SNS

Beantwoord

Aanvraag creditcard

• 31 januari 2019
  • 5 Reacties
  • 2399 Keer bekeken

De ICS weigert mij een nieuwe creditcard te geven. Reden te weinig netto inkomen.
Bij de SNS had ik altijd een creditcard, ons gezamenlijke maandelijkse inkomen is € XXX dit kon de SNS bank controleren de ICS niet. Mijn persoonlijk netto inkomen is € XXX de woonlasten van € XXX worden echter van mijn persoonlijk netto inkomen afgetrokken en dan zak ik onder de norm van het Nibud. Moet ik nu naar de ING bank overstappen om en een gezamenlijke bankrekening te hebben inclusief creditcard. Ik moest dit opschrijven om mijn grieven kenbaar te maken.

Rudolf Jochems
icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 31 januari 2019, 16:16

Beste @Rudolf Jochems,

Ondanks dat je bericht niet vrolijk klinkt, toch welkom op de community. Omdat je veel persoonlijke en financiële gegevens deelt, heb ik je bericht aangepast. Je laat weten dat je schrijft om je grieven kenbaar te maken. Sorry, ik kan niet beoordelen of je over een creditcard kunt beschikken of een nieuwe berekening voor je maken. De SNS Creditcard is van Visa en wordt uitgegeven door International Card Services (ICS). Je krijgt je kaart dus van hen en ICS checkt of je een creditcard financieel kunt dragen. Je kunt een limiet aanvragen vanaf € 1.000 en je hebt een maandelijks netto inkomen nodig van minimaal € 1.150. Alle overige informatie en de voorwaarden voor het aanvragen van een creditcard lees je hier.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Goedemorgen @RUDOLF JOCHEMS, wat vreemd dat ICS je aanvraag blijft weigeren. Welke reden geven zij aan? De aanvraag loopt volledig via ICS, hierin kunnen wij als bank niets voor je betekenen. Fijn dat je verder tevreden bent, daar doen we het voor.
Mijn netto inkomen is ruim meer dan € 1150,00 EURO - ICS blijft weigeren dit is duidelijk een tekortkoming van de SNS bank, daarom adviseer ik iedereen over te stappen naar de ING-bank als dit probleem blijft vroeger toen SNS nog Creditcards verstrekte heb ik not een probleem gehad bij Creditcard betalingen werd het opgenomen bedrag altijd automatisch aangevuld. Ik hoop dat er binnenkort een nieuwe bank komt (zoals voorheen de Postbank) toen hadden geen banken waarvan het management alleen maar uit grote graaiiers bestond (verdrietig en bezorgde klant), voor de rest ben ik uiterst tevreden over de SNS-bank
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag @ronald1049 en ook jij welkom op de community. Handig is inderdaad anders. Heb je contact met ICS hierover gehad? Zij geven de Visa card uit en de hele aanvraag loopt via hen. Je bereikt ze tot 17 uur op het telefoonnummer 020 – 660 05 14 of via het mailadres: aanvraag@icscards.nl. Hopelijk weet je snel meer.
Onlangs overgestapt naar sns met betaalrekeningen. Vandaag voor de 3e keer n sns creditcard aangevraagd. De eerste twee keer kreeg ics het voor mekaar om n verkeerd e -mail adres te gebruiken voor de identificatie. Wel kreeg ik n automatisch bericht dat de aanvraag binnen was. Ook vandaag alleen n bevestiging dat de aanvraag binnen is …….. Gelukkig heb ik die van ing nog, maar handig is anders.
Reputatie 5
Badge +4
Beste @Rudolf Jochems,

Ondanks dat je bericht niet vrolijk klinkt, toch welkom op de community. Omdat je veel persoonlijke en financiële gegevens deelt, heb ik je bericht aangepast. Je laat weten dat je schrijft om je grieven kenbaar te maken. Sorry, ik kan niet beoordelen of je over een creditcard kunt beschikken of een nieuwe berekening voor je maken. De SNS Creditcard is van Visa en wordt uitgegeven door International Card Services (ICS). Je krijgt je kaart dus van hen en ICS checkt of je een creditcard financieel kunt dragen. Je kunt een limiet aanvragen vanaf € 1.000 en je hebt een maandelijks netto inkomen nodig van minimaal € 1.150. Alle overige informatie en de voorwaarden voor het aanvragen van een creditcard lees je hier.

Reageer