Beschuldigd van oplichting: rekening geblokkeerd (wordt opgeheven)

Goeiemiddag
 Ik heb een Klacht/Vraag
 Ik heb met een medewerker die zich zelf van de fraudedesk noemt gesproken ik heb haar uitgelegd dat ik helemaal niemand heb oppgelicht ik heb haar uitgelegd dat ik voorheen wel een probleem had maar dat was wegens famillie omstamdigheden dat ik de producten iets later had verstuurt maar dat is goed gekomen en nu heb ik weer een probleem gehad ben niet echt bepaald de slimste ik heb 2 prodicten die ik moest laten afleveren in de trein vergeten en er is weer 2x aangifte tegen me gedaan nou heb haar dat even uitgelegd iemand had geld gestord terwijl ik er niet om vroeg en ja dat is dus 5 dus strike
 nou ik had t druk op school dus daar kwam ik pas eergister achter van dat laatste nou esther die vraagt mij een verklaring ik heb haar hetzelfde uitgelegd en die zegt gewoon tegen mij wij gaan jou rekening opheffen
 dus ik zeg nee uhm dat kan niet want ik moet me salaris krijgen en me hun terug Betalen
 en op haar plaats zegt ze gewoon tegen mij je bent niet meer welkom bij de sns bank ga maar naar een andere bank je vormt een risico voor ons sorry maar wat voor risico ben ik alleen maar voor een fout maken mag dit wel als medewerker?

21 Reacties

Goedemiddag Subaru Fan,

Welkom op de community. We spraken elkaar net via WhatsApp en afgesproken dat je contact opneemt met de collega die je dossier behandelt. Hopelijk vinden jullie een passende oplossing.
Ik kan dus helemaal niks met haar opschieten
ik vind dit wel een beetje jammer na een jaar bij de sns had ik geen problemen tot nu
Ik en mijn man hebben al jaren een rekening bij sns en nooit geen problemen gehad zo kan het ook
Ja ik hoop echt dat dit word opgelost want ik wil niet naar een andere bank ik heb niks voor niks sns bang gekozen
Goedemorgen Sonwes,

Welkom op de community. Fijn dat je tevreden bankiert bij SNS. Laat je vooral vaker horen op de community, we zijn benieuwd naar jouw mening.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor. Hopelijk zien we je snel weer :)
Subaru Fan schreef:

Ja ik hoop echt dat dit word opgelost want ik wil niet naar een andere bank ik heb niks voor niks sns bang gekozen

Dan is het denk ik tijd voor een officiële klacht
https://www.snsbank.nl/particulier/service/klacht-indienen.html

Dan is het officieel en dan kijkt er hoop ik meer dan 1 persoon na.

Succes!
Daar zou ik niet op hopen. De afdeling klachtenmanagement is ofwel onderbezet, ofwel kwalitatief niet op orde...
Reputatie 2
novemberland schreef:

Daar zou ik niet op hopen. De afdeling klachtenmanagement is ofwel onderbezet, ofwel kwalitatief niet op orde...

Vanwaar deze opmerking?
Groet,
Ben :cool:
Vanwege het feit dat ik naar aanleiding van het stoppen van de app voor WindowsPhone een klacht heb ingediend, en al na mijn tweede e-mail helemaal niets meer heb gehoord van de afdeling klachtenmanagement. Vandaar deze opmerking, BigBen.
Reputatie 2
novemberland schreef:

Vanwege het feit dat ik naar aanleiding van het stoppen van de app voor WindowsPhone een klacht heb ingediend, en al na mijn tweede e-mail helemaal niets meer heb gehoord van de afdeling klachtenmanagement. Vandaar deze opmerking, BigBen.

Ondanks dat ik natuurlijk niet het reilen en zeilen van de afdeling klachten in de gaten hou, vind ik dat wel vreemd. Misschien kan een Mod hier enig licht verschaffen waarom op een tweede mail niet is gereageerd.
Groet,
Goedemiddag Ben,

Het verhaal van novemberland ken ik vanuit dit topic. Ik wil graag opheldering geven over waarom er geen reactie is gekomen op de 2e mail, maar daar heb ik gegevens voor nodig. Novemberland geeft aan dat hij geen behoefte heeft aan uitleg.

@Novemberland Je bent vrij om je mening te geven binnen dit topic. Mijn aanbod om de situatie uit te zoeken, blijft natuurlijk staan.
Tja als Novemberland verder geen uitleg wilt geven om alsnog tot een (betere) beantwoording van de door hem/haar genoemde problemen te komen dan blijft er voor mij niet heel veel meer over van deze klacht heel eerlijk geschreven......!

