ingeslikt". Dame naar binnen (was gelukkig daar mogelijk) en na toch wel veel aandringen lukt het haar uiteindelijk de filiaalleider te bewegen haar pas uit de machine te halen en aan haar terug te geven. Verklaring filiaalleider; machine wat ouder en vermoede fraude met de kaart. Pas was wel geblokkerd inmiddels.
Thuis in Almelo (tegen mijn zin toch maar man en paard noemen) naar "de winkel" in het centrum. Een naar haar gevoel erg onvriendelijke jonge man regelde keurig de aanvraag van een nieuwe pas (al na 3 of 4 dagen in huis). Op de vraag hoe te betalen/ aan geld te komen, kreeg ze de suggestie geld via de computer over te maken naar vrienden of een bekende, die dan het aan haar kon geven.??? Niets over een "servicepas".!!
Ze was erg verbaasd toen ik haar vertelde over de Servicepas.
Naar mijn idee niet een verloop die des SNS is!! Of vergis ik mij?
Groet,
Ben 🆒
Beste community leden,

SNS Servicepas is al een week live en aangekondigd via meerdere communicatiekanalen. Hierbij een speciaal verzoek van de productontwikkelaars van SNS Servicepas: hartelijk bedankt voor jullie medewerking en hulp bij het meedenken over de communicatievormen voor SNS Wereldpas! Mede dankzij jullie input hebben is dit een groot succes 😃
Reputatie 4
Badge +1
er bestaan natuurlijk al wel pre-paid Credit Cards...
Reputatie 3
Badge +1
Ha Reinout, wat leuk dat je hier aan denkt. De procedure is dat de klant de pas na gebruik weer terugstuurt naar SNS Bank. Als de pas weer bij ons is, wordt deze gerecycled. Sowieso recyclen wij veel producten en proberen we zo milieuvriendelijk mogelijk te zijn.
Badge
Het mooie van een SNS cadeaupas zou natuurlijk zijn dat je er niet alleen in bepaalde winkels, maar bij alle betaalautomaten kunt betalen. Of eventueel contant op kunt nemen :)

Is die servicepas ook van PVC? Dat lijkt me dan een tamelijk milieu-onvriendelijk cadeautje, als je 'm na gebruik weer weggooit.
Hi Kees,

Een cadeaukaart is een erg leuk idee! Het is inderdaad hetzelfde principe als de SNS Servicepas, maar dan zonder dat deze verbonden is aan een persoon. Ik ga je idee doorgeven aan de ontwikkelaars van de servicepas.

Ps. Mocht je een cadeaukaart willen geven met een tegoed dat in meerdere winkels te gebruiken is, kijk dan even op:
http://www.yourgift.nl/thema_gifts.php
Heb zelf laatst ook zo\'n kaart gekregen en werkt prima! Deze wordt geaccepteerd in vele winkels en webshops. Het mooie van een SNS cadeaupas zou natuurlijk zijn dat je er niet alleen in bepaalde winkels, maar bij alle betaalautomaten kunt betalen. Of eventueel contant op kunt nemen 🙂
@marnix hahah.. neuh.. dan maar niet. Wel een kans? de SNS universele cadeaupas 😉
@ Kkoenen Als we een servicepas aanvragen, wordt je oude pas automatisch geblokkeerd. Wel een origineel cadeau, maar niet zo handig:)

@ BigBen We zullen het voorstellen, maar ik ben bang dat je toch naar Klazienaveen moet voor een servicepas;)
Cool! Kan ik hem ook kopen met bijvoorbeeld 30 euro tegoed, om cadeau te doen aan iemand? 🙂
Nou nog een \"winkel\" openen hier in Gross Berssen, zodat ik \"hem\" (of is het \"haar\"?) eventueel dichtbij kan halen! :)
Groet,
Ben 🆒

Reageer