SNS

Vraag en antwoord voor ondernemers

• 20 maart 2020
  • 0 Reacties
  • 133 Keer bekeken
Vraag en antwoord voor ondernemers
Reputatie 2
Badge

We volgen de ontwikkelingen rond het coronavirus op de voet en ook wat dit betekent voor Nederlandse bedrijven en de economie. Het is begrijpelijk dat deze uitzonderlijke situatie veel vragen oproept en jou als ondernemer voor een grote opgave kan stellen. Daarom hebben we een ‘vraag en antwoord’ opgesteld waarin we al veel vragen proberen te beantwoorden.

Wat zijn de gevolgen voor dienstverlening van SNS bij een uitbraak van het coronavirus?

Alle banken, dus ook wij, investeren in de continuïteit van onze bedrijfsvoering. Zo zorgen we ervoor dat onze dienstverlening aan bedrijven, ondanks het virus, is gewaarborgd.

Wat moet ik doen als ik financiële problemen voor mijn bedrijf verwacht?

We staan klaar om je vragen te beantwoorden. Bel ons op 030 - 633 30 02. We bekijken dan samen wat de best passende oplossing is. De overheid heeft maatregelen genomen om ondernemers die in problemen dreigen te komen, te helpen.

Kan ik mijn financiering bij SNS aanpassen?

Ja, dat kan. We bekijken samen wat de best passende oplossing is in jouw situatie. Zoals tijdelijk aflossen op je financiering of je financiering juist verhogen.

Ik wil een gesprek over mijn financiering. Kan dat?

Ja dat kan. Bel ons op 030 - 633 30 02 voor hulp bij uw financiering of kom langs in een SNS Winkel. De winkels zijn open op afspraak. We helpen je graag.

Ik verwacht betalingsproblemen. Kunnen jullie mij helpen?

We bekijken samen wat de best passende oplossing is in jouw situatie. Bel ons op 030 - 633 30 02 of kom langs in een SNS Winkel. De winkels zijn open op afspraak. We helpen je graag.

Kan ik mijn maandelijkse rentebetaling uitstellen?

Ja dat kan. Je kunt bij ons maximaal 6 maanden de rentebetaling uitstellen. Wil je meer informatie? Bel ons dan: 030 - 219 69 75. We helpen je graag.

Kan ik mijn huidige kredietlimiet verhogen?

Deze mogelijkheid is er. Goed om te weten: We beoordelen per situatie of het kan. Wil je meer informatie, bel ons dan: 030 - 219 69 75.

Kan ik uitstel krijgen voor de aflossingsverplichting van mijn lening?

Ja dat is mogelijk. Je kunt bij ons maximaal 6 maanden een aflospauze krijgen op je zakelijke lening. Wil je meer informatie? Bel ons dan: 030 - 219 69 75. We helpen je graag.

Ik heb een zakelijke betaalrekening bij SNS. Kan ik een kredietlimiet aanvragen?

Heb je een actieve betaalrekening bij ons waar de omzet op binnenkom? Dan kun je bij ons een kredietlimiet aanvragen. Per situatie bekijken we óf en zo ja voor welk bedrag je in aanmerking komt. Bel ons voor meer informatie: 030 - 219 69 75.

Ik heb (alleen) een zakelijke spaarrekening bij SNS. Kan ik een kredietlimiet aanvragen?

Nee, bij een spaarrekening kun je geen kredietlimiet aanvragen. Dat kan alleen bij een betaalrekening.

Ik ben geen zakelijke klant bij SNS, kan ik een zakelijke financiering aanvragen?

Ja dat kan. Kijk hier hoe je het beste contact met ons kunt opnemen.

Kan ik een verruiming Borgstellingsregeling MKB-kredieten (BMKB) aanvragen?

Wij hebben geen Borgstellingsregeling voor MKB-kredieten. Een BMKB-regeling is kostbaar voor onze klanten: je betaalt afsluitprovisie én je hebt een zwaardere aflosverplichting. Daarom kijken we liever samen naar een oplossing die het beste bij jouw situatie past, zonder dat de Borgstellingsregeling voor MKB-kredieten nodig is. Wederzijds vertrouwen is voor ons de basis.

Kan ik een hogere limiet voor contactloos betalen instellen op mijn zakelijke betaalrekening?

Ja, je kunt nu tijdelijk een limiet tot €100 instellen. Lees hoe ’t werkt.

Ik maak me zorgen om mijn financiële situatie. Bijvoorbeeld of ik de hypotheek op mijn huis kan blijven betalen. Kunnen jullie mij helpen? 

Ook als het financieel tegenzit, zijn we er voor je. Als je betalingsproblemen verwacht, is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact opneemt met ons Hulpteam Hypotheken. Bel ons op 030 – 219 60 00 of mail naar hulpteamhypotheken@sns.nl. Samen zoeken we naar een manier om je hypotheek betaalbaar te maken.

0 reacties

Geen reactie

Reageer