SNS

Bevestiging 'Pinnen buiten Europa' aan

  • 1 augustus 2016
  • 1 Reactie
  • 194 Keer bekeken

Is het teveel gevraagd om een bevestiging ( via e-mail of per post )
te krijgen, zodat mijn Wereldpas ook te gebruiken is buiten Europa ?
Telefonisch heb ik dit bij jullie, voor een bepaalde periode aangevraagd.

Kan ik dit nu ook zwart op wit bevestigd krijgen ! ! !

1 reactie

Badge +1
Hoi G.Somers,

Welkom op de community. Wanneer je dit telefonisch regelt, dan krijg je hiervan geen bevestiging. Als je ‘Pinnen buiten Europa’ wijzigt via snsbank.nl of SNS Mobiel Bankieren, dan kun je wel kiezen of je een bevestiging per e-mail of sms wil ontvangen.
Is de periode voor ‘Pinnen buiten Europa’ al ingegaan? Dan zie je de activatie terug in Mijn SNS onder ‘Instellingen > Betalen > Pinnen buiten Europa’.

Maak je gebruik van Mijn SNS? Zo nee, laat je het dan weten? Ik denk graag met je mee, zodat je met een gerust hart op vakantie kan.

Overigens heb ik je bericht aangepast, waarschijnlijk stond je caps lock nog aan. Heb je het topic ’Welkom op de community’ al gezien?

Reageer