SNS

Vinkjes zetten

• 14 juli 2015
  • 12 Reacties
  • 11254 Keer bekeken

Badge +1
  • Oud SNS Medewerker
  • 928 reacties
Door het tekenen van het koopcontract is mijn to-do-list alsmaar groter geworden. Ik moet binnen zes weken de financiering rond hebben en binnen acht weken een waarborgsom of bankgarantie afgeven van 10%. Aan de slag dus!
Lees de hele blogpost

12 reacties

Door het tekenen van het koopcontract is mijn to-do-list alsmaar groter geworden. Ik moet binnen zes weken de financiering rond hebben en binnen acht weken een waarborgsom of bankgarantie afgeven van 10%. Aan de slag dus!
Lees de hele blogpost

Hoi Kirsty, 

Wat vervelend dat je lijstje steeds langer wordt, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk over je nieuwe recidentie beschikken. Wil je o.v.v. 'Community - todo lijstje ?' je financiele gegevens en telefoonnummer sturen naar webcare@sns.nl,  dan zullen we kijken hoe snel we je kunnen helpen.

Erik
Lees de hele blogpost

Hoi Kirsty, 

Wat vervelend dat je lijstje steeds langer wordt, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk over je nieuwe recidentie beschikken. Wil je o.v.v. 'Community - todo lijstje ?' je financiele gegevens en telefoonnummer sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email],  dan zullen we kijken hoe snel we je kunnen helpen.

Erik

Misschien is het handiger het meteen naar [email]erik@ikweetdecijfertjeswel.snscom[/email]munity te sturen. Wij zullen het dan in de gaten houden dat er ook wat van komt of anders even (flink) aan de bel trekken! :)
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Haha!

Mijn blogs zijn natuurlijk met een dikke knipoog geschreven.

Dus... bij dezen nogmaals: 😉.
Haha!

Mijn blogs zijn natuurlijk met een dikke knipoog geschreven.

Dus... bij dezen nogmaals: .

Ik dacht we komen bij "crowt funding and working" uit, maar dat blaas je nu dus toch maar af?
Tsja....
Groet,
Ben 🆒
PS Hoezo bij deze nogmaals :D. Wij hadden er inmiddels alle hoop op gevestigd!  :). Bij voorbaat nogmaals :)
Badge +1
Haha Ben,

Als moderator moet ik zelf streng zijn en on-topic blijven 😉.
Kirsty, ok dan, on topic blijven. Waarom zo hoog nodig een Arbeidsongeschiktheidsverzekering? Je bent toch geen free lancer, zelfstandige, o.i.d. ? Of heeft je werkgever geen goede secundaire arbeidsvoorwaarden op dit punt?

10 weken voor een grijze hoekbank vind ik niet overdreven 'ab'normaal. Wat dacht je dan? Dat de winkel of de fabriek die dingen in elke kleur en maat in grote getalen op voorraad heeft? En wie zou die voorraad dan moeten bekostigen (en later weer afschrijven)? Juist, de klant. En laten we eerlijk zijn, wat is nou 10 weken wachten? 😕 .

Verder vind ik het vreemd dat een taxateur (taxateuse) jou vraag twat de vermeerderingswaarde is van een verbouwing! Wie is er nu voor de taxatie??  Dus als je het zelf voor het zeggen hebt, zeg je dat wat voor jou voordelig is (oftwel het voor jou gewenste antwoord).

Nieuwe keukens worden ook veel in Duitsland gekocht en in nederland geïnstalleerd. BB kent mischien wel een paar adressen. Hier bij ons over de paol zijn er ook wel een paar; keus genoeg. En ook wij willen wel meedenken over de indeling. Moet je ons wel iets meer info verschaffen. Trouwens in Berlijn zit ook iemand die bezig is (geweest) een huis te kopen en in te richten. daar hebben we ook tekeningen van gezien. Misschien heeft hij nog wel wat tips voor je.

Anyway, heel veel plezier en wat er ook gebeurt, laat je je woonplezier er niet door vergallen :D .
Badge
Lees de hele blogpost

En misschien een crowdfunding project starten?
Badge +1
Hoi Blacktomcat,

Interessante vragen. Toevallig heb ik het er met een vriendin (en leeftijdsgenoot) over gehad. Zij had zo iets van: “Als ik arbeidsongeschikt raak, dan zie ik het dan wel.”
Ik ben van mening dat ik zo min mogelijk financieel afhankelijk moet zijn van familie, vrienden, werk of dan wel de staat. Daarbij ben ik in Amsterdam al twee keer ondersteboven gereden, waarvan een keer door een auto. Arbeidsongeschikt raken is dus geen ondenkbaar scenario 😉.

Ik wil in mijn ogen een standaard hoekbank, of beter gezegd een hele normale. Bij meerdere winkels duurde het 10 weken (soms wel langer). Laat ik het er maar op houden dat 10 weken op een klapstoel zitten lang is 😉.

Wat betreft de taxateur: precies! Ik vond het een vreemde manier van taxeren in ieder geval.

Dankjewel. Het zijn geen ‘wereldproblemen’, maar het zijn wel punten die mij opvallen 🙂.
Een interieurarchitect heeft ooit gezegd dat je in essentie maar één ding nodig hebt: een matras..... De rest is luxe, zeker voor een paar weken. En dat zit beter dan een klapstoel.
Een interieurarchitect heeft ooit gezegd dat je in essentie maar één ding nodig hebt: een matras..... De rest is luxe, zeker voor een paar weken. En dat zit beter dan een klapstoel.

Ik dacht dat we de hippie-tijd achter ons hadden? Maar ja, aan de andere kant: l'histoire ce repete. :)

Ik dacht dat we de hippie-tijd achter ons hadden? Maar ja, aan de andere kant: l'histoire ce repete. :)

Het is tegenwoordig toch in om een loungeset te maken van gebruikte pallets?

Ik heb er zelfs lekker op geslapen.....
Badge +1

Ik zag laatst Joop Zoetemelk reclame maken voor matrassen en de slogan was: 'De Tour win je in bed'. Die interieurarchitect heeft dus meer medestanders 😉.

Reageer