SNS

Vraag

Beetje klaar met niet kunnen storten geld

• 23 augustus 2020
  • 1 Reactie
  • 350 Keer bekeken

Gisteren heb ik artikelen teruggebracht naar de bouwmarkt en kreeg ik ruim 800 euro terug. Ik verwachte een terugpinactie maar helaas kreeg ik het contant. Storten bij de SNS bank wil helaas niet, hier loop ik wel vaker tegenaan helaas. de dichtsbijzijnde GWK is voor mij 3 kwartier rijden en helaas werk ik en kan ik niet eens op de tijden van dat kantoor, 3 kwartier rijden is ook wel wat te gek natuurlijk.

Dat heeft mij nu doen besluiten om over te stappen naar een andere bank. Ook het betalen met mijn mobiel kost 50 ct per maand, daar waar het bij andere banken kosteloos is. Nu gaat de SNS bank haar tarieven verhogen, ik ga van 2,75 naar 3,10 per maand (niet heel lang geleden was het nog 2,50). Volgens mij ligt het storten van geld niet ergens als prioriteit en blijft het betalen met mijn mobiel 50 ct per maand.

Jammer, ik was altijd erg tevreden met de SNS als bank, mijn mooie pasje met mijn eigen afbeelding ten spijt ga ik nu toch vertrekken...

1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hoi @Ingev, retourpinnen is inderdaad handig. Is er een speciale reden dat je het geld contant kreeg? Jammer dat je hebt besloten om over te stappen, maar fijn dat je altijd tevreden was. Je kiest zelf welke bank het beste bij je past. Dankjewel voor je vertrouwen al die jaren. Natuurlijk ben je altijd van harte welkom om terug te komen.

Reageer