SNS

Beantwoord

beeindiging SNS spaarrekening eigenwoning?

• 5 januari 2015
  • 4 Reacties
  • 4351 Keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn huis verkocht met restschuld, en ik heb 2 kapitaalverzekeringen bij SNS.
Ik heb ook een nieuwe woning gekocht, door prive zaken ga ik nu samen met mijn vriendin naar de Rabobank voor een nieuwe financiering.
Voor de verkoop van mijn woning moet ik op 6 februari een bedrag ophoesten om mijn restschuld af te tikken bij de notaris.
Hiervoor moet ik mijn gespaarde vermogen van 1 van de 2 kapitaalverzekeringen gebruiken, vanmiddag ben ik bij een SNS winkel geweest en heb ik een formulier gekregen wat ik moet invullen en opsturen en hier werd gezegd dat de kans groot is dat dit niet op tijd lukt?
Klopt dit??????????
Dit zou ik schandalig vinden, het zijn mijn eigen gespaarde centen namelijk!!!!!!!!
Hoe lang denken jullie dit zou moeten duren, mij lijkt een week lang zat..

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Tineke 5 januari 2015, 18:57

Hi,

Wat een vervelende situatie om te horen zeg.
Als je je verhaal kort op de mail zet, met je persoonlijke gegevens erbij, kijken wij wat we voor je kunnen betekenen.
Je mag dit mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email] ovv Community - Spaarrekening Eigen Woning.
We gaan ons best voor je doen.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +1
Hi,

Als je je verhaal kort op de mail zet, met je persoonlijke gegevens erbij, kijken wij wat we voor je kunnen betekenen.
Je mag dit mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email] ovv Community - Spaarrekening Eigen Woning.
Hi,

Ik heb mijn verhaal naar je gemaild, dank je wel!
Hoi Dvdhvh,

We hebben je e-mail ontvangen en in behandeling genomen. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Hallo,

Ik heb mijn huis verkocht met restschuld, en ik heb 2 kapitaalverzekeringen bij SNS.
Ik heb ook een nieuwe woning gekocht, door prive zaken ga ik nu samen met mijn vriendin naar de Rabobank voor een nieuwe financiering.
Voor de verkoop van mijn woning moet ik op 6 februari een bedrag ophoesten om mijn restschuld af te tikken bij de notaris.
Hiervoor moet ik mijn gespaarde vermogen van 1 van de 2 kapitaalverzekeringen gebruiken, vanmiddag ben ik bij een SNS winkel geweest en heb ik een formulier gekregen wat ik moet invullen en opsturen en hier werd gezegd dat de kans groot is dat dit niet op tijd lukt?
Klopt dit??????????
Dit zou ik schandalig vinden, het zijn mijn eigen gespaarde centen namelijk!!!!!!!!
Hoe lang denken jullie dit zou moeten duren, mij lijkt een week lang zat..

Ik hoor het graag!

Volgens mij kan de notaris simpelweg een aflosnota opvragen en daarbij aangeven dat de polis verrekend moet worden. Dan moet het natuurlijk wel een spaarhypotheek zijn, en niet een verpande polis van een andere maatschappij. In dat laatste geval moet je de SNS ook niet aanspreken maar de verzekeraar.

Reageer