SNS

Betaalpas werkt niet

• 13 oktober 2017
  • 3 Reacties
  • 353 Keer bekeken

Ik probeerde een paar dagen geleden voor het eerst mijn betaalpas, die ik best al wel een tijdje heb. Ik logde in bij de bankautomaat en zodra ik mijn gewenste bedrag koos, zei de automaat dat de betaalpas niet werkte op dat apparaat. Ik dacht dat het gewoon aan dat apparaat lag. Maar vandaag probeerde ik te pinnen op school, en bij een bankautomaat, en beide keren gaf hij hetzelfde aan. Ik snap het probleem niet zo goed en zou graag een oplossing zien. Er staat overigens genoeg geld op mijn rekening.
.

3 reacties

Goedemiddag Muney,

Allereerst welkom op de community. De reden van je bericht is minder leuk. Wat balen dat het niet lukt om te pinnen. Mail je je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Muney - Betaalpas werkt niet'? Dan kijk ik waarom je niet kunt pinnen.
Goedemiddag Muney,

Allereerst welkom op de community. De reden van je bericht is minder leuk. Wat balen dat het niet lukt om te pinnen. Mail je je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Muney - Betaalpas werkt niet'? Dan kijk ik waarom je niet kunt pinnen.

Gedaan
Badge +1
Gedaan
Top 🙂 We gaan ermee aan de slag.

Reageer