SNS

Beantwoord

Betaalrekening zonder bankpas

• 10 oktober 2015
  • 14 Reacties
  • 1476 Keer bekeken

Bestaat er of komt er een mogelijkheid om een betaalrekening te openen waar ik niet verplicht ben om een bankpas te nemen? Ik zou graag een rekening hebben waar ik alleen de automatische incasso's van af kan laten schrijven.
icon

Beste antwoord door Kirsty 12 oktober 2015, 09:10

Hoi Simo22,

Welkom op de community. Die mogelijkheid bestaat er niet. Je krijgt standaard een betaalpas, zodat je altijd contant geld kunt opnemen. Je kunt er natuurlijk wel zelf voor kiezen om je betaalpas weg te leggen in een la 😉.

Hopelijk zien we je vaker op de Community. Misschien vind je het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

14 reacties

Hoi Simo22,

Welkom op de community. Die mogelijkheid bestaat er niet. Je krijgt standaard een betaalpas, zodat je altijd contant geld kunt opnemen. Je kunt er natuurlijk wel zelf voor kiezen om je betaalpas weg te leggen in een la 😉.

Hopelijk zien we je vaker op de Community. Misschien vind je het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
je kan je bankpas wel in de la leggen maar moet je er wel voor betalen
je kan je bankpas wel in de la leggen maar moet je er wel voor betalen
Hallo waar is de kat,
Welkom in de SNS community.
Toch niet helemaal correct; je betaald voor het betalen pakket. Daarin zitten verschillende zaken. Denk aan MijnSNS, het "beheren" van je rekening, rente op positieve saldo op je betaalrekening, enz. , maar dus ook een bankpas (evt. zelfs een gratis tweede voor een mede rekeninghouder).
Je kunt alle onderdelen gebruiken of een aantal niet. Wat een klant maar wil. Prijs voor het "totaal" pakket blijft hetzelfde.
Dit geeft elke klant de mogelijkheid het beste voor haar/hem er uit te halen. Zelfs een pas in de la laten liggen kan :)
Groet,
Ben 🆒
PS Kat inmiddels gevonden? 🙂 (ik weet dat het niet leuk als ie echt weg is)
Hoi waar is de kat,

Welkom op de community. Wat Ben aangeeft klopt; je betaalt voor het totaalpakket.

Als je het leuk vindt om jezelf voor te stellen aan de andere leden, dan kun je dat doen in de Koffiekamer.
Ik ben benieuwd waar de kat is 😉.
In het topic ‘Welkom op de community’ kun je alles over de gebruiken van de community lezen.
Dank voor de uitleg, ik weet voldoende.
Nou, grappig is dat, ik heb wel een rekening, en geen pas.
En als ik een betaalpas aan wil vragen zegt sms doodleuk dat ik geen rekening heb.

Tot nu toe qua betaalrekening vormt de sns met mij nog geen gelukkige combinatie.

Dus betaalrekening zonder betaalpas kan wel alleen ik zit er niet op te wachten.
Hoi Herbie tree,

Welkom op SNS Community. :)

Het lijkt me inderdaad niet de ideale situatie zo zonder betaalpas. Ik kijk graag voor je na wat er misgaat. Wil je je persoonlijke gegevens (rekeningnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum), o.v.v. 'Community - Geen pas', sturen naar webcare@sns.nl? Dan lossen we dit raadsel voor je op.

Hopelijk zien we je vaker op de de community. Wil je meer weten over het SNS Team op de community? Klik dan hier. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
Wij hebben een betaalrekening, die wij alleen gebruiken om onze hypotheek van te betalen. Verder doen wij er niets mee, dan de belastingschikking die per maand erop gestort wordt, over te boeken naar onze ABN/AMRO rekening. Wij willen ook geen pas e.d. Maar wij moeten wel het hele pakket betalen. Is daar een oplossing voor?'.
Wij hebben een betaalrekening, die wij alleen gebruiken om onze hypotheek van te betalen. Verder doen wij er niets mee, dan de belastingschikking die per maand erop gestort wordt, over te boeken naar onze ABN/AMRO rekening. Wij willen ook geen pas e.d. Maar wij moeten wel het hele pakket betalen. Is daar een oplossing voor?'.

Ik heb meerdere rekeningen, maar de rekening waar mijn salaris op binnen komt en de hypotheek vanaf gaat....daar heb ik geen pas (meer) bij. Die heb ik ooit eens in kunnen leveren. Ik betaal er overigens wel gewoon voor zie ik... 🙂
Badge +1
Wij willen ook geen pas e.d. Maar wij moeten wel het hele pakket betalen. Is daar een oplossing voor?'.
Hallo Sientje2015,

Leuk om ook jou hier op de community te mogen ontmoeten; welkom 🙂.

De kosten die je betaalt, zijn de kosten voor het volledige betaalpakket. Er worden geen extra kosten berekend voor bijvoorbeeld een pas. Hier lees je wat het betaalpakket allemaal inhoudt. Ben je verder helemaal tevreden met de hypotheek?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen.
Ik wil wel graag een betaalpas, maar dat lukt niet echt. Had een oude rekening SNS PLUS betalen en die is van de week omgezet naar SNS Betalen. In mijn SNS wordt gezegd dat er geen rekeningen zijn op mijn naam, zodat ik geen pas kan aanvragen. Maar die is er wel. Al dagen mee bezig: bellen en mailen. Waarschijnlijk een technisch probleem. Vandaag maar weer eens de klantenservice bellen.
Hoi Hans,

Welkom op de community. Wat irritant, dit klinkt inderdaad als een technisch probleem. Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice? Laat je ons de uitkomt weten?

Hopelijk zien we je vaker op de Community. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Merkwaardig. Ik heb namelijk een betaalrekening zonder pas. Misschien omdat ik die rekening al meer dan 10 jaar heb geopend. Maar het kan dus wel!
Hoi Eric024,

Welkom op de community. Dat kan kloppen, want tijden (en voorwaarden) veranderen.
Gebruik je de rekening voor automatische incasso’s of iets dergelijks?

Hopelijk zien we je vaker op de community. Misschien vind je het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Reageer