Het verhaal van Subaru-fan klinkt hier dusdanig opgehakt in kennelijk niet aan elkaar te verbinden losse delen dat ik er eigenlijk helemaal niets mee kan, het aanbod om deze zaak te bespreken lijkt mij dan ook het enig zinvolle in deze kwestie.
Reputatie 2
@novemberland; het antwoord en verwijzing naar betreffende onderwerp door Irene geeft toch een behoorlijk licht op jouw opmerkingen. Deze lijken mij onjuist. Natuurlijk zal men ook bij SNS (klachtenafhandeling) fouten maken. Het aanbod van een Mod om dat voor je uit te zoeken, lijkt mij een juiste handelswijze. Ergens gaat er dus iets fout, jij stuurt een mail en krijgt geen antwoord. Niet Normaal voor/bij de SNS voor zover ik weet. Omdat ze dat waarschijnlijk dus niet weten, zal men door jou er op gewezen moeten worden dat je geen reactie kreeg.
Een Mod heeft je melding opgepakt en bied aan uit te zoeken waarom je geen reactie kreeg.
Volgens mij ben jij aan zet en niet met alleen een suggestieve reactie.
Groet,
BigBen schreef:

@novemberland; het antwoord en verwijzing naar betreffende onderwerp door Irene geeft toch een behoorlijk licht op jouw opmerkingen. Deze lijken mij onjuist. Natuurlijk zal men ook bij SNS (klachtenafhandeling) fouten maken. Het aanbod van een Mod om dat voor je uit te zoeken, lijkt mij een juiste handelswijze. Ergens gaat er dus iets fout, jij stuurt een mail en krijgt geen antwoord. Niet Normaal voor/bij de SNS voor zover ik weet. Omdat ze dat waarschijnlijk dus niet weten, zal men door jou er op gewezen moeten worden dat je geen reactie kreeg.
Een Mod heeft je melding opgepakt en bied aan uit te zoeken waarom je geen reactie kreeg.
Volgens mij ben jij aan zet en niet met alleen een suggestieve reactie.

Waar het op neer komt is dat een afdeling een fout dus wordt er een klacht ingediend. Dan laat ook de klachtenafdeling niets van zich horen en dan gaat daar weer het sociaal media team achteraan. Ik kan me voorstellen dat een klant daar niet meer perse zin in heeft.

Ik heb trouwens zelf ook niet geweldige ervaringen met de klachtenafdeling en tijd terug. Zelf niet reageren, slecht bereikbaar als je er achteraan wilt en als je ze eindelijk te pakken kreeg hadden ze niet meer te melden dat ze het door hadden gegeven en dat de afdeling terug zou moeten bellen. Daar heb je dan weinig aan.
Waarom het toch als advies gaf is dat je hier langs moet als je er ooit een zaak van wil maken. Niet omdat ik wonderen verwacht.
En toch is het de enige juiste weg. eerst proberen er zo uit te komen; lukt dat niet, dan een officiële klacht indienen; en als dat ook niets oplost, kun je (pas) naar het Kifid stappen. En uiteraard staat de weg naar de rechter ook altijd open.
Fight for your right noemen ze dat!!
Blacktomcat schreef:

En toch is het de enige juiste weg. eerst proberen er zo uit te komen; lukt dat niet, dan een officiële klacht indienen; en als dat ook niets oplost, kun je (pas) naar het Kifid stappen. En uiteraard staat de weg naar de rechter ook altijd open.

Ja maar dat is dus gebeurd in het geval van Noverland. Ik snap dat je er dan wel klaar mee bent
Wat ik bedoel te zeggen is dat je pas bij het kifid kunt klagen, als je eerst de interne klachtenprocedure hebt gevolgd. Volg je niet eerst de interne klachtenprocedure dan wordt je klacht bij het kifid om procedurele gronden meteen terzijde geschoven.
Blacktomcat schreef:

Wat ik bedoel te zeggen is dat je pas bij het kifid kunt klagen, als je eerst de interne klachtenprocedure hebt gevolgd. Volg je niet eerst de interne klachtenprocedure dan wordt je klacht bij het kifid om procedurele gronden meteen terzijde geschoven.

Klopt. Daarom schreef ik dat ook. Maar in geval van Novemberland kreeg hij geen reactie en was men nogal verbaasd dat hij er geen zin meer in had om daar nog eens de mods er achteraan te sturen.
Reputatie 2
Je kunt dit van 2 kanten bekijken, enerzijds puur vanuit persoonlijk klantenbelang, maar ook anderzijds vanuit algemeen klantenbelang.
Naar mijn mening kun je voor het eerste een korte route kiezen en het daarbij laten. In het andere geval kun je ook gelijk proberen het niet goed functioneren van de organisatie aan te tonen en te verbeteren (en daarbij natuurlijk ook jouw gelijk te halen).
Mijn indruk is dat Novemberland een mail had gestuurd en daarop een reactie kreeg, waar hij weer op reageerde. Op die 2e mail van Novemberland kwam geen reactie. Mij lijkt het dan juist om te vragen waarom je geen reactie krijgt.
Dat kun je bij de klachtenafdeling, maar ook indirect via de Mods hier (en de andere meelezende klanten), die dan ook met de zaak bezig blijven tot het is opgelost.
Groet,

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)