SNS

Beantwoord

Al twee maanden zijn mijn verzekeringen onzichtbaar op Mijn SNS

  • 4 maart 2016
  • 8 Reacties
  • 490 Keer bekeken

Als nieuwe klant per oktober 2015 tevreden over de bancaire kwaliteiten van SNS. Daarom op 1 januari een tweetal verzekeringen ondergebracht bij SNS, inboedel en opstal. Ondanks vele telefoontjes en mailtjes blijven deze verzekeringen onzichtbaar binnen mijn SNS.
Vele contacten gehad via de mail met Acceptatie afdeling. Dat resulteerde uiteindelijk wel in een polis en bevestiging dat ik per 1/1 verzekerd ben. En ja hoor, de premies worden maandelijks netjes ingehouden.
Diverse contacten met de klantenservice gehad, ja meneer we volgen het op de voet en het moet heel binnenkort wel lukken. NIET DUS!

Toen via een hernieuwde klacht werd er een dame aan me gekoppeld die wekelijks de voortgang zou melden, dat is in februari dus 2x gebeurd. Resultaat NIETS! We zitten nu in maart en er wordt niet eens meer gebeld! Je vraagt je bezorgd af hoe ze straks een onverhoopte schade afhandelen...

Het overzetten van andere verzekeringen heb ik maar op een laag pitje gezet, want dit is werkelijk stijlloos en begint op een wanprestatie te lijken.

Een tevreden bank klant en een zeer boze verzekerings klant (nog wel...)
Normaal gesproken schiet ik niet zo uit mijn slof, maar als een handvol SNS'ers na ruim twee maanden nog niets hebben bereikt, raakt mijn geduld en begrip op. En al helemaal als er nauwelijks communicatie is, en als die er wel is bevat het loze woorden.

Graag zou ik vernemen welke stappen ik moet nemen om dit ongemak weg te krijgen.
icon

Beste antwoord door BigBen 4 maart 2016, 23:29

Als nieuwe klant per oktober 2015 tevreden over de bancaire kwaliteiten van SNS. Daarom op 1 januari een tweetal verzekeringen ondergebracht bij SNS, inboedel en opstal. Ondanks vele telefoontjes en mailtjes blijven deze verzekeringen onzichtbaar binnen mijn SNS.
Vele contacten gehad via de mail met Acceptatie afdeling. Dat resulteerde uiteindelijk wel in een polis en bevestiging dat ik per 1/1 verzekerd ben. En ja hoor, de premies worden maandelijks netjes ingehouden.
Diverse contacten met de klantenservice gehad, ja meneer we volgen het op de voet en het moet heel binnenkort wel lukken. NIET DUS!

Toen via een hernieuwde klacht werd er een dame aan me gekoppeld die wekelijks de voortgang zou melden, dat is in februari dus 2x gebeurd. Resultaat NIETS! We zitten nu in maart en er wordt niet eens meer gebeld! Je vraagt je bezorgd af hoe ze straks een onverhoopte schade afhandelen...

Het overzetten van andere verzekeringen heb ik maar op een laag pitje gezet, want dit is werkelijk stijlloos en begint op een wanprestatie te lijken.

Een tevreden bank klant en een zeer boze verzekerings klant (nog wel...)
Normaal gesproken schiet ik niet zo uit mijn slof, maar als een handvol SNS'ers na ruim twee maanden nog niets hebben bereikt, raakt mijn geduld en begrip op. En al helemaal als er nauwelijks communicatie is, en als die er wel is bevat het loze woorden.

Graag zou ik vernemen welke stappen ik moet nemen om dit ongemak weg te krijgen.

Hallo rstoekenbroek,
Welkom in Onze SNS community. Gelukkig heb je deze weg gevonden en zal je probleem nu snel worden opgepakt.
Om de een of andere reden lukt het soms via o-a- de door jou gevolgde weg slecht of niet (goed).
Ik denk dat je het beste even een mailtje kunt sturen naar de Moderators van onze community. Die zullen dan je probleem binnen SNS aankaarten en volgen tot het is opgelost.
Jammer dat het zo loopt.
Stuur je mail aan webcare@sns.nl en vermeld even je gegevens en vermeld in de titel/onderwerp "Al twee maanden zijn mijn verzekeringen onzichtbaar op Mijn SNS". De Mods zullen dan hier daarop reageren.
Ik hoop dat het snel is opgelost.
Prettig weekend alvast.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

8 reacties

Als nieuwe klant per oktober 2015 tevreden over de bancaire kwaliteiten van SNS. Daarom op 1 januari een tweetal verzekeringen ondergebracht bij SNS, inboedel en opstal. Ondanks vele telefoontjes en mailtjes blijven deze verzekeringen onzichtbaar binnen mijn SNS.
Vele contacten gehad via de mail met Acceptatie afdeling. Dat resulteerde uiteindelijk wel in een polis en bevestiging dat ik per 1/1 verzekerd ben. En ja hoor, de premies worden maandelijks netjes ingehouden.
Diverse contacten met de klantenservice gehad, ja meneer we volgen het op de voet en het moet heel binnenkort wel lukken. NIET DUS!

