SNS

Beantwoord

Actie 2016: € 20 bij openen SNS Jongerenrekening

• 29 september 2016
  • 18 Reacties
  • 2676 Keer bekeken

Ik heb enkele weken geleden een SNS jongerenrekening geopend, maar heb nog geen 20 euro ontvangen.
icon

Beste antwoord door Lisa 30 september 2016, 08:55

Hoi Silversiegers,

Allereerst welkom op SNS Community 🙂 Ik heb je vraag verplaatst naar het topic over ‘Dagelijkse bankzaken’, zodat andere leden je vraag makkelijk terugvinden. Wat leuk dat je een SNS Jongerenrekening hebt geopend. Wanneer heb je je pinpas geactiveerd? We betalen iedere 2 weken op vrijdag € 20 uit.

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ’Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, dan kun je dat doen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

18 reacties

Hoi Silversiegers,

Allereerst welkom op SNS Community 🙂 Ik heb je vraag verplaatst naar het topic over ‘Dagelijkse bankzaken’, zodat andere leden je vraag makkelijk terugvinden. Wat leuk dat je een SNS Jongerenrekening hebt geopend. Wanneer heb je je pinpas geactiveerd? We betalen iedere 2 weken op vrijdag € 20 uit.

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ’Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, dan kun je dat doen in de Koffiekamer.
Gebruik je de rekening regelmatig? Dan zien de beste mensen ook dat de rekening actief gebruikt wordt.
Goeie tip, Bram. Het is voor deze actie niet nodig dat je je rekening actief gebruikt, maar uiteraard worden we er wel blij van 😉

@silversiegers Heb je de € 20 inmiddels ontvangen?
Goeie tip, Bram. Het is voor deze actie niet nodig dat je je rekening actief gebruikt, maar uiteraard worden we er wel blij van 😉

@silversiegers Heb je de € 20 inmiddels ontvangen?

Oh, dat vertelde de medewerkster in d'r winkel mij toen ik het afsloot.
Bij veel acties is het inderdaad een voorwaarde dat de rekening een X aantal keer gebruikt is. Bij deze jongerenactie is hier niet voor gekozen. Sorry voor de verwarring.
Bij veel acties is het inderdaad een voorwaarde dat de rekening een X aantal keer gebruikt is. Bij deze jongerenactie is hier niet voor gekozen. Sorry voor de verwarring.
Geen probleem, als je overstapt ga je hem toch actief gebruiken natuurlijk. Wel een super actie!
Dankjewel voor het compliment, daar worden we blij van 😃
Hallo , ik heb ongeveer 1,5 week geleden een jongerenrekening geopend maar er stond dat ik 20,- cadeau kreeg maar die heb ik niet ontvangen.
Krijg ik die nog?

Groetjes Ouiam
Hoi Ouiam,

De SNS betaalt elke twee weken (volgens mij op de vrijdag) de €20,- uit voor iedereen die zich aanmeldt. Heb je de rekening al helemaal geactiveerd?

Fijne avond!
Hoi ik heb dat ook gedaan maar nog steeds niks
Hoi,

Ik denk dat je het vanzelf bijgeschreven krijgt. Waarschijnlijk reageert er morgen een moderator ook nog met een antwoord, misschien heb je daar iets meer aan 🙂
Ha ik dacht ook al, wanneer komt de 20 euro? Ik heb ruim twee weken geleden een rekening geopend en ook nog steeds niets bijgeschreven gekregen. Ik denk dat het wel goed komt, we wachten nog maar even af.
Jaa bedankt , ik heb alles al geactiveerd en ik pin er ook al mee. Dus ik moet gewoon wachten tot vrijdag eigenlijk?
Hoi Ouiambellari, Noam en Jet,

Allereerst welkom op de community 🙂 Ik heb jullie vraag en reacties verplaatst naar het bestaande topic over de SNS Jongerenrekening.

Zoals Bram aangeeft, betalen we inderdaad iedere 2 weken op vrijdag de € 20 uit. Ik ga ervan uit dat je dit bedrag vrijdag ontvangt. Als dit niet het geval is, trek je dan aan de bel?

@ Noam en Jet wanneer hebben jullie je pinpas geactiveerd?

@ Bram Bouchier, bedankt voor het meedenken en je antwoorden 

Om een beetje wegwijs te worden, is het leuk om dit topic ’Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, dan kun je dat doen in de Koffiekamer.
Wanneer word de 20 euro die je op je jongerenrekening krijgt erop gezet. Ik heb hem in oktober gestart en heb het bedrag nog steeds niet ontvangen.
Hoi Elyseon.

Leuk dat je de weg naar onze community hebt gevonden, welkom.

Ik heb je vraag verplaatst naar een bestaand topic over dit onderwerp.

De bedragen zijn allemaal uitgekeerd, dus ik denk dat er iets misgaat. Heb je je betaalpas voor 31 oktober geactiveerd en gebruikt? Dit zijn voorwaarden van de actie. Als dat niet is gebeurd, dan wordt het bedrag niet automatisch bijgeschreven. Als je je postcode, huisnummer en geboortedatum mailt naar: webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community – Wanneer ontvang ik € 20 op mijn jongerenrekening?’, dan zorg ik dat je de € 20 alsnog ontvangt.

Als we je hier vaker zien, dan is het leuk om het topic Welkom op de community te lezen. Stel je jezelf liever eerst voor? Dan kan dat in de Koffiekamer.
Mijn zoon heeft ook een jongerenrekening geopend (al een tijdje), graag zou ik willen weten wanneer hij de €20,- op zijn rekening krijgt?

Met vriendelijke groet,

Kirsten
Hoi Finn2112,

Welkom op de community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Zoals je hierboven leest, zijn alle bedragen uitgekeerd. Er gaat dus iets mis. Heeft je zoon zijn betaalpas voor 31 oktober geactiveerd en gebruikt? Als dat niet is gebeurd, dan wordt het bedrag niet automatisch bijgeschreven. Als je je postcode, huisnummer en geboortedatum mailt naar: webcare@sns.nl o.v.v. ‘Finn2112 - Community – Wanneer ontvang ik € 20 op mijn jongerenrekening?’, dan kijk ik of je zoon in aanmerking komt voor de € 20.

Wil je een keer zelf een topic aanmaken? In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet.

Reageer