SNS

We zijn er voor je

• 16 maart 2020
  • 6 Reacties
  • 207 Keer bekeken
We zijn er voor je
Reputatie 5
Badge +4

We zijn er voor je 
We doen er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom zijn we open op afspraak. En natuurlijk kun je ons ook nog bellen, mailen of chatten via social media. Met de SNS Eén-tweetje app stel je snel en makkelijk je vragen over bankzaken aan je eigen persoonlijk adviseur. Zo heb je je adviseur altijd binnen handbereik, hier lees je alles over de app SNS Eén-tweetje.

Contactloos betalen
Wil je veilig, snel en makkelijk betalen met je mobiel? Dat kan met de app SNS Mobiel Betalen. Mobiel betalen gaat hetzelfde als contactloos betalen met je pinpas. Je maakt met de NFC-chip in je telefoon contact met de betaalautomaat in de winkel om af te rekenen.

Persoonlijk contact
Jouw gezondheid en die van onze medewerkers staat voorop. Als er iets verandert, dan lees je dat hier, op onze social mediakanalen of je krijgt een bericht van ons. Maak je je zorgen over je geldzaken, neem dan contact met ons op. We zijn er voor je als ons nodig hebt.

6 reacties

Het is zinvol plekken te hebben waar info te vinden is. In dit SNS forum zoekt een klant vermoedelijk vooral zaken die bank gerelateerd zijn (bijv. lokale initiatieven tav veel aspecten van de gevolgen of noodoplossingen/hulp, vind je veel in de sociale media).

Naar mijn idee zijn hier vnl officiële opties, oplossingen end zinvol.

Wat doet de SNS om klanten te helpen? Bijv. makkelijker “rood” staan, tijdelijke kredieten end?

Info over “veilig betalen” (zonder persoonlijk contact enz.)

Dus SNS kom maar op!

Groet,

Ben 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @BigBen 

Gisteren hebben de banken gezamenlijk besloten om de limiet voor contactloze betalingen zonder pincode tijdelijk te verhogen tot € 100. We proberen dit zo snel mogelijk in te voeren.

Daarnaast houden we via onze website graag iedereen op de hoogte over de manier waarop we onze klanten ondersteunen tijdens de coronacrisis. Daar hoort veilig contactloos betalen ook bij. Misschien heb je zelf een idee waarmee je anderen kunt helpen? We zien nieuwe en nuttige initiatieven graag terug in de SNS Gids. 

Eigenlijk zijn veel maatregels die nu ingezet zijn voor bedrijven, ook zinvol voor particulieren.

Daar valt ook vaak het inkomen weg, wordt het veel minder. De “normale” levenskosten voor eten en drinken, maar ook aflossingen end. 

Daarbij de stres over heel veel zaken (ouders, familie, kinderen enz). Hel lijkt mij zinvol “eenvoudige en makkelijke” te krijgen en gebruiken mogelijkheden om te lenen, rood te staan end. 

Er is vast meer te bedenken.

Groet,

Ben 

Om wille van corona-gedragsregels heb ik zojuist SNS Mobiel Betalen App geïnstalleerd.

Ik krijg de melding:

“Telefoon niet getest - We kunnen  niet beloven dat de app goed genoeg werkt op deze telefoon. Je kunt de app wel gewoon gebruiken".

Dat lijken mij twee tegengestelde adviezen betreffende de app. Hoe zit dit werkelijk? Ben ik aan de goden overgeleverd als ik de app gebruik?

De telefoon is een Motorola 5G Plus met Android 8.1.0.

Ik heb de app voorlopig weer verwijderd.

je kunt de app prima gebruiken, en betalen is absoluut even veilig als op ieder ander mobiel toestel.

Het kan alleen betekenen dat je bijvoorbeeld op jouw toestel wél het scherm moet unlocken, dat we niet kunnen aangeven waar jouw NFC chip precies zit, of dat je wellicht de app vooraf wél even moet opstarten.

Fabrikanten hebben namelijk niet allemaal op exact dezelfde wijze de techniek geïmplementeerd.

Normaal is het afdoende om het scherm alleen aan te zetten.

Even proberen op een rustig moment dus.

Dank je wel, @MarcelR

Reageer