Toen via een hernieuwde klacht werd er een dame aan me gekoppeld die wekelijks de voortgang zou melden, dat is in februari dus 2x gebeurd. Resultaat NIETS! We zitten nu in maart en er wordt niet eens meer gebeld! Je vraagt je bezorgd af hoe ze straks een onverhoopte schade afhandelen...

Het overzetten van andere verzekeringen heb ik maar op een laag pitje gezet, want dit is werkelijk stijlloos en begint op een wanprestatie te lijken.

Een tevreden bank klant en een zeer boze verzekerings klant (nog wel...)
Normaal gesproken schiet ik niet zo uit mijn slof, maar als een handvol SNS'ers na ruim twee maanden nog niets hebben bereikt, raakt mijn geduld en begrip op. En al helemaal als er nauwelijks communicatie is, en als die er wel is bevat het loze woorden.

Graag zou ik vernemen welke stappen ik moet nemen om dit ongemak weg te krijgen.

Hallo rstoekenbroek,
Welkom in Onze SNS community. Gelukkig heb je deze weg gevonden en zal je probleem nu snel worden opgepakt.
Om de een of andere reden lukt het soms via o-a- de door jou gevolgde weg slecht of niet (goed).
Ik denk dat je het beste even een mailtje kunt sturen naar de Moderators van onze community. Die zullen dan je probleem binnen SNS aankaarten en volgen tot het is opgelost.
Jammer dat het zo loopt.
Stuur je mail aan webcare@sns.nl en vermeld even je gegevens en vermeld in de titel/onderwerp "Al twee maanden zijn mijn verzekeringen onzichtbaar op Mijn SNS". De Mods zullen dan hier daarop reageren.
Ik hoop dat het snel is opgelost.
Prettig weekend alvast.
Groet,
Ben 🆒
Badge +1

Een tevreden bank klant en een zeer boze verzekerings klant (nog wel...)

Dat klinkt inderdaad niet als een goede 'verzekeringsstart', Rstoekenbroek. We hebben je mail ontvangen; ik vraag een verzekeringsspecialist om dit op te pakken. Ik verwacht dat je in de loop van volgende week een reactie krijgt.

Ik hoop dat je eerste ervaring met de community beter is; welkom 😉. Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen?

@Ben Bedankt voor je attente hulp 🙂.
Ik ben blij dat SNS de community ondersteunt, dat zouden veel meer bedrijven op deze wijze moeten doen.
Zeer te prijzen en erg waardevol, maar Mijn Verzekeringspakket is nog steeds leeg!
Vanaf eind december ben begonnen dit aan te kaarten via mail en telefoon.
Het is onbegrijpelijk dat er niet iemand een hele harde opdracht krijgt om dit probleem MORGEN eindelijk eens op te lossen.
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn. Het is een blamage dat dit zo lang duurt!
Goedenavond Rstoekenbroek,

Ik kan er niks anders van maken dan dat ik dit ook onbegrijpelijk lang vind duren. Ik heb nogmaals het verzoek gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Morgen bel ik met de betreffende afdeling om er spoed achter te zetten. Excuses voor de gang van zaken. Ik houd je op de hoogte als ik meer weet.
Hoi Rstoekenbroek,

Ik heb goed nieuws. Het probleem is gevonden. Je had 3 verschillende klantnummers. Je rekeningen en verzekeringen stonden onder een ander klantnummer, vandaar dat deze in Mijn SNS niet zichtbaar waren. De klantnummers zijn samengevoegd en als het goed is kun je je verzekeringen nu in Mijn SNS zien. Als je je verzekeringen nu nog niet ziet, dan hoor ik het graag.
Hoera: het werkt nu!
Goed om te horen dat het nu naar behoren werkt. Fijn weekend alvast.
Hoera: het werkt nu!
En nu snel weer over tot de orde van de dag; een tevreden SNS klant! :$
Prettig weekend.
Groet,
Ben 🆒

Reageer