SNS

Winnaars ontwerpwedstrijd SNS Bank iPhone app

• 15 juli 2011
  • 7 Reacties
  • 1611 Keer bekeken

Leonie Sijtsma uit Utrecht is de winnaar van de wedstrijd die SNS Bank uitschreef voor een ontwerp van een nieuwe iPhone App. Kees Koenen en Dennis Blarinckx winnen de tweede en derde prijs. Op woensdag 12 juli ontving Sijtsma een cheque ter waarde van 1.000 euro uit handen van Rob Langezaal, direct...
Lees de hele blogpost

7 reacties

Keesie! Keesie! Keesie!
Gefeliciteerd!
Groet,
Ben :-)

PS Waar ken ik dat toch van?
Haha.. jaaa, ben.. geduchte tegenstand, hoor. Wat mij betreft Leonie Sijtsma (van www.serendipity-ontwerp.nl) ook de terechte nummer ??n. Ik kan niet wachten tot het virtueel muntjes sparen (een soort Geo-Cash voor je bankrekening) wordt gemaakt! .. is vast erg leuk. Moet er wel eerst even een mooi verdienmodelletje bijverzonnen worden voor de SNS.
Hoi KKoenen,

heb je nog leuke reacties gehad op het winnen van je prijs?

Groet,

Charlotte
Badge
Gefeliciteerd allen!

Maar het leukste zou natuurlijk zijn als deze functionaliteit (waar van toepassing) ook via de gewone website toegankelijk is, zonder dat je daar per se een smartphone van een bepaald merk voor moet gebruiken.
Reputatie 3
Badge +1
Gefeliciteerd allen!

Maar het leukste zou natuurlijk zijn als deze functionaliteit (waar van toepassing) ook via de gewone website toegankelijk is, zonder dat je daar per se een smartphone van een bepaald merk voor moet gebruiken.

Hi Reinout, ik weet niet goed wat je bedoelt. Staat jouw reactie wel in het juiste topic?
Badge

Hi Reinout, ik weet niet goed wat je bedoelt. Staat jouw reactie wel in het juiste topic?

Het gaat toch om een iPhone-app, of heb ik dat verkeerd gelezen?
Hi Reinout,

Het gaat inderdaad over de iPhone app. Inmiddels is de app ook beschikbaar voor Android, Blackberry en Windows Phone. De app heeft in alle besturingssystemen de zelfde functionaliteit. Je kan ook naar m.snsbank.nl surfen op je mobiel om de mobiele versie van Mijn SNS te gebruiken.

De functionaliteiten die de app heeft zijn, waar van toepassing, ook geintegreerd in de reguliere Mijn SNS. Of mis je nog een specifieke functie?

Reageer